Prywatne
Stan: Używane
Marka: Ghost
Kolor: Szary
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Ghost Kato FS - niemiecki trial po jednym sezonie. Rozmiar ramy XL na wzrost od 180 cm.
Rower kupiony w sklepie jako nowy. Stan idealny, widoczny na zdjęciach.
Sztywne osie Boost.
Geometria ramy zaczerpnięta wprost z Enduro Ghosta.
Zainstalowano dropper 170cm z z manetką na kierownicy i wewnętrznym prowadzeniem linki przez fabryczny otwór na dole ramy.
Amortyzator Suntour XCR 34 130 mm.
Do goleni zostały włożone uszczelki, nasączone olejem, oraz zalany olej do dolnych lag .
Damper Suntour Raidon.
Hamulce Tektro HD-M275
regulacja odchylenia dźwigni hamulca
tłoki w zaciskach metalowe
przekrój przewodów hamulcowych 2,3 mm (w MT400 1,5 mm)
Tarcze Tektro na Centerlock - grubość 2 mm
Napęd: Sram SX - od manetki do kasety. Przerzutka Sram SX nowszy model - z metalową obudową i normalnymi śrubami do regulacji. Kaseta 11-50.
Specyfikacja:
Rama Boost 12x148cm, koła 29″ rozmiar XL
Amortyzator: SR Suntour XCR34 Coil 130 mm
Damper: SR Suntour Raidon R 130 mm
Mostek: Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm
Kierownica: Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm 720mm (S) 740mm (M-L) 780mm (XL)
Przerzutka: SRAM SX Eagle 12-S
Piasta tył: Shimano FH-MT410-B 12×148 mm
Manetka: SRAM SX Eagle
Hamulce: Tektro HD-M275, tarcze Tektro 180 mm Disc Centerlock
Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle 32T
Kaseta: SRAM PG-1210 11-50
Piasta przód: Shimano HB-MT400-B 15×110 mm
Sztyca regulowana, skok 170mm z manetką na kierownicy
Siodło: Selle Italia X-Base
Opony: WTB Ranger 2.3 Comp (29″)
Obręcze: Schürmann Yak Disc 25
Rower kupiony w sklepie jako nowy. Stan idealny, widoczny na zdjęciach.
Sztywne osie Boost.
Geometria ramy zaczerpnięta wprost z Enduro Ghosta.
Zainstalowano dropper 170cm z z manetką na kierownicy i wewnętrznym prowadzeniem linki przez fabryczny otwór na dole ramy.
Amortyzator Suntour XCR 34 130 mm.
Do goleni zostały włożone uszczelki, nasączone olejem, oraz zalany olej do dolnych lag .
Damper Suntour Raidon.
Hamulce Tektro HD-M275
regulacja odchylenia dźwigni hamulca
tłoki w zaciskach metalowe
przekrój przewodów hamulcowych 2,3 mm (w MT400 1,5 mm)
Tarcze Tektro na Centerlock - grubość 2 mm
Napęd: Sram SX - od manetki do kasety. Przerzutka Sram SX nowszy model - z metalową obudową i normalnymi śrubami do regulacji. Kaseta 11-50.
Specyfikacja:
Rama Boost 12x148cm, koła 29″ rozmiar XL
Amortyzator: SR Suntour XCR34 Coil 130 mm
Damper: SR Suntour Raidon R 130 mm
Mostek: Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm
Kierownica: Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm 720mm (S) 740mm (M-L) 780mm (XL)
Przerzutka: SRAM SX Eagle 12-S
Piasta tył: Shimano FH-MT410-B 12×148 mm
Manetka: SRAM SX Eagle
Hamulce: Tektro HD-M275, tarcze Tektro 180 mm Disc Centerlock
Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle 32T
Kaseta: SRAM PG-1210 11-50
Piasta przód: Shimano HB-MT400-B 15×110 mm
Sztyca regulowana, skok 170mm z manetką na kierownicy
Siodło: Selle Italia X-Base
Opony: WTB Ranger 2.3 Comp (29″)
Obręcze: Schürmann Yak Disc 25
ID: 878488637
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 09:40
Ghost Kato FS XL Full Trial 130mm
4 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja