Firmowe
Rodzaj: Układ paliwowy
Stan: Nowe
Opis
Opis ogólny:
ssanie: ręczne na linkę
dźwignia plastikowa
przepustnica: 24 mm
średnica otworu ssącego: 29,5 mm
rozstaw śrub mocujących: 48 mm
srednica otworu mocującego: 6,5 mm
mocowanie filtra powietrza: 42 mm
W skład zestawu wchodzą:
gaźnik ( 1 szt. )
Pasuje do modeli:
- gaźnik PZ30 do motocykli i ATV 200 -250 cm3
- posiada rozpylacz, pompkę podającą paliwo bezpośrednio przed przepustnicę
( nazywany często pompką przyspieszającą )
Często pojawia się pytanie dlaczego ten gaźnik i co chodzi z tą pompką ?
Gaźnik zwany wielokrotnie gaźnikiem z pompką, gaźnikiem z przyśpieszaczem, a nawet spotkaliśmy się z nazwą gaźnik z wtryskiem :). Ta "magiczna" pompka znajduje się w komorze gaźnik i podczas ruchów manetką powoduje nam coś w rodzaju wrzucenie paliwa do dyszy głównej, dlatego potrzebujemy tutaj specjalnej linki gazu z rozdzielaczem ( do manetki wchodzi jedna, z rozdzielacza wychodzą dwie : na iglicę i na pompkę ).
Co to daje... tak naprawdę przy normalnej jeździe nic. Jeżeli stopniowo, delikatnie odkręcamy manetkę wszystko jest ok pompka nic nie wprowadza. Zaletę jej poznamy gdy często operujemy manetką np jazd cross, enduro. Silnik nie będzie czekał na reakcje manetki/przepustnicy. "pompując" manetką na dyszę bedzię szło cały czas paliwo, a silnik nie będzie dostawać "muła" i nie nie będzie sie przyduszać.
ssanie: ręczne na linkę
dźwignia plastikowa
przepustnica: 24 mm
średnica otworu ssącego: 29,5 mm
rozstaw śrub mocujących: 48 mm
srednica otworu mocującego: 6,5 mm
mocowanie filtra powietrza: 42 mm
W skład zestawu wchodzą:
gaźnik ( 1 szt. )
Pasuje do modeli:
- gaźnik PZ30 do motocykli i ATV 200 -250 cm3
- posiada rozpylacz, pompkę podającą paliwo bezpośrednio przed przepustnicę
( nazywany często pompką przyspieszającą )
Często pojawia się pytanie dlaczego ten gaźnik i co chodzi z tą pompką ?
Gaźnik zwany wielokrotnie gaźnikiem z pompką, gaźnikiem z przyśpieszaczem, a nawet spotkaliśmy się z nazwą gaźnik z wtryskiem :). Ta "magiczna" pompka znajduje się w komorze gaźnik i podczas ruchów manetką powoduje nam coś w rodzaju wrzucenie paliwa do dyszy głównej, dlatego potrzebujemy tutaj specjalnej linki gazu z rozdzielaczem ( do manetki wchodzi jedna, z rozdzielacza wychodzą dwie : na iglicę i na pompkę ).
Co to daje... tak naprawdę przy normalnej jeździe nic. Jeżeli stopniowo, delikatnie odkręcamy manetkę wszystko jest ok pompka nic nie wprowadza. Zaletę jej poznamy gdy często operujemy manetką np jazd cross, enduro. Silnik nie będzie czekał na reakcje manetki/przepustnicy. "pompując" manetką na dyszę bedzię szło cały czas paliwo, a silnik nie będzie dostawać "muła" i nie nie będzie sie przyduszać.
ID: 864801208
xxx xxx xxx