Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Produkt bazuje na modelu od jego debiutu w 2010 roku, znanym jako typ ZF1, do jego niewielkiej zmiany w 2012 roku.
Wyraża kształt przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora, które są charakterystyczne dla wczesnego modelu.
Rozmiar unikalny dla skali 1/24 tworzy trójwymiarową formę przypominającą CR-X.
Nadwozie jest formowane jako pojedynczy element, a przedni i tylny zderzak stanowią oddzielne części.
Przednia szyba jest zintegrowana z przednią, tylną, lewą i prawą, a tylna i boczne są dopasowane, a specyfikacja projektu niewiele różni się od powierzchni nadwozia.
Przednia siatka wlotowa odtwarza kształt plastra miodu, a głębokość jest również odtwarzana w stanie zdemontowanym.
Tylny dyfuzor odtwarza prostą konstrukcję odwróconego U z wczesnego modelu.
Wycieraczki są realistycznie odwzorowane z delikatną i inteligentną grubością i rozmiarem.
Podwozie ma realistyczną i szczegółową rzeźbę, w tym okablowanie układu elektrycznego.
Tłumik i części związane z przednimi/tylnymi lampami są pokryte srebrną żywicą.
Nawet trudno widoczne części, takie jak zaciski hamulcowe, są trójwymiarowe.
Wewnętrzna powierzchnia soczewek przednich/tylnych świateł ma delikatne grawerunki, które dodają realizmu.
Tylny reflektor ma przezroczystą część na powierzchni odblaskowej.
Koła są dostępne wyłącznie z 16-calowymi felgami aluminiowymi klasy α.
Wnętrze jest jednoczęściową formowaną częścią w stylu wanny.
Przełączniki na kierownicy są delikatnie wygrawerowane, a logo Hondy jest wypukłe.
Łopatka zmiany biegów jest oddzielną częścią od kierownicy, umieszczoną pomiędzy wspornikami.
Panel wskaźników ma realistyczne wykończenie, a prędkościomierz ma charakterystyczny i głęboki kształt.
Deska rozdzielcza ma delikatne grawerunki, takie jak system nawigacji i żaluzje klimatyzacji.
Szczelina pod zagłówkiem jest odtworzona za pomocą jednoczęściowej wypraski, której brakuje, tak jak w rzeczywistości.
Przestrzeń bagażowa jest odwzorowana z zainstalowaną opcjonalną tacą ładunkową producenta.
Dołączone kalkomanie obejmują projekty logo koła i panelu licznika.
Panel licznika jest dostępny w dwóch kolorach, normalnym i sportowym, które można wybrać.
Moketa na przednim siedzeniu ma pośrodku wzór, który jest trudny do odtworzenia za pomocą farby.
Tablice rejestracyjne zawierają numery „Suzuka” i „Shinagawa”, nazwane na cześć fabryki produkcyjnej. Dostępne są również tabliczki znamionowe dla modeli samochodów.
Dołączone metalowe wloty zawierają logo i nazwy samochodów. Można je realistycznie wykończyć.
Dostarczana jest hybrydowa podstawa logo, a litery są odtwarzane przez nakładanie naklejek.
W zestawie znajduje się arkusz maskujący do malowania na czarno wokół przedniej szyby. Wytnij i użyj zgodnie z wydrukowanymi liniami.
Gotowy rozmiar: 170 x 73 (84) x 58 mm (szerokość nadwozia (rozłożone lusterka)).
Liczba części do złożenia: 72 elementy
Zawartość zestawu:
10 biegaczy
4 gumowe opony
1 instrukcja montażu
1 kalkomania
1 metalowy wlot
1 naklejka na maskę
Honda CR-Z to japoński samochód klasy niższej średniej (compact car), który został po raz pierwszy zaprezentowany szerokiej publiczności w 2010 roku w toku targów samochodowych w Detroit. Jego produkcja seryjna wystartowała w tym samym roku i trwała do 2016 r. - w jej toku model był wytwarzany tylko w mieście Suzuka w Japonii.
Model CR-Z został opracowany i wdrożony do produkcji przez koncern Honda Motor Company w celu zastąpienia w ofercie modelu CRX Del Sol. W stosunku do swego poprzednika, nowy samochód różnił się bardzo wieloma elementami. Przede wszystkim posiadał napęd hybrydowy złożony z silnika benzynowego oraz elektrycznego o łącznej mocy 128 KM, który później – w 2014 roku – zwiększono do 197 KM poprzez dodanie sprężarki oraz dodanie nowych filtrów powietrza czy wydajniejszego wtrysku paliwa. Zdecydowanie poprawiono również układ hamulcowy oraz – nieznacznie – zawieszenie. Wyraźnie zmieniła się również stylistyka pojazdu. Pomimo nowatorskiego napędu i niezłych osiągów samochód cieszył się umiarkowanym zainteresowaniem na rynku europejskim i północnoamerykańskim.
Wyraża kształt przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora, które są charakterystyczne dla wczesnego modelu.
Rozmiar unikalny dla skali 1/24 tworzy trójwymiarową formę przypominającą CR-X.
Nadwozie jest formowane jako pojedynczy element, a przedni i tylny zderzak stanowią oddzielne części.
Przednia szyba jest zintegrowana z przednią, tylną, lewą i prawą, a tylna i boczne są dopasowane, a specyfikacja projektu niewiele różni się od powierzchni nadwozia.
Przednia siatka wlotowa odtwarza kształt plastra miodu, a głębokość jest również odtwarzana w stanie zdemontowanym.
Tylny dyfuzor odtwarza prostą konstrukcję odwróconego U z wczesnego modelu.
Wycieraczki są realistycznie odwzorowane z delikatną i inteligentną grubością i rozmiarem.
Podwozie ma realistyczną i szczegółową rzeźbę, w tym okablowanie układu elektrycznego.
Tłumik i części związane z przednimi/tylnymi lampami są pokryte srebrną żywicą.
Nawet trudno widoczne części, takie jak zaciski hamulcowe, są trójwymiarowe.
Wewnętrzna powierzchnia soczewek przednich/tylnych świateł ma delikatne grawerunki, które dodają realizmu.
Tylny reflektor ma przezroczystą część na powierzchni odblaskowej.
Koła są dostępne wyłącznie z 16-calowymi felgami aluminiowymi klasy α.
Wnętrze jest jednoczęściową formowaną częścią w stylu wanny.
Przełączniki na kierownicy są delikatnie wygrawerowane, a logo Hondy jest wypukłe.
Łopatka zmiany biegów jest oddzielną częścią od kierownicy, umieszczoną pomiędzy wspornikami.
Panel wskaźników ma realistyczne wykończenie, a prędkościomierz ma charakterystyczny i głęboki kształt.
Deska rozdzielcza ma delikatne grawerunki, takie jak system nawigacji i żaluzje klimatyzacji.
Szczelina pod zagłówkiem jest odtworzona za pomocą jednoczęściowej wypraski, której brakuje, tak jak w rzeczywistości.
Przestrzeń bagażowa jest odwzorowana z zainstalowaną opcjonalną tacą ładunkową producenta.
Dołączone kalkomanie obejmują projekty logo koła i panelu licznika.
Panel licznika jest dostępny w dwóch kolorach, normalnym i sportowym, które można wybrać.
Moketa na przednim siedzeniu ma pośrodku wzór, który jest trudny do odtworzenia za pomocą farby.
Tablice rejestracyjne zawierają numery „Suzuka” i „Shinagawa”, nazwane na cześć fabryki produkcyjnej. Dostępne są również tabliczki znamionowe dla modeli samochodów.
Dołączone metalowe wloty zawierają logo i nazwy samochodów. Można je realistycznie wykończyć.
Dostarczana jest hybrydowa podstawa logo, a litery są odtwarzane przez nakładanie naklejek.
W zestawie znajduje się arkusz maskujący do malowania na czarno wokół przedniej szyby. Wytnij i użyj zgodnie z wydrukowanymi liniami.
Gotowy rozmiar: 170 x 73 (84) x 58 mm (szerokość nadwozia (rozłożone lusterka)).
Liczba części do złożenia: 72 elementy
Zawartość zestawu:
10 biegaczy
4 gumowe opony
1 instrukcja montażu
1 kalkomania
1 metalowy wlot
1 naklejka na maskę
Honda CR-Z to japoński samochód klasy niższej średniej (compact car), który został po raz pierwszy zaprezentowany szerokiej publiczności w 2010 roku w toku targów samochodowych w Detroit. Jego produkcja seryjna wystartowała w tym samym roku i trwała do 2016 r. - w jej toku model był wytwarzany tylko w mieście Suzuka w Japonii.
Model CR-Z został opracowany i wdrożony do produkcji przez koncern Honda Motor Company w celu zastąpienia w ofercie modelu CRX Del Sol. W stosunku do swego poprzednika, nowy samochód różnił się bardzo wieloma elementami. Przede wszystkim posiadał napęd hybrydowy złożony z silnika benzynowego oraz elektrycznego o łącznej mocy 128 KM, który później – w 2014 roku – zwiększono do 197 KM poprzez dodanie sprężarki oraz dodanie nowych filtrów powietrza czy wydajniejszego wtrysku paliwa. Zdecydowanie poprawiono również układ hamulcowy oraz – nieznacznie – zawieszenie. Wyraźnie zmieniła się również stylistyka pojazdu. Pomimo nowatorskiego napędu i niezłych osiągów samochód cieszył się umiarkowanym zainteresowaniem na rynku europejskim i północnoamerykańskim.
ID: 1009503167
xxx xxx xxx
Dodane 21 lipca 2025
Fujimi 046457 samochód Honda CR-Z Early (ZF1) Alpha Grade
Tylko przedmiot
148,90 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły