Prywatne
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Tematyka: Fotografia
Opis
KIRK TUCK
FOTOGRAFIA KOMERCYJNA W PRAKTYCE
Wydawnictwo : GALAKTYKA
Liczba stron : 128
Oprawa : miękka
Stan : nowa
Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową.
Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.
ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ
FOTOGRAFIA KOMERCYJNA W PRAKTYCE
Wydawnictwo : GALAKTYKA
Liczba stron : 128
Oprawa : miękka
Stan : nowa
Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową.
Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.
ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ
ID: 833020394
Skontaktuj się
Jan
Na OLX od luty 2012
Ostatnio online dziś o 08:51
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 22 maja 2024
Fotografia komercyjna w praktyce Kirk Tuck nowa
Tylko przedmiot
29,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Jan
Na OLX od luty 2012
Ostatnio online dziś o 08:51
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja