Prywatne
Model: Transit
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 400 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 125 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Ford Transit Euroline.
Samochód bardzo doinwestowany co opiszę na końcu ogłoszenia. Bez problemu stoczył z nami np. kilkutygodniowe tournee turystyczne po Słowacji, Węgrzech i Chorwacji, polskich górach, czy wyprawę przez polskie wybrzeże.
Prowadzi się jak auto osobowe i nie jest zawalidrogą a na większości parkingów jest "kasowany" jak mini van :)
Posiada elektryczne szyby, lusterka, grzaną przednią szybę, klimatyzację, Webasto, bardzo dobre ogrzewanie, komplet zasłon, przyciemnione i termoizolacyjne szyby oraz osobne nawiewy na tylną część.
Sprzedajemy z uwagi na przesiadkę na większego busa.
Fordzik posiada zabudowę westfalii: min. Bardzo dużą rozkładaną kanapę (My przy wzroście 175cm śpimy w poprzek w 4 osoby), oba fotele kapitańskie, składany i przesuwany stolik oraz mnóstwo pojemnych schowków.
Webasto, trzy akumulatory w tym jeden hotelowy ładowany z alternatora i zestawu solarnego, ale odseparowany od reszty.
Niezależność prądową zapewnia markowy zestaw fotowoltaiczny (panel half cut 380W norweskiej firmy REC i kontroler mppt 40A firmy vevor - klon victrona z funkcją bluetooth).
Instalacja została wykonana z dbałością o bezpieczeństwo i estetykę, od strony solarnej zastosowano przewody pv 6mm2 zabezpieczone profesjonalnymi topiki 25A/1000V DC, a po stronie mppt 40A na przewodach 10mm2. Całość estetycznie i profesjonalnie umieszczona pod fotelem pasażera.
Nam wystarczyła przetwornica 300w, ale instalacja przygotowana jest pod 1.2kW.
Panel został przykręcony do wzmacnianego bagażnika dachowego do którego również zamocowano dużą markizę.
W tylnej części została wykonana zabudowa szafek i kuchenki z blatem. Zabudowę można bez problemu zdemontować w dosłownie 5miut (mocowanie na oryginalnych prowadnicach). Oczywiście dorzucam oryginalną dostawke Westfalii.
Do klapy bagażnika mocowany jest na magnesy przedsionek umożliwiających swobodne korzystanie z prysznica i toalety.
Poprzedni właściciel wykonał kompleksowy remont silnika (remont całego słupka silnika przy przebiegu ok 380000km), skrzyni biegów, regenerację przekładni kierowniczej oraz remont blacharski poszycia. Dokonał także częściowego remontu zawieszenia (amortyzatory, sprężyny itp)
My dokończyliśmy dzieła montując na przestrzeni 2024/2025r:
Kompletny układ wydechowy.
Komplet markowych resorów z odbojami.
Kompletne hamulce Brembo (tył i przód) wraz z przewodami i linką hamulca ręcznego.
Napinacz paska, koło pasowe wału, pasek, komplet rolek.
Mostek i regulator ładowania alternatora
Końcówki drążków kierowniczych.
Łożysko koła tylnego.
Zregenerowana została pompa cr i wtryski (są na gwarancji).
Wypłukany zbiornik paliwa oraz przewody paliwowe oraz założony oryginalny filtr paliwa Motorcraft.
Czyli największa bolączka wszystkich silników TDCi została wyeliminowana.
Wymieniono popychacze zaworów.
Serwis klimatyzacji
Uporządkowanie elektryki.
Fordzik stoi na rocznych oponach wielosezonowych Yokohama (klasa premium, 12mm bieżnik do jazdy po asfalcie i terenie)
Zamontowane radio zintegrowane z kamerą cofania i czujnikami parktronik.
Serwis olejowy i wymianę filtrów wykonywałem co 7-10 tyś km, ostatnio w maju 2025. Do każdego tankowania stosowany jest środek smarujący układ cr firmy KLEEN-FLO - 952.
Auto posiada hak holowniczy.
Silnik nie kopci, ma moc i nie bierze oleju.
Jak widać fordzik mechanicznie jest świetnie doinwestowany (jako że nie uznaje kompromisów w kwestii bezpieczeństwa i niezawodności, wszystkie montowane części są z z górnej półki)
Podłoga, bez oznak korozji, wyczyszczona i zakonserwowana w 2022r. Blacharka w dobrej kondycji, lekki nalot rudej na prawym przednim błotniku i nadkolu (jedyne nie wymienione elementy blacharskie podczas remontu blacharskiego w 2022r).
Poza tym drobne ryski związane z podróżowaniem na dziko.
Stan blacharski jak na swój wiek i na Transita oceniam bardzo dobrze :)
Spalanie średnie przy rozsądnej jeździe to ok 7-8l/100km.
Przy zadowalającej cenie mogę dorzucić wyposażenie turystyczne (lodówka, toaleta, stolik, krzesła, leżaki, materace, prysznic ipt)
Cena do negocjacji, zależy nam aby fordzik trafił w dobre ręce.
Możliwa zamiana na:
Mini Cooper r56, lub clubman / countryman / paceman najlepiej z silnikiem 1.6 hdi (rozważę również inne silniki) z dopłatą dla mnie
Lub
Mini F54, F56 z 1.5 benzyna lub wersja 2.0 S
Ewentualnie zamiana na kampera typu alkowa lub Integra w podobnej cenie
Samochód bardzo doinwestowany co opiszę na końcu ogłoszenia. Bez problemu stoczył z nami np. kilkutygodniowe tournee turystyczne po Słowacji, Węgrzech i Chorwacji, polskich górach, czy wyprawę przez polskie wybrzeże.
Prowadzi się jak auto osobowe i nie jest zawalidrogą a na większości parkingów jest "kasowany" jak mini van :)
Posiada elektryczne szyby, lusterka, grzaną przednią szybę, klimatyzację, Webasto, bardzo dobre ogrzewanie, komplet zasłon, przyciemnione i termoizolacyjne szyby oraz osobne nawiewy na tylną część.
Sprzedajemy z uwagi na przesiadkę na większego busa.
Fordzik posiada zabudowę westfalii: min. Bardzo dużą rozkładaną kanapę (My przy wzroście 175cm śpimy w poprzek w 4 osoby), oba fotele kapitańskie, składany i przesuwany stolik oraz mnóstwo pojemnych schowków.
Webasto, trzy akumulatory w tym jeden hotelowy ładowany z alternatora i zestawu solarnego, ale odseparowany od reszty.
Niezależność prądową zapewnia markowy zestaw fotowoltaiczny (panel half cut 380W norweskiej firmy REC i kontroler mppt 40A firmy vevor - klon victrona z funkcją bluetooth).
Instalacja została wykonana z dbałością o bezpieczeństwo i estetykę, od strony solarnej zastosowano przewody pv 6mm2 zabezpieczone profesjonalnymi topiki 25A/1000V DC, a po stronie mppt 40A na przewodach 10mm2. Całość estetycznie i profesjonalnie umieszczona pod fotelem pasażera.
Nam wystarczyła przetwornica 300w, ale instalacja przygotowana jest pod 1.2kW.
Panel został przykręcony do wzmacnianego bagażnika dachowego do którego również zamocowano dużą markizę.
W tylnej części została wykonana zabudowa szafek i kuchenki z blatem. Zabudowę można bez problemu zdemontować w dosłownie 5miut (mocowanie na oryginalnych prowadnicach). Oczywiście dorzucam oryginalną dostawke Westfalii.
Do klapy bagażnika mocowany jest na magnesy przedsionek umożliwiających swobodne korzystanie z prysznica i toalety.
Poprzedni właściciel wykonał kompleksowy remont silnika (remont całego słupka silnika przy przebiegu ok 380000km), skrzyni biegów, regenerację przekładni kierowniczej oraz remont blacharski poszycia. Dokonał także częściowego remontu zawieszenia (amortyzatory, sprężyny itp)
My dokończyliśmy dzieła montując na przestrzeni 2024/2025r:
Kompletny układ wydechowy.
Komplet markowych resorów z odbojami.
Kompletne hamulce Brembo (tył i przód) wraz z przewodami i linką hamulca ręcznego.
Napinacz paska, koło pasowe wału, pasek, komplet rolek.
Mostek i regulator ładowania alternatora
Końcówki drążków kierowniczych.
Łożysko koła tylnego.
Zregenerowana została pompa cr i wtryski (są na gwarancji).
Wypłukany zbiornik paliwa oraz przewody paliwowe oraz założony oryginalny filtr paliwa Motorcraft.
Czyli największa bolączka wszystkich silników TDCi została wyeliminowana.
Wymieniono popychacze zaworów.
Serwis klimatyzacji
Uporządkowanie elektryki.
Fordzik stoi na rocznych oponach wielosezonowych Yokohama (klasa premium, 12mm bieżnik do jazdy po asfalcie i terenie)
Zamontowane radio zintegrowane z kamerą cofania i czujnikami parktronik.
Serwis olejowy i wymianę filtrów wykonywałem co 7-10 tyś km, ostatnio w maju 2025. Do każdego tankowania stosowany jest środek smarujący układ cr firmy KLEEN-FLO - 952.
Auto posiada hak holowniczy.
Silnik nie kopci, ma moc i nie bierze oleju.
Jak widać fordzik mechanicznie jest świetnie doinwestowany (jako że nie uznaje kompromisów w kwestii bezpieczeństwa i niezawodności, wszystkie montowane części są z z górnej półki)
Podłoga, bez oznak korozji, wyczyszczona i zakonserwowana w 2022r. Blacharka w dobrej kondycji, lekki nalot rudej na prawym przednim błotniku i nadkolu (jedyne nie wymienione elementy blacharskie podczas remontu blacharskiego w 2022r).
Poza tym drobne ryski związane z podróżowaniem na dziko.
Stan blacharski jak na swój wiek i na Transita oceniam bardzo dobrze :)
Spalanie średnie przy rozsądnej jeździe to ok 7-8l/100km.
Przy zadowalającej cenie mogę dorzucić wyposażenie turystyczne (lodówka, toaleta, stolik, krzesła, leżaki, materace, prysznic ipt)
Cena do negocjacji, zależy nam aby fordzik trafił w dobre ręce.
Możliwa zamiana na:
Mini Cooper r56, lub clubman / countryman / paceman najlepiej z silnikiem 1.6 hdi (rozważę również inne silniki) z dopłatą dla mnie
Lub
Mini F54, F56 z 1.5 benzyna lub wersja 2.0 S
Ewentualnie zamiana na kampera typu alkowa lub Integra w podobnej cenie
ID: 1031842991
xxx xxx xxx
Dodane 26 października 2025
Ford Transit Euroline Multivan, Camper, Westfalia, Campervan - zamiana
49 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja