Prywatne
Numer VIN: 6FPPXXMJ2PGG61588
Model: Ranger
Rok produkcji: 2016
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 162 144 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 3 196 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 200 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Ford Ranger 3.2 Wildtrak z 2016 r.
Samochód kupiłem w 2016 r. w Ford Autoplaza w Warszawie i od tego czasu do dnia dzisiejszego jest prywatnie użytkowany przeze mnie. Ze względów podatkowych samochód był dwukrotnie leasingowany, stąd w CEPiK widnieją zmiany właściciela.
Od nowości serwisowany wyłącznie w autoryzowanym serwisie w Warszawie - Ford Autoplaza, a następnie Auto Nobile.
Pierwszy olej został wymieniony po 2000 km, kolejny po 5.000 km, a następnie był wymieniany regularnie co 10.000 km. Stosowany był zawsze olej Valvoline z normą Forda.
W skrzyni biegów olej wymieniany był co 60.000 km, w mostach i reduktorze co 20.000 km. Stosowane były oryginalne oleje Ford Motorcraft.
Samochód jest bezwypadkowy. Posiada otarcie z prawej strony na zderzaku przednim, co widać na ostatnim zdjęciu. Na łączeniu zderzaka z błotnikiem jest także odprysk lakieru spowodowany ugięciem się zderzaka i jego naporem na rant błotnika (w trakcie zdarzenia, które doprowadziło do otarcia zderzaka). Są to drobne mankamenty, których nie naprawiam, aby nowy właściciel nie miał wątpliwości co do drobnej skali defektu.
Wnętrze znajduje się w niemal idealnym stanie. Do mankamentów należy zaliczyć jedynie pęknięcie tapicerki fotela kierowcy, wzdłuż lewej krawędzi siedziska - widoczne na zdjęciu - oraz delikatnie zmatowioną skórę kierownicy - stosownie do przebiegu pojazdu.
W okresie eksploatacji lakier był dwukrotnie zabezpieczony powłoką ceramiczną. płyta podłogowa oraz wszystkie profile zamknięte, wnętrza drzwi, klapy itd. były dwukrotnie zabezpieczone antykorozyjnie produktami marki Valvoline. Z tego względu - w przeciwieństwie do innych samochodów z tego rocznika - mój Ranger nie nosi śladów korozji. Na braku korozji wpływ ma również fakt, że samochód od nowości jest przeze mnie garażowany.
Samochód jest w prawie pełnej możliwej konfiguracji. W chwili zamawiania możliwe było doposażenie jedynie w blokadę mechanizmu różnicowego oraz czujniki parkowania z przodu. Ponad fabryczne wyposażenie zainstalowany został LEDBAR na diodach OSRAM oraz przyciemnione zostały tylne szyby.
Do dnia 16 czerwca samochód był objęty gwarancją Ford 12, którą można przedłużyć o kolejny rok eksploatacji.
Na samochód wystawiam pełną fakturę VAT.
tel.
Samochód kupiłem w 2016 r. w Ford Autoplaza w Warszawie i od tego czasu do dnia dzisiejszego jest prywatnie użytkowany przeze mnie. Ze względów podatkowych samochód był dwukrotnie leasingowany, stąd w CEPiK widnieją zmiany właściciela.
Od nowości serwisowany wyłącznie w autoryzowanym serwisie w Warszawie - Ford Autoplaza, a następnie Auto Nobile.
Pierwszy olej został wymieniony po 2000 km, kolejny po 5.000 km, a następnie był wymieniany regularnie co 10.000 km. Stosowany był zawsze olej Valvoline z normą Forda.
W skrzyni biegów olej wymieniany był co 60.000 km, w mostach i reduktorze co 20.000 km. Stosowane były oryginalne oleje Ford Motorcraft.
Samochód jest bezwypadkowy. Posiada otarcie z prawej strony na zderzaku przednim, co widać na ostatnim zdjęciu. Na łączeniu zderzaka z błotnikiem jest także odprysk lakieru spowodowany ugięciem się zderzaka i jego naporem na rant błotnika (w trakcie zdarzenia, które doprowadziło do otarcia zderzaka). Są to drobne mankamenty, których nie naprawiam, aby nowy właściciel nie miał wątpliwości co do drobnej skali defektu.
Wnętrze znajduje się w niemal idealnym stanie. Do mankamentów należy zaliczyć jedynie pęknięcie tapicerki fotela kierowcy, wzdłuż lewej krawędzi siedziska - widoczne na zdjęciu - oraz delikatnie zmatowioną skórę kierownicy - stosownie do przebiegu pojazdu.
W okresie eksploatacji lakier był dwukrotnie zabezpieczony powłoką ceramiczną. płyta podłogowa oraz wszystkie profile zamknięte, wnętrza drzwi, klapy itd. były dwukrotnie zabezpieczone antykorozyjnie produktami marki Valvoline. Z tego względu - w przeciwieństwie do innych samochodów z tego rocznika - mój Ranger nie nosi śladów korozji. Na braku korozji wpływ ma również fakt, że samochód od nowości jest przeze mnie garażowany.
Samochód jest w prawie pełnej możliwej konfiguracji. W chwili zamawiania możliwe było doposażenie jedynie w blokadę mechanizmu różnicowego oraz czujniki parkowania z przodu. Ponad fabryczne wyposażenie zainstalowany został LEDBAR na diodach OSRAM oraz przyciemnione zostały tylne szyby.
Do dnia 16 czerwca samochód był objęty gwarancją Ford 12, którą można przedłużyć o kolejny rok eksploatacji.
Na samochód wystawiam pełną fakturę VAT.
tel.
ID: 1015309925
Dodane 21 lipca 2025
Ford Ranger Ford Ranger 3.2 Wildtrak, bezwypadkowy, I właściciel
98 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja