Prywatne
Model: Maverick
Rok produkcji: 2004
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 177 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 3 000 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 147 KM
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Po długim postoju żmudnej i kosztownej regeneracji skrzyni biegów muszę sprzedać lub zmienić z niewielką dopłatą.
Nie jestem w stanie już tego dokończyć żal mi auta i tematu ale w marcu złamałem rękę i koniec z tak poważnymi naprawami.
Tym bardziej że uszkodziłem drugie auto miskę w Ford Windstar Limited.
Wszystko w skrzyni automatycznej wymieniłem a także zespół zaworów oleju solenoid valv na nowe z USA, tarcze cierne, tuleje , pierścienie , łożyska , filtr , uszczelki ,olej , wałek pompy.
Biegi wchodzą idealnie jak nowe mam dziesiątki zdjęcia części po regeneracji, musiałem usunąć filmy zawalona pamięć coś tam jeszcze posiadam.
Wcześniej wymieniałem wszystko na bieżąco olej filtry oleju jak również ten w skrzyni filtr i nowy olej jest mercon v.
Instalacja gazowa ma kilka lat 3-4 bardzo dobrze zrobiona instalacja 3 letnia stagbardzo dobre wytryski.
Wcześniej wymieniałem alternator , sprzęgło klimatyzacji , końcówki drążków kierowniczych, stabilizatora i klocki , nowe świece 2024, rozebrałem też dyferencjał i nowy smar mam zdjęcia.
Przegląd nie jest zrobiony bo nie jeździ stoi od dawna jest tylko ubezpieczony do Marca 2026 robiony tak długo stoi że nie ma przeglądu.
Do wymiany był wąchacz prawy ciutke ściągało mam w aucie nowy ,nie udało mi się go wymienić.
Silnik zawsze ładnie odpala pracuje ,wysokie dynamiczne obroty. Skrzynia biegów zmienia zawsze super nie było żadnych problemów ani oznak.
Widocznie olej nie był nigdy zmieniany i byla zabrudzona padły pewnie zawory solenoid przy -17.
ATM biegów to jest najtrudniejszy temat najbardziej pracochłonny i kosztowny wszystko sprowadzane z Ameryki tarcze cierne różnego formatu do koszyków, łożyska ,tuleje , pierścienie , uszcelki, smar, koszt regeneracja w warsztatach 12 tys zł
Po odpaleniu ruszy przud lekko do tylu i klap nie było robione adaptacji skrzyni.
Ale być może problem jest sprzęgle hydrokinetycznnym konwerterze.
Niestety tego nie wymieniłem, po za pierścieniem i płukaniem oleju w środku
Auto polecam oczywiście dla kogoś kto doceni wkład pracy w regenerację skrzyni biegów.
Jestem zmuszony sprzedać lub zmienić z niewielką dopłatą na inny sprawny mocny automat , SUV , combi , minivan, benzyna-LPG.
Jest poskładany ale nie jeździć na lawecie na assistance mój mógł by przyjechać.
Tylko poważne oferty, pisarzom z góry serdecznie dziękuje
Nie jestem w stanie już tego dokończyć żal mi auta i tematu ale w marcu złamałem rękę i koniec z tak poważnymi naprawami.
Tym bardziej że uszkodziłem drugie auto miskę w Ford Windstar Limited.
Wszystko w skrzyni automatycznej wymieniłem a także zespół zaworów oleju solenoid valv na nowe z USA, tarcze cierne, tuleje , pierścienie , łożyska , filtr , uszczelki ,olej , wałek pompy.
Biegi wchodzą idealnie jak nowe mam dziesiątki zdjęcia części po regeneracji, musiałem usunąć filmy zawalona pamięć coś tam jeszcze posiadam.
Wcześniej wymieniałem wszystko na bieżąco olej filtry oleju jak również ten w skrzyni filtr i nowy olej jest mercon v.
Instalacja gazowa ma kilka lat 3-4 bardzo dobrze zrobiona instalacja 3 letnia stagbardzo dobre wytryski.
Wcześniej wymieniałem alternator , sprzęgło klimatyzacji , końcówki drążków kierowniczych, stabilizatora i klocki , nowe świece 2024, rozebrałem też dyferencjał i nowy smar mam zdjęcia.
Przegląd nie jest zrobiony bo nie jeździ stoi od dawna jest tylko ubezpieczony do Marca 2026 robiony tak długo stoi że nie ma przeglądu.
Do wymiany był wąchacz prawy ciutke ściągało mam w aucie nowy ,nie udało mi się go wymienić.
Silnik zawsze ładnie odpala pracuje ,wysokie dynamiczne obroty. Skrzynia biegów zmienia zawsze super nie było żadnych problemów ani oznak.
Widocznie olej nie był nigdy zmieniany i byla zabrudzona padły pewnie zawory solenoid przy -17.
ATM biegów to jest najtrudniejszy temat najbardziej pracochłonny i kosztowny wszystko sprowadzane z Ameryki tarcze cierne różnego formatu do koszyków, łożyska ,tuleje , pierścienie , uszcelki, smar, koszt regeneracja w warsztatach 12 tys zł
Po odpaleniu ruszy przud lekko do tylu i klap nie było robione adaptacji skrzyni.
Ale być może problem jest sprzęgle hydrokinetycznnym konwerterze.
Niestety tego nie wymieniłem, po za pierścieniem i płukaniem oleju w środku
Auto polecam oczywiście dla kogoś kto doceni wkład pracy w regenerację skrzyni biegów.
Jestem zmuszony sprzedać lub zmienić z niewielką dopłatą na inny sprawny mocny automat , SUV , combi , minivan, benzyna-LPG.
Jest poskładany ale nie jeździć na lawecie na assistance mój mógł by przyjechać.
Tylko poważne oferty, pisarzom z góry serdecznie dziękuje
ID: 1006348765
xxx xxx xxx
Dodane 06 października 2025
Ford Maverick 3.0 V6 2004
8 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja