Prywatne
Numer VIN: 3FA6P0T94HR179516
Model: Fusion
Rok produkcji: 2017
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 146 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 1 999 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 240 KM
Napęd: Na przednie koła
Opis
Ford Fusion
2.0 benzyna, AWD
Wersja wyposażenia: SE + dołożony przy konfiguracji Technology Package, Cold Weather Package, Equipment Group 202A
Min. Reflektory Full LED, czujniki parkowania tylne, lepszy system audio, dwustrefowa klimatyzacja, duży ekran z systemem SYNC3, asystent głosowy, Apple CarPlay, android auto, podgrzewane lusterka, lampy przeciwmgłowe, odpalanie z kluczyka, skórzana kierownica, podgrzewane fotele przednie
Przebieg 140tys km
Rok modelowy 2017, prod. 2016
Sprowadzony w 2021 przeze mnie z USA z niewielką szkoda w postaci wgniecionych drzwi pasażera. Jeden właściciel w USA. Pierwszy właściciel w Polsce. Carfax do wglądu, zdjęcia uszkodzeń dostępne w internecie po wpisaniu nr vin. Historia nie była usuwana, bo nie ma co ukrywać, uszkodzenia tak naprawdę powierzchowne, wymagały wymiany drzwi i naprawy zagięcia błotnika. Żadna poduszka ani kurtyna nie wystrzeliła. Auto naprawione na oryginalnych częściach. Tylne lampy przystosowane do wymogów europejskich tj. kierunkowskazy pomarańczowe dynamiczne, dołożone tylne światło przeciwmgłowe w miejsce oryginalnego przycisku. W Polsce niestety miał trzy szkody, ale na szczęście tylko w postaci obcierek lakieru na co posiadam zdjęcia. Z uwagi, że były dość głębokie to nie nadawały się do polerki i wymagały malowania (przedni i tylny zderzak).
Samochód w ciągłej eksploatacji, przez cały okres posiadania zrobiłem nim około 35 tys kilometrów, nie straszne mu ani mniejsze ani większe wyprawy (zaliczył wyjazd do Czarnogóry bez najmniejszej awarii). Regularnie co 10tys wymiana oleju i filtrów. Trzykrotnie w trakcie posiadania wymieniony olej w skrzyni. Pozostałe naprawy niewielkich usterek, które w zdecydowanej większości były nad wyraz, ale chciałem żeby auto było idealne i dbałem jak mogłem, pieniędzy nie oszczedzalem:
08/21 - olej silnikowy, olej w skrzyni, tarcze i klocki tył
02/22 - olej silnikowy, olej w skrzyni, sprzęgło tylnego mostu
09/22 - tarcze i klocki przód
01/24 - olej silnikowy, drążki i końcówki drążków, półoś prawa przednia, piasta prawa przednia (coś biło podczas jazdy z większą prędkością), wąż górny układu chłodzenia, zbieżność
02/24 - olej w skrzyni
04/24 - amortyzatory i mocowania tył
07/24 - uszczelniacze zaworowe i wydechowe
09/24 - łączniki stabilizatora przód
10/24 - wymiana tylnego mostu
12/24 - akumulator
01/25 - PDR - wyciąganie wgniotek
06/25 - pełna korekta lakieru, polerowanie
06/25 - olej w skrzyni, stabilizator tył prawy
Samochód na oponach wielosezonowych, przejeżdżony jeden sezon.
Dodatkowo przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, oklejona tylna listwą chromowana czarną folią.
Grill przedni zmieniony na plaster miodu ze względów estetycznych - zderzak nie był uszkodzony.
Zawieszenie obniżone na sprężynach firmach Vogtland - troszkę sztywniej :)
Średnie spalanie przy MOJEJ jeździe to 8l trasa, 10l miasto. Podkreślam, że przy mojej jezdzie, żeby nie było zdziwienia. Na wielu grupach forda fusiona na Facebooku można poczytać raporty innych użytkowników. Ja akurat staram się jeździć zgodnie z ograniczeniami, z szybkiej jazdy dawno temu.
Uprzedzając pytania, czemu mimo chęci sprzedaży było coś robione - sprzedaje auto w takim stanie w jakim chciałbym kupić. Auto jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Nowemu właścicielowi zostaje tylko do zrobienia wymiana oleju silnikowego (do tej pory lałem oryginalny Motorcraft).
W razie pytań śmiało dzwonić, nie mam nic do ukrycia, na każde pytanie chętnie odpowiem.
2.0 benzyna, AWD
Wersja wyposażenia: SE + dołożony przy konfiguracji Technology Package, Cold Weather Package, Equipment Group 202A
Min. Reflektory Full LED, czujniki parkowania tylne, lepszy system audio, dwustrefowa klimatyzacja, duży ekran z systemem SYNC3, asystent głosowy, Apple CarPlay, android auto, podgrzewane lusterka, lampy przeciwmgłowe, odpalanie z kluczyka, skórzana kierownica, podgrzewane fotele przednie
Przebieg 140tys km
Rok modelowy 2017, prod. 2016
Sprowadzony w 2021 przeze mnie z USA z niewielką szkoda w postaci wgniecionych drzwi pasażera. Jeden właściciel w USA. Pierwszy właściciel w Polsce. Carfax do wglądu, zdjęcia uszkodzeń dostępne w internecie po wpisaniu nr vin. Historia nie była usuwana, bo nie ma co ukrywać, uszkodzenia tak naprawdę powierzchowne, wymagały wymiany drzwi i naprawy zagięcia błotnika. Żadna poduszka ani kurtyna nie wystrzeliła. Auto naprawione na oryginalnych częściach. Tylne lampy przystosowane do wymogów europejskich tj. kierunkowskazy pomarańczowe dynamiczne, dołożone tylne światło przeciwmgłowe w miejsce oryginalnego przycisku. W Polsce niestety miał trzy szkody, ale na szczęście tylko w postaci obcierek lakieru na co posiadam zdjęcia. Z uwagi, że były dość głębokie to nie nadawały się do polerki i wymagały malowania (przedni i tylny zderzak).
Samochód w ciągłej eksploatacji, przez cały okres posiadania zrobiłem nim około 35 tys kilometrów, nie straszne mu ani mniejsze ani większe wyprawy (zaliczył wyjazd do Czarnogóry bez najmniejszej awarii). Regularnie co 10tys wymiana oleju i filtrów. Trzykrotnie w trakcie posiadania wymieniony olej w skrzyni. Pozostałe naprawy niewielkich usterek, które w zdecydowanej większości były nad wyraz, ale chciałem żeby auto było idealne i dbałem jak mogłem, pieniędzy nie oszczedzalem:
08/21 - olej silnikowy, olej w skrzyni, tarcze i klocki tył
02/22 - olej silnikowy, olej w skrzyni, sprzęgło tylnego mostu
09/22 - tarcze i klocki przód
01/24 - olej silnikowy, drążki i końcówki drążków, półoś prawa przednia, piasta prawa przednia (coś biło podczas jazdy z większą prędkością), wąż górny układu chłodzenia, zbieżność
02/24 - olej w skrzyni
04/24 - amortyzatory i mocowania tył
07/24 - uszczelniacze zaworowe i wydechowe
09/24 - łączniki stabilizatora przód
10/24 - wymiana tylnego mostu
12/24 - akumulator
01/25 - PDR - wyciąganie wgniotek
06/25 - pełna korekta lakieru, polerowanie
06/25 - olej w skrzyni, stabilizator tył prawy
Samochód na oponach wielosezonowych, przejeżdżony jeden sezon.
Dodatkowo przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, oklejona tylna listwą chromowana czarną folią.
Grill przedni zmieniony na plaster miodu ze względów estetycznych - zderzak nie był uszkodzony.
Zawieszenie obniżone na sprężynach firmach Vogtland - troszkę sztywniej :)
Średnie spalanie przy MOJEJ jeździe to 8l trasa, 10l miasto. Podkreślam, że przy mojej jezdzie, żeby nie było zdziwienia. Na wielu grupach forda fusiona na Facebooku można poczytać raporty innych użytkowników. Ja akurat staram się jeździć zgodnie z ograniczeniami, z szybkiej jazdy dawno temu.
Uprzedzając pytania, czemu mimo chęci sprzedaży było coś robione - sprzedaje auto w takim stanie w jakim chciałbym kupić. Auto jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Nowemu właścicielowi zostaje tylko do zrobienia wymiana oleju silnikowego (do tej pory lałem oryginalny Motorcraft).
W razie pytań śmiało dzwonić, nie mam nic do ukrycia, na każde pytanie chętnie odpowiem.
ID: 1014572207
Lokalizacja