Prywatne
Model: Focus
Poj. silnika: 1 560 cm³
Rok produkcji: 2007
Moc silnika: 133 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 248 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Dzień dobry.
Na sprzedaż mam swój prywatny samochód Ford Focus MK2. Rocznik 2007, silnik 1.6TDCi, bazowo 109KM, podniesiona moc do 133KM przez poprzedniego właściciela.
Samochód w moich rękach od 2016 roku. Wszystkie naprawy cykliczne (olej, filtry itp.) oraz mechaniczne (klocki, tarcze, gdy coś stukało :)) robione na bieżąco.
Samochód zmęczony blacharsko. Rdza zjada mocno błotnik po stronie kierowcy, na innych elementach karoserii też gdzieniegdzie pojawia się. Zderzak przedni pęknięty po zderzeniu ze zwierzyną, błotnik po stronie pasażera zabezpieczony.
Na komputerze między zegarami wyświetlają się trzy błędy po odpaleniu silnika:
- usterka wspomagnia - wspomaganie jak najbardziej działa, uległ uszkodzeniu czujnik wspomagania, koszt nowego około 500zł - nie wymieniałem, bo nie widziałem potrzeby.
- usterka silnika oraz zmniejszenie przyspieszenia - według elektromechanika odpowiedzialne za te błędy są zegary prędkościomierza, ponieważ są od nowszego modelu i powodują błędy. Nie wiem czy to prawda - nie robię tego ponieważ byłem zmuszony kupić kombi.
Podczas jazdy może (ale nie musi) pojawić się błąd ograniczenia prędkości, tryb awaryjny, przez co samochód kręci tylko do 1.5tys obrotów i trzeba zmienić bieg, wtedy przyspiesza i tak z kolejnym biegiem. Nie działa wtedy pedał gazu. Za to działa normalnie przyspieszanie tempomatem. Pojawia się taki błąd zwykle na chwilę, podczas jazdy i znika i jest już normalnie do zgaszenia silnika. Ten tryb awaryjny nie włącza się zawsze.
Gdy nie ma trybu awaryjnego samochód jeździ super. Silnik pracuje równo. Przyspieszenie bdb, trzyma się drogi jak zły (zawieszenie sztywne, daje frajde z jazdy), hamulce w bdb stanie.
Brak DPF.
Z wyposażenia:
- kierownica wielofunkcyjna
- tempomat
- klimatyzacja dwustrefowa, działa, super chłodzi, co roku czyszczona
- ogrzewana szyba tylna
- radio JVC z zestawem głośnomówiącym
- xenony
- alufelgi 18" w dobrym stanie, opony 3 letnie wielosezonowe.
OC do końca sierpnia, przegląd do końca września 2024.
Masz pytania? Dzwoń, pisz, będę odpowiadał. Jak nie odbiorę to oddzwonię.
Masz inną propozycję cenową? Napisz, ustosunkuje się do niej.
Na sprzedaż mam swój prywatny samochód Ford Focus MK2. Rocznik 2007, silnik 1.6TDCi, bazowo 109KM, podniesiona moc do 133KM przez poprzedniego właściciela.
Samochód w moich rękach od 2016 roku. Wszystkie naprawy cykliczne (olej, filtry itp.) oraz mechaniczne (klocki, tarcze, gdy coś stukało :)) robione na bieżąco.
Samochód zmęczony blacharsko. Rdza zjada mocno błotnik po stronie kierowcy, na innych elementach karoserii też gdzieniegdzie pojawia się. Zderzak przedni pęknięty po zderzeniu ze zwierzyną, błotnik po stronie pasażera zabezpieczony.
Na komputerze między zegarami wyświetlają się trzy błędy po odpaleniu silnika:
- usterka wspomagnia - wspomaganie jak najbardziej działa, uległ uszkodzeniu czujnik wspomagania, koszt nowego około 500zł - nie wymieniałem, bo nie widziałem potrzeby.
- usterka silnika oraz zmniejszenie przyspieszenia - według elektromechanika odpowiedzialne za te błędy są zegary prędkościomierza, ponieważ są od nowszego modelu i powodują błędy. Nie wiem czy to prawda - nie robię tego ponieważ byłem zmuszony kupić kombi.
Podczas jazdy może (ale nie musi) pojawić się błąd ograniczenia prędkości, tryb awaryjny, przez co samochód kręci tylko do 1.5tys obrotów i trzeba zmienić bieg, wtedy przyspiesza i tak z kolejnym biegiem. Nie działa wtedy pedał gazu. Za to działa normalnie przyspieszanie tempomatem. Pojawia się taki błąd zwykle na chwilę, podczas jazdy i znika i jest już normalnie do zgaszenia silnika. Ten tryb awaryjny nie włącza się zawsze.
Gdy nie ma trybu awaryjnego samochód jeździ super. Silnik pracuje równo. Przyspieszenie bdb, trzyma się drogi jak zły (zawieszenie sztywne, daje frajde z jazdy), hamulce w bdb stanie.
Brak DPF.
Z wyposażenia:
- kierownica wielofunkcyjna
- tempomat
- klimatyzacja dwustrefowa, działa, super chłodzi, co roku czyszczona
- ogrzewana szyba tylna
- radio JVC z zestawem głośnomówiącym
- xenony
- alufelgi 18" w dobrym stanie, opony 3 letnie wielosezonowe.
OC do końca sierpnia, przegląd do końca września 2024.
Masz pytania? Dzwoń, pisz, będę odpowiadał. Jak nie odbiorę to oddzwonię.
Masz inną propozycję cenową? Napisz, ustosunkuje się do niej.
ID: 917027242
xxx xxx xxx
Dodane 08 maja 2024
Ford Focus MK2 2007 1.6TDCi ST Pakiet
5 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja