Firmowe
SPECYFIKACJA
- Marka
Ford
- Model
Transit
- Numer części
YS6Q9A543RE YS6Q9A543RF YS6Q9A543RG YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 0986444011 0986444078 1302192 1344945 1692056 RMYC1Q9A543TE VR4270M2250R1000
- Typ części
Układ paliwowy > Pompy wtryskowe
- Okres gwarancji (w miesiącach)
12
- Stan
Regenerowane
- Rodzaj
Układ paliwowy
Opis
OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS
UL. BRZOZOWA 57
27-530 OŻARÓW
TEL. 510_667_029
Jesteśmy profesjonalnym serwisem zajmującym się regeneracją elektroniki PSG5 i PSG16 oraz mechaniki pomp wtryskowych VP44 VP30 na stanowisku ze stołem probierczym BOSCH EPS815.
WSZYSTKO CO OFERUJEMY :
- regenerację sterowników PSG2, PSG5 i PSG16
- regenerację sterowników ISUZU 1.7L EDU DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEMS występujących w Opel Astra Corsa Combo Meriva
- regeneracja sterowników silnika OPEL 1.6 benzyna
- regenerację sterowników świec żarowych BMW BERU
- regeneracja sterowników ABS BOSCH
- zerowanie - czyszczenie IMMO sterowników FORD ( kasowanie immobilizera potrzebne przy wymianie sterownika na inny w marce FORD )
- pełną regenerację mechaniki pompy wtryskowej wraz kalibracją i ustawieniem pompy
- przerabiamy sterowniki czyste PSG5 24V na 12V
Dodatkowe opcje PSG16
- sprawdzenie sterownika PSG16 w naszym aucie pracującym jako stół probierczy
- klonowanie sterownika
- wgranie oprogramowania pod konkretny nr VIN
- usunięcie EGR, Elobau, DTC off
- reset
- naprawa sterowników z przepaloną masą i błędem P0606 i P0607 ( tych rzekomo nie do naprawy - my to opanowaliśmy jako jedyni )
Potrzebujesz zakupić sterownik ? Posiadamy następujący asortyment :
- sterowniki PSG5 12V i 24 V nowe czyste do programowania na stole probierczym BOSCH EPS815
- sterowniki PSG5 regenerowane do każdego numeru pompy
- sterowniki PSG16 dwuwtykowe
- czujniki obrotów HALL do sterowników PSG5 i PSG16
- zawory dawki i kąta wtrysku do pomp wtryskowych 12V i 24V zarówno VP30 jak i VP44
Nie wiesz od czego zacząć ? Jak dobrać sterownik ? Masz problem z demontażem sterownika ? Nie wiesz jak zdiagnozować uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej ? ZADZWOŃ ! NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIE NASZ TECHNIK
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY ?
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
- silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
- silnik nierówno pracuje
- silnik dymi
- silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
- silnik nie osiąga pełnej mocy
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY
OPEL, SAAB
p1630 zawór dawki
p1631 sterownik pompy
p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
p1650 szeregowa szyna can, komunikacja
p1651 szeregowa szyna can, komunikacja
p1560 napięcie zasilania przekroczenie
p1600 sterownik uszkodzenie programu
p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa
p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka, usterka zaworu spv dawki, regulacja momentu wtrysku, ciśnienia paliwa
Dodatkowo w sterowniku PSG16 mogą wystąpić następujące błędy:
P0149, P0216, P0234, P0335, P0340, P0400, P602, P0606, P0607, P1222, P1600, P1601, P1610, P1604, P1630, P1631, P1632, P1633, P1634, P1651, U2105, U2107, P1614, P1616
AUDI VOLKSWAGEN SKODA
01318 komputer sterujący pompy wtryskowej
j-399 komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 brak komunikacji z modułem pompy
01268 nastawnik dawki paliwa, objętości, quantity adjuster
0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej
n146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
p1631 / 17983 moduł pompy wtryskowej usterka
p1630 / 17982 nastawnik dawki
FORD
p1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
p1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
p0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
p0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia
p1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
p1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
p1666 czujnik wału korbowego pompa
0335 czujnik położenia wału korbowego
NISSAN
p1690 sterownik pompy uszkodzony
p1600 sterownik pompy uszkodzony
p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku
BMW
73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku
SPRAWDŹ W JAKIM MODELU WYSTĘPUJE OFEROWANY STEROWNIK
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TID
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
NASZA TECHNOLOGIA REGENERACJI STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH
Stosujemy specjalnie dobrany tranzystor o prądzie Drenu 75A i bardzo niskiej rezystancji co stanowi prawie cztero-krotny wzrost obciążalności prądowej sterownika. Nie jest to jakiś tani allegrowski zamiennik typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 które co najważniejsze są słabsze od oryginalnego tranzystora jaki był w sterowniku i często uszkadzają sterownik nieodwracalnie. Jaki jest sens pchania czegoś co jest słabsze niż oryginał ? Nie wiem. Ale niektórym firmom to tylko żeby kasa się zgadzała a czy działa czy nie to już inna sprawa.
Jeżeli Twój sterownik był naprawiany gdzieś indziej nie u nas a po naprawie samochód stracił moc, więcej pali, ciężej odpala, głośniej pracuje lub już po samym włączeniu zapłonu wyrzuca błąd sterownika to nie daj się omamić że to wina mechaniki pompy. To po prostu źle dobrany tranzystor lub źle naprawiony sterownik. Spokojnie pomożemy. Nasze oświadczenie nieustannie rośnie od 2009 roku.
Sterowniki od 2004 roku te tzw. "wzmocnione" też niestety ulegają uszkodzeniu. Tranzystor jest co prawda mocniejszy ale połączenia nadal nie wytrzymują próby czasu i pełnego obciążenia. I podobnie jak w starszych wersjach potrafią się przepalić.
Po naszej wzmocnionej regeneracji z zastosowaniem mocnego tranzystora przewidzianego dla modułów PSG5 nie ma problemu trapiącego sterowniki z pierwszej fazy produkcji ( do 2003 r. ) jak i tych poprawionych z drugiej fazy produkcji ( po 2003 r. )
Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY ? KTO NAM ZAUFAŁ ?
Nasz Serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z wszystkimi większymi i liczącymi się serwisami diesla. Współpracujemy między innymi z serwisami z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Kobiór, Bestwiny, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina, Warszawy i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
JAK ZDEMONTOWAĆ STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ VP44 VP30
Do demontażu potrzebował będziesz klucz TORX 25 do odkręcenia 8 śrub od sterownika - 5 w aluminiowej klapce i 3 z boku klapki, wszystkie od góry a następnie TORX 10 do odkręcenia 2 śrub czujnika obrotów pokazanych na poglądowym zdjęciu. Przed odkręceniem sterownika przetnij 2 pary przewodów łączących sterownik z zaworem dawki i kąta wtrysku. Najlepiej 2 - 3 centymetry od sterownika. Uważaj na czujnik, łatwo go urwać !
Więcej informacji pod numerem telefonu 510_667_029 lub na portalu YOUTUBE.PL/PUHOMEGA lub wpisując PUH OMEGA w pole wyszukiwania na yotube.pl. Znajdziesz tam filmy jak zdemontować sterownik z pompy wtryskowej i jak go sprawdzić.
UL. BRZOZOWA 57
27-530 OŻARÓW
TEL. 510_667_029
Jesteśmy profesjonalnym serwisem zajmującym się regeneracją elektroniki PSG5 i PSG16 oraz mechaniki pomp wtryskowych VP44 VP30 na stanowisku ze stołem probierczym BOSCH EPS815.
WSZYSTKO CO OFERUJEMY :
- regenerację sterowników PSG2, PSG5 i PSG16
- regenerację sterowników ISUZU 1.7L EDU DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEMS występujących w Opel Astra Corsa Combo Meriva
- regeneracja sterowników silnika OPEL 1.6 benzyna
- regenerację sterowników świec żarowych BMW BERU
- regeneracja sterowników ABS BOSCH
- zerowanie - czyszczenie IMMO sterowników FORD ( kasowanie immobilizera potrzebne przy wymianie sterownika na inny w marce FORD )
- pełną regenerację mechaniki pompy wtryskowej wraz kalibracją i ustawieniem pompy
- przerabiamy sterowniki czyste PSG5 24V na 12V
Dodatkowe opcje PSG16
- sprawdzenie sterownika PSG16 w naszym aucie pracującym jako stół probierczy
- klonowanie sterownika
- wgranie oprogramowania pod konkretny nr VIN
- usunięcie EGR, Elobau, DTC off
- reset
- naprawa sterowników z przepaloną masą i błędem P0606 i P0607 ( tych rzekomo nie do naprawy - my to opanowaliśmy jako jedyni )
Potrzebujesz zakupić sterownik ? Posiadamy następujący asortyment :
- sterowniki PSG5 12V i 24 V nowe czyste do programowania na stole probierczym BOSCH EPS815
- sterowniki PSG5 regenerowane do każdego numeru pompy
- sterowniki PSG16 dwuwtykowe
- czujniki obrotów HALL do sterowników PSG5 i PSG16
- zawory dawki i kąta wtrysku do pomp wtryskowych 12V i 24V zarówno VP30 jak i VP44
Nie wiesz od czego zacząć ? Jak dobrać sterownik ? Masz problem z demontażem sterownika ? Nie wiesz jak zdiagnozować uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej ? ZADZWOŃ ! NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIE NASZ TECHNIK
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY ?
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
- silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
- silnik nierówno pracuje
- silnik dymi
- silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
- silnik nie osiąga pełnej mocy
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY
OPEL, SAAB
p1630 zawór dawki
p1631 sterownik pompy
p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
p1650 szeregowa szyna can, komunikacja
p1651 szeregowa szyna can, komunikacja
p1560 napięcie zasilania przekroczenie
p1600 sterownik uszkodzenie programu
p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa
p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka, usterka zaworu spv dawki, regulacja momentu wtrysku, ciśnienia paliwa
Dodatkowo w sterowniku PSG16 mogą wystąpić następujące błędy:
P0149, P0216, P0234, P0335, P0340, P0400, P602, P0606, P0607, P1222, P1600, P1601, P1610, P1604, P1630, P1631, P1632, P1633, P1634, P1651, U2105, U2107, P1614, P1616
AUDI VOLKSWAGEN SKODA
01318 komputer sterujący pompy wtryskowej
j-399 komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 brak komunikacji z modułem pompy
01268 nastawnik dawki paliwa, objętości, quantity adjuster
0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej
n146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
p1631 / 17983 moduł pompy wtryskowej usterka
p1630 / 17982 nastawnik dawki
FORD
p1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
p1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
p0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
p0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia
p1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
p1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
p1666 czujnik wału korbowego pompa
0335 czujnik położenia wału korbowego
NISSAN
p1690 sterownik pompy uszkodzony
p1600 sterownik pompy uszkodzony
p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku
BMW
73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku
SPRAWDŹ W JAKIM MODELU WYSTĘPUJE OFEROWANY STEROWNIK
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TID
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
NASZA TECHNOLOGIA REGENERACJI STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH
Stosujemy specjalnie dobrany tranzystor o prądzie Drenu 75A i bardzo niskiej rezystancji co stanowi prawie cztero-krotny wzrost obciążalności prądowej sterownika. Nie jest to jakiś tani allegrowski zamiennik typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 które co najważniejsze są słabsze od oryginalnego tranzystora jaki był w sterowniku i często uszkadzają sterownik nieodwracalnie. Jaki jest sens pchania czegoś co jest słabsze niż oryginał ? Nie wiem. Ale niektórym firmom to tylko żeby kasa się zgadzała a czy działa czy nie to już inna sprawa.
Jeżeli Twój sterownik był naprawiany gdzieś indziej nie u nas a po naprawie samochód stracił moc, więcej pali, ciężej odpala, głośniej pracuje lub już po samym włączeniu zapłonu wyrzuca błąd sterownika to nie daj się omamić że to wina mechaniki pompy. To po prostu źle dobrany tranzystor lub źle naprawiony sterownik. Spokojnie pomożemy. Nasze oświadczenie nieustannie rośnie od 2009 roku.
Sterowniki od 2004 roku te tzw. "wzmocnione" też niestety ulegają uszkodzeniu. Tranzystor jest co prawda mocniejszy ale połączenia nadal nie wytrzymują próby czasu i pełnego obciążenia. I podobnie jak w starszych wersjach potrafią się przepalić.
Po naszej wzmocnionej regeneracji z zastosowaniem mocnego tranzystora przewidzianego dla modułów PSG5 nie ma problemu trapiącego sterowniki z pierwszej fazy produkcji ( do 2003 r. ) jak i tych poprawionych z drugiej fazy produkcji ( po 2003 r. )
Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY ? KTO NAM ZAUFAŁ ?
Nasz Serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z wszystkimi większymi i liczącymi się serwisami diesla. Współpracujemy między innymi z serwisami z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Kobiór, Bestwiny, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina, Warszawy i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
JAK ZDEMONTOWAĆ STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ VP44 VP30
Do demontażu potrzebował będziesz klucz TORX 25 do odkręcenia 8 śrub od sterownika - 5 w aluminiowej klapce i 3 z boku klapki, wszystkie od góry a następnie TORX 10 do odkręcenia 2 śrub czujnika obrotów pokazanych na poglądowym zdjęciu. Przed odkręceniem sterownika przetnij 2 pary przewodów łączących sterownik z zaworem dawki i kąta wtrysku. Najlepiej 2 - 3 centymetry od sterownika. Uważaj na czujnik, łatwo go urwać !
Więcej informacji pod numerem telefonu 510_667_029 lub na portalu YOUTUBE.PL/PUHOMEGA lub wpisując PUH OMEGA w pole wyszukiwania na yotube.pl. Znajdziesz tam filmy jak zdemontować sterownik z pompy wtryskowej i jak go sprawdzić.
ID: 1038827495
Skontaktuj się
xxx xxx xxx

