Prywatne
Numer VIN: WF0MXXGCDM5M80002
Model: Focus C-Max
Poj. silnika: 1 997 cm³
Rok produkcji: 2005
Moc silnika: 136 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 309 000 km
Kolor: Czarny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
SPRZEDAŻ TYMCZASOWO WSTRZYMANA. Potrzebuję auta do września 2024 r. Po tym czasie ogłoszenie będzie aktualne.
Samochód Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 136 KM, rocznik 2005, wersja Ghia.
Aktualny przebieg: 309000 km. W Polsce u pierwszego właściciela od 2009 r. W rodzinie od 2016 r.
Wyposażenie:
- Tempomat
- Komputer pokładowy
- Wspomaganie kierownicy
- Światła przeciwmgielne
- Centralny zamek
- Klimatyzacja z przodu (automatyczna)
- ABS
- Felgi aluminowe 16''
- Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
- Otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka
- Ambientlight i Follow Me Home Light
Wersja ta nie posiadała jeszcze DPF'a.
Z ważniejszych rzeczy zrobione:
20.12.2023 r. [306826 km] - olej 5W30 Motorcraft oraz świece żarowe
29.08.2023 r. (306015 km) - uszczelniacze półosi (ORE), olej skrzyni biegów
23.08.2023 r. (306000 km) - kompletny układ wydechowy, wymiana błotników przednich, reperaturki progów, reperaturki błotników tylnych, naprawa lakiernicza klapy bagażnika, konserwacja podwozia
29.11.2022 r. (298600 km) - akumulator EXIDE Premium 72Ah, półosie (L + R)
17.09.2021 r. (284000 km) - tuleje wahacza tył
11.03.2020 (261650 km) - komplet tarcz hamulcowych i klocków (BOSCH)
Ponadto w trakcie użytkowania wymienione: intercooler + turborura, koło dwumasowe + sprzęgło (SACHS) w 2018 r., poduszki silnika w tym olejowa.
Samochód jak widać przygotowany i naprawiany w celu dalszego użytkowania, jednak udało się kupić inny, a dwa diesle w domu, to już za dużo.
Mimo tego, że silnik ten jest jednym z lepszych jakimi miałem możliwość jeździć i chętnie chciałbym go włożyć do aktualnego samochodu, to należy liczyć się z tym, że aktualny przebieg może wiązać się z koniecznością przeglądu elementów kluczowych. Osobiście planowałem zapobiegawczo: czyszczenie dolotu, sprawdzenie turbosprężarki.
Na chwilę obecną przeglądu wymagałyby wtryskiwacze. Po uruchomieniu przez jakiś czas lekko nierówna praca i potrafi zadymić (na siwo). Po rozgrzaniu wszystko pracuje jak należy. Problemy z uruchamianiem silnika nie występują.
Olej w tym samochodzie wymieniany od wymiany, do wymiany co 10 tys. km. bądź co roku (za niedługo mija interwał roczny). Zawsze wlewany Ford/Motorcraft 5W30 nigdy nic innego i bez dolewek. Zawsze jeżdżony na paliwie z markowych stacji (Orlen Verva, BP Ultimate).
Z minusów:
- przegląd wtryskiwaczy (jak opisałem wyżej)
- lakier pozostawia wiele do życzenia ze starości + lekka rysa błotnik prawy tył + krawędź drzwi (widoczne na zdjęciu)
- czyszczenie tapicerki (jasny kolor przy dzieciach ;)), niemniej jednak dość łatwo się czyści.
Samochód aktualnie na oponach zimowych 205/55 R16 - Dunlop Sport Blueresponse
Dla zainteresowanych (za dopłatą ok. 400 zł) posiadam komplet kół z oponami zimowymi - Nokian WR D4 na felgach aluminiowych, raczej do zmiany.
Samochód Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 136 KM, rocznik 2005, wersja Ghia.
Aktualny przebieg: 309000 km. W Polsce u pierwszego właściciela od 2009 r. W rodzinie od 2016 r.
Wyposażenie:
- Tempomat
- Komputer pokładowy
- Wspomaganie kierownicy
- Światła przeciwmgielne
- Centralny zamek
- Klimatyzacja z przodu (automatyczna)
- ABS
- Felgi aluminowe 16''
- Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
- Otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka
- Ambientlight i Follow Me Home Light
Wersja ta nie posiadała jeszcze DPF'a.
Z ważniejszych rzeczy zrobione:
20.12.2023 r. [306826 km] - olej 5W30 Motorcraft oraz świece żarowe
29.08.2023 r. (306015 km) - uszczelniacze półosi (ORE), olej skrzyni biegów
23.08.2023 r. (306000 km) - kompletny układ wydechowy, wymiana błotników przednich, reperaturki progów, reperaturki błotników tylnych, naprawa lakiernicza klapy bagażnika, konserwacja podwozia
29.11.2022 r. (298600 km) - akumulator EXIDE Premium 72Ah, półosie (L + R)
17.09.2021 r. (284000 km) - tuleje wahacza tył
11.03.2020 (261650 km) - komplet tarcz hamulcowych i klocków (BOSCH)
Ponadto w trakcie użytkowania wymienione: intercooler + turborura, koło dwumasowe + sprzęgło (SACHS) w 2018 r., poduszki silnika w tym olejowa.
Samochód jak widać przygotowany i naprawiany w celu dalszego użytkowania, jednak udało się kupić inny, a dwa diesle w domu, to już za dużo.
Mimo tego, że silnik ten jest jednym z lepszych jakimi miałem możliwość jeździć i chętnie chciałbym go włożyć do aktualnego samochodu, to należy liczyć się z tym, że aktualny przebieg może wiązać się z koniecznością przeglądu elementów kluczowych. Osobiście planowałem zapobiegawczo: czyszczenie dolotu, sprawdzenie turbosprężarki.
Na chwilę obecną przeglądu wymagałyby wtryskiwacze. Po uruchomieniu przez jakiś czas lekko nierówna praca i potrafi zadymić (na siwo). Po rozgrzaniu wszystko pracuje jak należy. Problemy z uruchamianiem silnika nie występują.
Olej w tym samochodzie wymieniany od wymiany, do wymiany co 10 tys. km. bądź co roku (za niedługo mija interwał roczny). Zawsze wlewany Ford/Motorcraft 5W30 nigdy nic innego i bez dolewek. Zawsze jeżdżony na paliwie z markowych stacji (Orlen Verva, BP Ultimate).
Z minusów:
- przegląd wtryskiwaczy (jak opisałem wyżej)
- lakier pozostawia wiele do życzenia ze starości + lekka rysa błotnik prawy tył + krawędź drzwi (widoczne na zdjęciu)
- czyszczenie tapicerki (jasny kolor przy dzieciach ;)), niemniej jednak dość łatwo się czyści.
Samochód aktualnie na oponach zimowych 205/55 R16 - Dunlop Sport Blueresponse
Dla zainteresowanych (za dopłatą ok. 400 zł) posiadam komplet kół z oponami zimowymi - Nokian WR D4 na felgach aluminiowych, raczej do zmiany.
ID: 878441878
xxx xxx xxx
Dodane 22 maja 2024
Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 2005
6 000 zł
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja