Prywatne
Numer VIN: 2FTRX18L22CA16199
Model: F150
Rok produkcji: 2002
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Pickup
Kolor: Brązowy – Beżowy
Poj. silnika: 5 403 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 260 KM
Przebieg: 320 420 km
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Pojazd po remoncie blacharskim. Był to mój projekt na lata, jednak ze względu na zmianę pracy potrzebuję czegoś bardziej ekonomicznego.
Poniżej zamieszczam trochę informacji na temat auta jednak zachęcam do kontaktu i oczywiście oględzin. Jak najbardziej cena podlega negocjacji ale na miejscu po jeździe próbnej. Po kontakcie telefonicznym mogę udostępnić pakiet zdjęć m.in. z remontu.
Uprzedzam pytanie sprzedaję jako osoba prywatna więc nie wystawiam faktury.
DANE TECHNICZNE
• VIN: 2FTRX18L22CA16199
• Konfiguracja: Wersja 6-osobowa
• Silnik: 5.4 V8, 260 KM, Benzyna + LPG
• Skrzynia biegów: Automatyczna
• Napęd: 4x4 + reduktor
• Przebieg: 199 100 mil (ok. 320 420 km)
• Opony: General Grabber 265/75 R16
• OC: do maja 2026
• Przegląd: do lutego 2026
• LPG: Butla 94 litry, legalizacja do 2030. Tankuję co ok. 200 mil
• Spalanie: 18–22 l gazu / 100 km
• Tempomat (wymaga sprawdzenia elektryki)
• Automatyczne światła w tym odprowadzanie do domu
• Podgrzewane fotele
• Elektryczne szyby
• Radio z androidem
Od stycznia 2024 do marca 2025 auto nie jeździło awarii skrzyni biegów. Przestój wykorzystałem na wykonanie dodatkowych prac opisanych poniżej.
Skrzynia biegów została zregenerowana. Wymieniono płytę sterownika (fabrycznie wadliwą, podatną na pękanie) na wersję grubszą od oryginalnej, kosz 3. biegu, komplet łożysk, tłoczków i tarcz sprzęgłowych. Zastosowano zestaw naprawczy optymalizujący pracę i szczelność sterownika.
Postanowiłem zająć się korozją i odchodzącym klarem. W całym pojeździe wymieniłem lub odbudowałem skorodowane elementy blachy. Podczas prac zauważyłem że przednie lewe drzwi po kolizji w stanach zostały wymienione na używane natomiast tylne nieudolnie naprawiane z duża ilością szpachli (do 10 mm). Usunąłem ją, wyprostowałem poszycie i wyrównałem powierzchnię. Usunąłem starą powłokę lakierniczą do oryginalnego podkładu. Całość nadwozia, włącznie z wnękami i paką, pokryłem podkładem epoksydowym oraz lakierem strukturalnym COBRA. Podwozie oczyściłem ręcznie z korozji i zabezpieczyłem antykorozyjnie.
Układ wydechowy przebudowano na podwójny z zastosowaniem tłumika X-Pipe. Przed modyfikacją zdarzało się, że pojedynczy wydech rozłączał się w wyniku wysokiego ciśnienia generowanego przez V8.
Wymieniłem zniszczoną tapicerkę przedniej kanapy oraz zamontowałem podgrzewanie foteli. Wygłuszyłem wnętrze matą butylową włączając w to drzwi podłogę i ściany grodziowe.
Na koniec wymieniłem oleje (silnik, skrzynia, mosty, reduktor), filtry LPG, świece zapłonowe oraz krzyżaki wałów napędowych.
Niestety nie wszystko zdążyłem ogarnąć więc poniżej przedstawiam znane mi problemy z prawdopodobnymi przyczynami.
- Nie działa klimatyzacja. Auto było na sprawdzeniu szczelności i zdiagnozowano nieszczelność sprężarki klimatyzacji. Mam zakupioną nową część, którą dodam do auta dla nowego kupującego. W zestawie do sprężarki są też jakieś dodatkowe elementy układu klimatyzacji, które warto wymienić przy tej naprawie. Ekipa, która sprawdzała szczelność, wyceniła koszt wymiany na 150–200 zł za wymianę + koszt napełnienia układu.
- Hamulec postojowy po remoncie nie był używany. Linki i elementy przy tarczobębnach były wymieniane w 2022 lub 23 roku, ale po długim postoju nie można zaciągnąć hamulca postojowego. Trzeba to przejrzeć.
- Świeci kontrolka od hamulca. Jeżdżę tak od marca i nie zauważyłem problemów z hamulcami. Podejrzewam, że problem może być powiązany z hamulcem postojowym lub, co bardziej prawdopodobne, awarią czujnika płynu hamulcowego.
- Tempomat nie działa. Wydaje mi się, że problem leży po stronie elektryki, bo kontrolka po wciśnięciu przycisku włączenia się nie zapala.
Reduktor (4L): Zauważyłem również, że czasami zdarza się, że przełączenie na 4L nie powoduje włączenia reduktora. Podejrzewam, że przez długotrwały postój styki na silniku lub wtyczce zaśniedziały i to powoduje problem z działaniem tego urządzenia.
W cenie pojazdu dorzucam trochę części używanych w dobrym stanie, w tym nowy zestaw tulei poliuretanowych (resory tył).
Poniżej zamieszczam trochę informacji na temat auta jednak zachęcam do kontaktu i oczywiście oględzin. Jak najbardziej cena podlega negocjacji ale na miejscu po jeździe próbnej. Po kontakcie telefonicznym mogę udostępnić pakiet zdjęć m.in. z remontu.
Uprzedzam pytanie sprzedaję jako osoba prywatna więc nie wystawiam faktury.
DANE TECHNICZNE
• VIN: 2FTRX18L22CA16199
• Konfiguracja: Wersja 6-osobowa
• Silnik: 5.4 V8, 260 KM, Benzyna + LPG
• Skrzynia biegów: Automatyczna
• Napęd: 4x4 + reduktor
• Przebieg: 199 100 mil (ok. 320 420 km)
• Opony: General Grabber 265/75 R16
• OC: do maja 2026
• Przegląd: do lutego 2026
• LPG: Butla 94 litry, legalizacja do 2030. Tankuję co ok. 200 mil
• Spalanie: 18–22 l gazu / 100 km
• Tempomat (wymaga sprawdzenia elektryki)
• Automatyczne światła w tym odprowadzanie do domu
• Podgrzewane fotele
• Elektryczne szyby
• Radio z androidem
Od stycznia 2024 do marca 2025 auto nie jeździło awarii skrzyni biegów. Przestój wykorzystałem na wykonanie dodatkowych prac opisanych poniżej.
Skrzynia biegów została zregenerowana. Wymieniono płytę sterownika (fabrycznie wadliwą, podatną na pękanie) na wersję grubszą od oryginalnej, kosz 3. biegu, komplet łożysk, tłoczków i tarcz sprzęgłowych. Zastosowano zestaw naprawczy optymalizujący pracę i szczelność sterownika.
Postanowiłem zająć się korozją i odchodzącym klarem. W całym pojeździe wymieniłem lub odbudowałem skorodowane elementy blachy. Podczas prac zauważyłem że przednie lewe drzwi po kolizji w stanach zostały wymienione na używane natomiast tylne nieudolnie naprawiane z duża ilością szpachli (do 10 mm). Usunąłem ją, wyprostowałem poszycie i wyrównałem powierzchnię. Usunąłem starą powłokę lakierniczą do oryginalnego podkładu. Całość nadwozia, włącznie z wnękami i paką, pokryłem podkładem epoksydowym oraz lakierem strukturalnym COBRA. Podwozie oczyściłem ręcznie z korozji i zabezpieczyłem antykorozyjnie.
Układ wydechowy przebudowano na podwójny z zastosowaniem tłumika X-Pipe. Przed modyfikacją zdarzało się, że pojedynczy wydech rozłączał się w wyniku wysokiego ciśnienia generowanego przez V8.
Wymieniłem zniszczoną tapicerkę przedniej kanapy oraz zamontowałem podgrzewanie foteli. Wygłuszyłem wnętrze matą butylową włączając w to drzwi podłogę i ściany grodziowe.
Na koniec wymieniłem oleje (silnik, skrzynia, mosty, reduktor), filtry LPG, świece zapłonowe oraz krzyżaki wałów napędowych.
Niestety nie wszystko zdążyłem ogarnąć więc poniżej przedstawiam znane mi problemy z prawdopodobnymi przyczynami.
- Nie działa klimatyzacja. Auto było na sprawdzeniu szczelności i zdiagnozowano nieszczelność sprężarki klimatyzacji. Mam zakupioną nową część, którą dodam do auta dla nowego kupującego. W zestawie do sprężarki są też jakieś dodatkowe elementy układu klimatyzacji, które warto wymienić przy tej naprawie. Ekipa, która sprawdzała szczelność, wyceniła koszt wymiany na 150–200 zł za wymianę + koszt napełnienia układu.
- Hamulec postojowy po remoncie nie był używany. Linki i elementy przy tarczobębnach były wymieniane w 2022 lub 23 roku, ale po długim postoju nie można zaciągnąć hamulca postojowego. Trzeba to przejrzeć.
- Świeci kontrolka od hamulca. Jeżdżę tak od marca i nie zauważyłem problemów z hamulcami. Podejrzewam, że problem może być powiązany z hamulcem postojowym lub, co bardziej prawdopodobne, awarią czujnika płynu hamulcowego.
- Tempomat nie działa. Wydaje mi się, że problem leży po stronie elektryki, bo kontrolka po wciśnięciu przycisku włączenia się nie zapala.
Reduktor (4L): Zauważyłem również, że czasami zdarza się, że przełączenie na 4L nie powoduje włączenia reduktora. Podejrzewam, że przez długotrwały postój styki na silniku lub wtyczce zaśniedziały i to powoduje problem z działaniem tego urządzenia.
W cenie pojazdu dorzucam trochę części używanych w dobrym stanie, w tym nowy zestaw tulei poliuretanowych (resory tył).
ID: 1041699400
xxx xxx xxx
Dodane 30 listopada 2025
Ford F150 5,4 lpg pickup 2002r
28 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja