Prywatne
Numer VIN: 4M2EU48897UJ14748
Model: Explorer
Rok produkcji: 2007
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 241 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 4 608 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 292 KM
Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Mercury Mountaineer Premier - czyli Ford Explorer AWD 2007 - 4.6 V8 SOHC 12 215 kW, Euro 4 + LPG Stag, rok produkcji 2007, obecny przebieg 240300km i rośnie.
Auto świeżo po serwisie, z nowymi oponami.
Wersja 7 osobowa. Ostatni rząd foteli składany elektrycznie. Drugi rząd foteli z funkcja cargo - dzięki niej uzyskujemy idealnie równą podłogę. Jest hak używany tylko do wożenia rowerów, w dowodzie na haku 2300 kg. Oczywiście hak i LPG są wbite w dowód. Butla w miejscu koła zapasowego 92 litry - zasięg na LPG 400 km.
Do auta: dwa kluczyki z immo, faktura zakupu w USA, instrukcja, pełna serwisówka i interfrejs (diagnoskop) na bluetooth, dedykowany do Ford USA pracujący z programem FORscan - tym zestawem można w aucie zrobić nawet adaptacje skrzyni z komórki :-)
VIN: 4M2EU48897UJ14748
Świeże Oc i przegląd do sierpnia 2026.
W moim posiadaniu 6 lat. Sprowadzony do Polski w 2016 - jako UWAGA - mienie przesiedleńcze, więc nie był rozbity.
Samochód serwisowany zgodnie ze sztuka. Olej w silniku zmieniany co 7 tys. km, w skrzyni co 25-30 tys. km. Zainteresowana osoba, może otrzymać arkusz excel z wymienionymi wszystkimi serwisami, z ostatnich 6 lat. Na większość części posiadam faktury. Silnik, skrzynia, zawieszenie, klimatyzacja - pracują świetnie.
Na aucie NOWE OPONY premium, wielosezonowe Vredestein Quatrac PRO+ XL - mają jakieś 1500 km przebiegu.
- 2000km temu Mercury miał wymieniony olej w silniku i zrobiony przegląd klimatyzacji.
- w ubiegłym roku auto przeszło serwis zawieszenia z regulacją zbieżności.
- nowe listwy wtryskowe LPG
- 3 krotnie wymieniłem olej wraz z filtrem w skrzyni biegów. Po każdej wymianie auto przejeżdzało około 2 tys km i olej był ponownie wymieniany. Miało to na celu dokładne oczyszczenie skrzyni.
- kompletnie nowe hamulce tył: tarcze i klocki tył Rabestos Element 3 oraz zregenerowane zaciski tylne. Przy okazji został wymieniony cały płyn hamulcowy.
- wymienione wszystkie piasty na WJB Heavy Duty
-wymienione wszystkie fajko cewki Spectra premium + oczywiście platynowe świece HT1
- akumulator Yuasa 76Ah
- wymienione uszczelniacze przekładni kierowniczej i przedniego mostu
Wyposażenie, a przynajmniej tyle co z niego pamiętam:
- dedykowany komplet dywaników WeatherTech (to nie są tanie rzeczy ;-)
- lusterka regulowane elektrycznie i grzane, wewnętrzne fotochrom samościemniające się
- fotel kierowcy z pamięcią 2 ustawień. oba przednie grzane
- fotele 3-go rzędu składane elektrycznie
- 4 x szyby elektryczne
- szyberdach z blendą
- klimatyzacja automatyczna 3-strefowa z odzielną regulacja tyłu
- nagłośnienie z fabrycznym subwooferem, radio na 6 CD i DVD do nawigacji
- dvd + fabryczny panel LCD, można podpiąć np android boxa lub konsole.
- wejścia aux
- światła dzienne - tzn główne reflektory działają na 30% mocy
- automatyczne światła -i czujnik zmierzchu
- możliwość zaprogramowania otwierania bramy - garażu z auta
- fabrycznie przyciemniane szyby tył, przód atermiczne
- w aucie zostaje kamera przednia i bluetooth do audio
Oczywiście aut ma wady. Fotel kierowcy jest lekko zmęczony. Poci sie tylny uszczelniacz wału, Nie działa tylna wycieraczka. Wymieniłem silniczek na nowego chińczyka, ale po 2 latach odmówił współpracy.
Auto świeżo po serwisie, z nowymi oponami.
Wersja 7 osobowa. Ostatni rząd foteli składany elektrycznie. Drugi rząd foteli z funkcja cargo - dzięki niej uzyskujemy idealnie równą podłogę. Jest hak używany tylko do wożenia rowerów, w dowodzie na haku 2300 kg. Oczywiście hak i LPG są wbite w dowód. Butla w miejscu koła zapasowego 92 litry - zasięg na LPG 400 km.
Do auta: dwa kluczyki z immo, faktura zakupu w USA, instrukcja, pełna serwisówka i interfrejs (diagnoskop) na bluetooth, dedykowany do Ford USA pracujący z programem FORscan - tym zestawem można w aucie zrobić nawet adaptacje skrzyni z komórki :-)
VIN: 4M2EU48897UJ14748
Świeże Oc i przegląd do sierpnia 2026.
W moim posiadaniu 6 lat. Sprowadzony do Polski w 2016 - jako UWAGA - mienie przesiedleńcze, więc nie był rozbity.
Samochód serwisowany zgodnie ze sztuka. Olej w silniku zmieniany co 7 tys. km, w skrzyni co 25-30 tys. km. Zainteresowana osoba, może otrzymać arkusz excel z wymienionymi wszystkimi serwisami, z ostatnich 6 lat. Na większość części posiadam faktury. Silnik, skrzynia, zawieszenie, klimatyzacja - pracują świetnie.
Na aucie NOWE OPONY premium, wielosezonowe Vredestein Quatrac PRO+ XL - mają jakieś 1500 km przebiegu.
- 2000km temu Mercury miał wymieniony olej w silniku i zrobiony przegląd klimatyzacji.
- w ubiegłym roku auto przeszło serwis zawieszenia z regulacją zbieżności.
- nowe listwy wtryskowe LPG
- 3 krotnie wymieniłem olej wraz z filtrem w skrzyni biegów. Po każdej wymianie auto przejeżdzało około 2 tys km i olej był ponownie wymieniany. Miało to na celu dokładne oczyszczenie skrzyni.
- kompletnie nowe hamulce tył: tarcze i klocki tył Rabestos Element 3 oraz zregenerowane zaciski tylne. Przy okazji został wymieniony cały płyn hamulcowy.
- wymienione wszystkie piasty na WJB Heavy Duty
-wymienione wszystkie fajko cewki Spectra premium + oczywiście platynowe świece HT1
- akumulator Yuasa 76Ah
- wymienione uszczelniacze przekładni kierowniczej i przedniego mostu
Wyposażenie, a przynajmniej tyle co z niego pamiętam:
- dedykowany komplet dywaników WeatherTech (to nie są tanie rzeczy ;-)
- lusterka regulowane elektrycznie i grzane, wewnętrzne fotochrom samościemniające się
- fotel kierowcy z pamięcią 2 ustawień. oba przednie grzane
- fotele 3-go rzędu składane elektrycznie
- 4 x szyby elektryczne
- szyberdach z blendą
- klimatyzacja automatyczna 3-strefowa z odzielną regulacja tyłu
- nagłośnienie z fabrycznym subwooferem, radio na 6 CD i DVD do nawigacji
- dvd + fabryczny panel LCD, można podpiąć np android boxa lub konsole.
- wejścia aux
- światła dzienne - tzn główne reflektory działają na 30% mocy
- automatyczne światła -i czujnik zmierzchu
- możliwość zaprogramowania otwierania bramy - garażu z auta
- fabrycznie przyciemniane szyby tył, przód atermiczne
- w aucie zostaje kamera przednia i bluetooth do audio
Oczywiście aut ma wady. Fotel kierowcy jest lekko zmęczony. Poci sie tylny uszczelniacz wału, Nie działa tylna wycieraczka. Wymieniłem silniczek na nowego chińczyka, ale po 2 latach odmówił współpracy.
ID: 1020874094
xxx xxx xxx
Dodane 19 sierpnia 2025
Ford Explorer Mercury Mountaineer 4.6 V8 6 lat w jednych rękach
34 444 zł
do negocjacji
Lokalizacja