Prywatne
Numer VIN: WF0EXXGCDEAS22901
Model: C-MAX
Rok produkcji: 2010
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 348 000 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 997 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Francja
Moc silnika: 136 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry,
Z wielkim bólem, ale jestem zmuszony sprzedać swoje ulubione auto. Przywiązywanie się do rzeczy jest bardzo złe, ale muszę zmienić na coś, co będzie miało 7 foteli i znaczek Forda na masce :)
Kupiłem go, gdy miał 220.000km przebiegu (październik 2020), od pierwszego właściciela w Polsce (sprowadzony z Francji, czyli ja jestem 3 właścicielem). Do 200.000km był serwisowany w ASO we Francji (wszystkie papiery mam). Poprzedni właściciel zrobił mu chip na 173KM (wykresy też mam do wglądu). Fajnie to leci!
Co było zrobione za mojej kadencji:
- regeneracja turbo, wymiana oleju w skrzyni biegów, lewy amortyzator przód (październik 2021)
- wymiana tarcz na ATE z klockami ceramicznymi ATE, świec żarowych BERU (styczeń 2023)
- rorząd, lewa półoś, łożyska przód (maj 2023)
- silentblocki, drążki + końcówki i coś tam jeszcze z tyłu + geometria (listopad 2024)
- nowy akumulator (listopad 2024)
- wtryski (zakup niecałe 5000zł - faktura do wglądu) oryginały kupione w BRATFORD RADOM (maj 2025) z usługą czyszczenia układu paliwa ze zbiornikiem włącznie (opiłków praktycznie brak). Pompa trzyma 350bar. Wtryski wymieniłem ze względu na przebieg i to, że to jednak piezoelektryki, nie bawiłem się w żadne regeneracje.
- nowe opony letnie Hankook 225/45/18 (produkcja 48/24) założone tej wiosny
- pierwotny właściciel we Francji obniżył go o parę cm, wsadził obniżające sprężyny i amortyzatory gazowo-olejowe. Trzyma się w zakrętach jak przylepiony, polecam sprawdzić!
Przeglądy olejowe robione co 10-12.000km, olej VALVOLINE, filtr paliwa zawsze purflux, oleju mann.
To chyba z grubsza najważniejsze informacje o wkładzie w auto. Nie żałowałem na niego żadnej złotówki, bo obiecałem sobie pyknąć nim pół miliona, ale potrzebuję się przesiąść na S-Max 7 miejsc, stąd decyzja o sprzedaży.
Jest to jedyny (prawdopodobnie) jedyny egzemplarz z takim wyposażeniem, które nosi nazwę ULTIMA. Z tego co wiem to we Francji był konfigurowany na zamówienie. Wyróżnia się deflektorami pod zderzakami i progami, czarnymi paskami u dołu drzwi, obramówki świateł przeciwmgielnych przednich.
Z wyposażenia dodatkowego ma szybę przednią grzaną IR (cała działa w 100%), reflektory soczewkowe skrętne, dynamiczne kierunkowskazy w lusterkach, podświetlanie pod lusterkami zewnętrznymi (zmieniłem na LED), grzane fotele, nagrzewnica elektryczna PTC (gdy są przymrozki to w połączeniu z grzaną szybą szron puszcza w moment), gniazdo 230V 150W w środkowej konsoli w przedziale pasażerów tył (zamiast gniazdka 12V), radio BLAUPUNKT NX DVD ze świetnym nagłośnieniem, z mapami z 2021 roku i polskim menu, składane elektrycznie lusterka, piękne felgi 18" z Focusa ST. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem. Spalanie na trasie (z Krakowa do Sopotu 4 osoby pełny bagażnik 7L/100 wg tankowania).
Auto można obejrzeć w Krakowie (okolice czerwonych maków).
Polecam sprawdzić historię pojazdu, podaję datę pierwszej rejestracji: 23.04.2010
Z wielkim bólem, ale jestem zmuszony sprzedać swoje ulubione auto. Przywiązywanie się do rzeczy jest bardzo złe, ale muszę zmienić na coś, co będzie miało 7 foteli i znaczek Forda na masce :)
Kupiłem go, gdy miał 220.000km przebiegu (październik 2020), od pierwszego właściciela w Polsce (sprowadzony z Francji, czyli ja jestem 3 właścicielem). Do 200.000km był serwisowany w ASO we Francji (wszystkie papiery mam). Poprzedni właściciel zrobił mu chip na 173KM (wykresy też mam do wglądu). Fajnie to leci!
Co było zrobione za mojej kadencji:
- regeneracja turbo, wymiana oleju w skrzyni biegów, lewy amortyzator przód (październik 2021)
- wymiana tarcz na ATE z klockami ceramicznymi ATE, świec żarowych BERU (styczeń 2023)
- rorząd, lewa półoś, łożyska przód (maj 2023)
- silentblocki, drążki + końcówki i coś tam jeszcze z tyłu + geometria (listopad 2024)
- nowy akumulator (listopad 2024)
- wtryski (zakup niecałe 5000zł - faktura do wglądu) oryginały kupione w BRATFORD RADOM (maj 2025) z usługą czyszczenia układu paliwa ze zbiornikiem włącznie (opiłków praktycznie brak). Pompa trzyma 350bar. Wtryski wymieniłem ze względu na przebieg i to, że to jednak piezoelektryki, nie bawiłem się w żadne regeneracje.
- nowe opony letnie Hankook 225/45/18 (produkcja 48/24) założone tej wiosny
- pierwotny właściciel we Francji obniżył go o parę cm, wsadził obniżające sprężyny i amortyzatory gazowo-olejowe. Trzyma się w zakrętach jak przylepiony, polecam sprawdzić!
Przeglądy olejowe robione co 10-12.000km, olej VALVOLINE, filtr paliwa zawsze purflux, oleju mann.
To chyba z grubsza najważniejsze informacje o wkładzie w auto. Nie żałowałem na niego żadnej złotówki, bo obiecałem sobie pyknąć nim pół miliona, ale potrzebuję się przesiąść na S-Max 7 miejsc, stąd decyzja o sprzedaży.
Jest to jedyny (prawdopodobnie) jedyny egzemplarz z takim wyposażeniem, które nosi nazwę ULTIMA. Z tego co wiem to we Francji był konfigurowany na zamówienie. Wyróżnia się deflektorami pod zderzakami i progami, czarnymi paskami u dołu drzwi, obramówki świateł przeciwmgielnych przednich.
Z wyposażenia dodatkowego ma szybę przednią grzaną IR (cała działa w 100%), reflektory soczewkowe skrętne, dynamiczne kierunkowskazy w lusterkach, podświetlanie pod lusterkami zewnętrznymi (zmieniłem na LED), grzane fotele, nagrzewnica elektryczna PTC (gdy są przymrozki to w połączeniu z grzaną szybą szron puszcza w moment), gniazdo 230V 150W w środkowej konsoli w przedziale pasażerów tył (zamiast gniazdka 12V), radio BLAUPUNKT NX DVD ze świetnym nagłośnieniem, z mapami z 2021 roku i polskim menu, składane elektrycznie lusterka, piękne felgi 18" z Focusa ST. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem. Spalanie na trasie (z Krakowa do Sopotu 4 osoby pełny bagażnik 7L/100 wg tankowania).
Auto można obejrzeć w Krakowie (okolice czerwonych maków).
Polecam sprawdzić historię pojazdu, podaję datę pierwszej rejestracji: 23.04.2010
ID: 1010411292
xxx xxx xxx
Dodane 25 czerwca 2025
Ford C-Max Ultima Titanium 2.0 TDCi jedyny taki
21 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja