Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Samochody osobowe
  4. Fiat
  5. Fiat - Wielkopolskie
  6. Fiat - Poznań
  7. Fiat - Starołęka
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Model: Croma

  • Poj. silnika: 1 900 cm³

  • Rok produkcji: 2008

  • Moc silnika: 120 KM

  • Paliwo: Diesel

  • Typ nadwozia: Kombi

  • Przebieg: 256 600 km

  • Kolor: Żółty – Złoty

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Skrzynia biegów: Manualna

  • Kraj pochodzenia: Francja

  • Kierownica: po lewej

  • Napęd: Na przednie koła

Opis

Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM 8V. Silnik fabrycznie bez DPF.
Samochód sprowadziłem na prywatny użytek z południowej Francji w lutym 2019 roku, przy przebiegu ok 190 500 km. Od tego czasu pozostaje w moich rękach, w ciągłej eksploatacji.

Ubezpieczenie OC obowiązuje do 20.02.2025 roku.
Przegląd techniczny jest ważny do 17.02.2025 roku.

Auto przeszło przegląd bezproblemowo, jak co roku przez ostatnich kilka lat. Znajduje się w dobrym stanie technicznym jak na wiek i przebieg. Podwozie i nadwozie są wolne od korozji, dzięki wieloletniej eksploatacji na południu Francji. Z tej samej przyczyny z lusterek schodzi lakier bezbarwny.

Auto jest tanie w obsłudze serwisowej, wiele elementów zamiennych z poktewnymi Oplem Vectra/Signum i Saabem 9-3. Kilka wpisów z historii serwisowej:
10.2022 - 241 000 km - wymiana zestawu rozrządu z pompą wody, koła pasowego, paska osprzętu, uszczelki pod pokrywą zaworów, wahaczy i klocków hamulcowych tylnych, płynu chłodniczego i kilku innych elementów.
8.2022 - 237 200 km - serwis olejowy: olej Mobil 1 5W-30 i komplet filtrów. Zawsze przy tej okazji wymieniałem filtr paliwa, oleju, przeciwpyłkowy i kabinowy. Zawsze stosowałem filtr kabinowy z wkładem węglowym. Zwykle polskiej marki Filtron.
11.2021 - 230 000 km serwis olejowy: olej Mobil 1 5W-40 z kompletem filtrów. Do tego wymiana płynu chłodniczego i hamulcowego, zgodnie z zaleceniami po dwóch latach. Wymieniony przewód w dolocie, ponieważ dotychczasowy popękał.
01.2021 - 217 000 km - wymiana akumulatora i diagnostyka komputerowa, auto kiepsko odpalało zimą. Po wymianie akumulatora problem ustąpił i nie powrócił do dziś.
2020.08 - 207 600 km - serwis olejowy: olej Castrol 5W-30, komplet filtrów. Do tego wymieniony komplet przednich wahaczy.
11.2019 - 199 400 km - wymieniony termostat, auto się nie dogrzewało. Problem ustąpił i nie powrócił do dziś.
2.2019 - 190 600 km - duży serwis pozakupowy. Wymieniony zestaw rozrządu z pompą wody. Olej Mobil 1 5W-30, komplet filtrów, płyn hamulcowy i chłodniczy. Łączniki stabilizatora komplet. Drążki kierownicze komplet.

Na wiele z powyższych posiadam rachunki. Posiadam również zeszyt z wszystkimi wydatkami związanymi z tym samochodem.

Auto z przodu ma założone opony wielosezonowe Hankook 4s2 H750, kupione wówczas jako komplet nowych.
Z tyłu zostały założone Michelin Cross Climate, przełożone z samochodu mojego ojca, zatem znana była ich historia i wiedziałem, że nie były wcześniej uszkodzone. Wszystkie opony mają grubość ok 4 mm, więc mają jeszcze troszkę życia przed sobą. Generalnie poza koniecznością wykonania serwisu olejowego auto nie wymaga, według mojej wiedzy, dodatkowych nakładów finansowych, na dziś.
Auto ma drobne wady, głównie natury estetycznej, które nie przeszkadzają w eksploatacji, ale jeśli ktoś ma czas i zdolności to może się nimi zająć. Należą do nich drobne wgniotki w dachu, prawdopodobnie po gradobiciu. Przetarcie parkingowe na tylnym zderzaku, po lewej stronie. Łuszczący się lakier bezbarwny z lustrek i na rynienkach dachu. Brakuje zaślepki od haka holowniczego z przodu, zaginęła podczas transportu z Francji. Tylny znaczek się już zniszczył, ale posiadam nowy zamiennik z tworzywa. Nie składają się poprawnie osłony przeciwsłoneczne, to typowa przypadłość tego modelu.
Nie działa gniazdo jednej z żarówek tylnej rejestracji, stąd zaświecona kontrolka oświetlenia.
Mechanicznie jest w porządku, diagnosta stwierdził, że ten egzemplarz ma jeszcze wiele przed sobą.

Prawdopodobnie jest bezwypadkowy, świadczy o tym kondycja elementów nadwozia i oryginalny lakier. Przebieg również prawdopodobnie jest oryginalny, świadczy o tym kondycja auta w momencie zakupu i jego historia serwisowa w okresie, gdy je posiadam. W stan licznika nigdy nie ingerowano, od kiedy auto jest w moim posiadaniu.

Kolor nadwozia złoty, w słońcu wygląda na srebrny.
Zachęcam do kontaktu i oględzin. Chętnie odpowiem na pytania.
Cena do rozsądnej negocjacji.
ID: 911371236

Skontaktuj się

Dawid

Na OLX od listopad 2022

Ostatnio online w dniu 12 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 12 kwietnia 2024

Fiat Croma 2008 1.9 Multijet 120 KM

13 900 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon