Prywatne
Numer VIN: ZFA19800004342950
Model: Bravo
Rok produkcji: 2011
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 279 000 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 956 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 215 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam.
Fiat Bravo 2.0, 2011 rok.
VIN: ZFA19800004342950.
Pierwsza rejestracja: 23.03.2012 r. Jestem właścicielem od 23.10.2019 r. Przegląd do 26.05.2026 r. Ubezpieczenie do 26.10.2025 r.
Przebieg 279 tysięcy kilometrów i rośnie.
Moc 215KM at 3880/473 Nm at 2460
W auto włożone jest dużo czasu i pieniędzy. Na ten sezon zostało zamontowane nowe zawieszenie gwintowane AP i wszystkie tuleje są poliuretanowe, więc samochód prowadzi się, jak po szynach. Daje dużo frajdy z jazdy.
Zmieniony został układ dolotowy, duży centralny intercooler(600x300x76), wszystko jest na aluminiowych oraz silikonowych łącznikach na obejmach sgb. Wydech od początku turbo do końca 3" owinięty bandażem termicznym bazaltowym oraz polakierowany lakierem żaroodpornym. Zamontowana pompa wtryskowa R80 z Alfy Romeo 2.4 210 KM.
Oleje i filtry zmieniane co około 10k km, tak, jak każdy robi. Rozrząd w zeszłym roku komplet, w okolicach 276 tysięcy kilometrów. W skrzyni wymieniany wraz ze sprzęgłem, czyli około lata temu. Płyn hamulcowy będzie miał 2 lata. Chłodniczy w tym roku wymieniony.
Zamontowane większe hamulce: z przodu 330x28 na czterotłoku z Alfy Romeo, tył: 284x22 zacisk Alfa Romeo 159. Przewody hamulcowe gumowe wymienione na nowe. Linki ręcznego wymienione. Linki od skrzyni biegów nowe. Koło zamachowe założone chyba 3 lata temu nowe wraz z dociskiem i tarczą(tarcza obita kewlarem). Skrzynia C635 z zamontowanym short shifterem.
Łożyska kół były wymieniane, tak samo jak przeguby czy inne elementy, jeśli wymagały tego.
Wnętrze czarne, ponieważ jednotonowe zdecydowanie bardziej do mnie przemawiało niż oryginalne. Zamontowane wskaźnik doładowania Auto Gauge Smoke, wskaźnik EGT Auto Gauge Smoke oraz wskaźnik Auto Gauge 4 in 1 pokazujący ładowanie akumulatora, temperaturę wody oraz ciśnienie i temperaturę oleju.
Felgi Japan Racing JR11 17x8,25" na oponie Bridgestone Turanza T005. Drugie felgi oryginalne bicolore na oponie Dębica Navigator 3.
Sprzedam wraz z drugą turbosprężarką jest to hybryda, radiem android WMProjack 8/256GB i różnymi innymi dodatkami, które mi zostały. Plany się pozmieniały, więc kolejna osoba może się zająć większymi modyfikacjami, bądź jeździć, jak jest. Czasem coś zaskrzypi, jak na poli, ale on miał jeździć i ganiać szybsze i mocniejsze samochody lub motocykle i tak też było. Znajdą się jakieś wgniecenia i rysy, ale mi to nie przeszkadzało, ważniejsze żeby dobrze się odpychał, robił zakręty i zatrzymywał się w miejscu.
Pod silnikiem założona blacha. Uszczelka smoka zmieniona na tulejkę przez co nie ma konieczności zrzucania miski, ale jeśli ktoś będzie chciał to może wrócić do oryginalnego rozwiązania. Wymieniony uszczelniacz wału, różne inne uszczelki, bo chciałem, żeby było idealnie.
Klimatyzacja jest sprawna, nabita, wymieniony kompresor klimatyzacji na nowy w zeszłym roku.
Białas zwraca na siebie uwagę. Dobrze brzmi, jak na diesela. Nawet potrafi zrobić turbo flutter.
Mnóstwo rzeczy jest wymienionych, zmienionych lub naprawionych.
Będzie można go podpiąć pod komputer. Sam posiadam oryginalnego MES'a z ELM327 i adapterami.
Odpowiadam na wiadomości OLX lub sms'y. Można również kontaktować się telefonicznie.
Nie zamieniam. Tylko sprzedaż.
Fiat Bravo 2.0, 2011 rok.
VIN: ZFA19800004342950.
Pierwsza rejestracja: 23.03.2012 r. Jestem właścicielem od 23.10.2019 r. Przegląd do 26.05.2026 r. Ubezpieczenie do 26.10.2025 r.
Przebieg 279 tysięcy kilometrów i rośnie.
Moc 215KM at 3880/473 Nm at 2460
W auto włożone jest dużo czasu i pieniędzy. Na ten sezon zostało zamontowane nowe zawieszenie gwintowane AP i wszystkie tuleje są poliuretanowe, więc samochód prowadzi się, jak po szynach. Daje dużo frajdy z jazdy.
Zmieniony został układ dolotowy, duży centralny intercooler(600x300x76), wszystko jest na aluminiowych oraz silikonowych łącznikach na obejmach sgb. Wydech od początku turbo do końca 3" owinięty bandażem termicznym bazaltowym oraz polakierowany lakierem żaroodpornym. Zamontowana pompa wtryskowa R80 z Alfy Romeo 2.4 210 KM.
Oleje i filtry zmieniane co około 10k km, tak, jak każdy robi. Rozrząd w zeszłym roku komplet, w okolicach 276 tysięcy kilometrów. W skrzyni wymieniany wraz ze sprzęgłem, czyli około lata temu. Płyn hamulcowy będzie miał 2 lata. Chłodniczy w tym roku wymieniony.
Zamontowane większe hamulce: z przodu 330x28 na czterotłoku z Alfy Romeo, tył: 284x22 zacisk Alfa Romeo 159. Przewody hamulcowe gumowe wymienione na nowe. Linki ręcznego wymienione. Linki od skrzyni biegów nowe. Koło zamachowe założone chyba 3 lata temu nowe wraz z dociskiem i tarczą(tarcza obita kewlarem). Skrzynia C635 z zamontowanym short shifterem.
Łożyska kół były wymieniane, tak samo jak przeguby czy inne elementy, jeśli wymagały tego.
Wnętrze czarne, ponieważ jednotonowe zdecydowanie bardziej do mnie przemawiało niż oryginalne. Zamontowane wskaźnik doładowania Auto Gauge Smoke, wskaźnik EGT Auto Gauge Smoke oraz wskaźnik Auto Gauge 4 in 1 pokazujący ładowanie akumulatora, temperaturę wody oraz ciśnienie i temperaturę oleju.
Felgi Japan Racing JR11 17x8,25" na oponie Bridgestone Turanza T005. Drugie felgi oryginalne bicolore na oponie Dębica Navigator 3.
Sprzedam wraz z drugą turbosprężarką jest to hybryda, radiem android WMProjack 8/256GB i różnymi innymi dodatkami, które mi zostały. Plany się pozmieniały, więc kolejna osoba może się zająć większymi modyfikacjami, bądź jeździć, jak jest. Czasem coś zaskrzypi, jak na poli, ale on miał jeździć i ganiać szybsze i mocniejsze samochody lub motocykle i tak też było. Znajdą się jakieś wgniecenia i rysy, ale mi to nie przeszkadzało, ważniejsze żeby dobrze się odpychał, robił zakręty i zatrzymywał się w miejscu.
Pod silnikiem założona blacha. Uszczelka smoka zmieniona na tulejkę przez co nie ma konieczności zrzucania miski, ale jeśli ktoś będzie chciał to może wrócić do oryginalnego rozwiązania. Wymieniony uszczelniacz wału, różne inne uszczelki, bo chciałem, żeby było idealnie.
Klimatyzacja jest sprawna, nabita, wymieniony kompresor klimatyzacji na nowy w zeszłym roku.
Białas zwraca na siebie uwagę. Dobrze brzmi, jak na diesela. Nawet potrafi zrobić turbo flutter.
Mnóstwo rzeczy jest wymienionych, zmienionych lub naprawionych.
Będzie można go podpiąć pod komputer. Sam posiadam oryginalnego MES'a z ELM327 i adapterami.
Odpowiadam na wiadomości OLX lub sms'y. Można również kontaktować się telefonicznie.
Nie zamieniam. Tylko sprzedaż.
ID: 1016580186
xxx xxx xxx
Dodane 28 lipca 2025
Fiat Bravo 2.0 215KM
28 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja