Prywatne
Stan: Używane
Opis
Witam
.
Do sprzedania Specialized Enduro Elite w SPECYFIKACJI FABRYCZNEJ - dokładnie takiej, na jakiej wyjechał z fabryki !
.
Rozmiar ramy - L (naklejka)
.
Rozmiar koła 27,5” 650B
.
RAMA:
.
SKOK RAMY 165mm
.
O rzeczach typu sztywne osie, suport BB30 czy wewnętrznym prowadzeniu linek nawet nie wspominam.
.
DAMPER
.
Custom Cane Creek DB AIR Inline, high/low-speed compression and rebound adj., w/ climb switch, 8.5""x2.25""
.
Damper Double Barrel Inline to najnowsze dzieło inżynierów firmy Cane Creek stworzone z myślą o rowerach z mniejszym skokiem. Dzięki swojej budowie, a dokładniej technologii Twin Tube tłumik jest w stanie współpracować w zasadzie z każda ramą dostępną na rynku. Twin Tube pozwala na niezależne działanie nastawień kompresji oraz powrotu. "Podwójna rura" dampera pozwala na płynny przepływ oleju między komorą kompresji, a komorą powrotu. Olej aby pokonać drogę miedzy dwiema komorami wędruje przy ugięciu przez regulację odpowiedzialną za nastawy szybkiej i wolnej kompresji, aby następnie pokonać tą samą drogę tym razem przez regulację szybkiego i wolnego powrotu. Wynik takiego rozwiązania jest oczywisty doskonała praca zawieszenia niezależnie od charakterystyki trasy. Na uwagę zasługuje również wajcha CS Climb Switch, która umożliwia szybkie przestawienie dampera w momencie gdy zaczyna się podjazd. Climb Switch nie utwardza zawieszenia jak większość tego typu rozwiązań (pedal platform), a zmniejsza wolną kompresję oraz wolny powrót dzięki czemu tylne koło lepiej pokonuje nierówności na podjazdach i nie podskakuje.
.
Charakterystyka:
.
- duża komora powietrzna
- technologia Twin Tube
- CS Climb Switch
.
regulacje:
- ciśnienie powietrza
- High speed compression
- Low speed compression
- High speed rebound
- Low speed rebound
.
Cena samego dampera ~2000pln
.
AMORTYZATOR
.
RockShox Pike RC 650b, Solo Air spring, tapered alloy steerer, w/ compression, rebound adj., 15mm thru-axle, 160mm travel
.
Amortyzator posiada 160mm skoku oraz genialny system regulacji kompresji Charger, którego nie spotkamy w starszych modelach.
.
Amortyzator posiada oczywiście regulacje szybkości powrotu (rebound).
.
KOŁA
Roval Traverse 650b, alloy, disc, 29mm 142+
.
Genialne koła Roval Traverse w pięknym szczotkowanym czarnym wykończeniu na obręczach - niestety nie udało się tego uchwycić na zdjęciach.
.
Obręcze bardzo szerokie 29mm co zapewnie bardzo dobre ułożenie szerokiej opony na obręczy.
.
Oczywiście sztywne osie przód/tył.
.
NAPĘD
.
Za napęd odpowiada kompletna grupa Sram X1 11-biegów wraz ze sztywną dzięki systemowi BB30 korbą Srama.
.
Jako że jest to rower All-Mountain/Enduro zastosowano z przodu zębatkę 30T wraz z prowadnikiem, dzięki czemu podjedziemy pod każde wzniesienie, a sam łańcuch nie spadnie nam na żadnym zjeżdzie.
.
Grupa X1 to topowa grupa firmy Sram i nie ma co jej porównywać z grupą SX/NX/GX.
.
Kaseta 11-42
.
HAMULCE
.
Topowe 4-ro tłoczkowe hamulce Avid Guide w wersji R z METALICZNYMI klockami - topowa półka.
.
Tarcze oryginalne Avid Centerline 200/180mm.
.
SZTYCA
.
W rowerze zamontowano opuszczaną sztycę Specialized Command Post IR z wewnętrznym prowadzeniem linki w ramie i manetką na kierownicy.
.
Skok sztycy 125mm.
,
POZOSTAŁE ELEMENTY
.
Kierownica to topowy produkt Specialized o szerokości 750mm.
.
Mostek również oryginalny Specialized.
.
Siodło to bardzo wygodny Specialized Body Geometry Henge 143mm.
.
OPONY
- przód - Specialized Butcher Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
- tył - Specialized Slaughter Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
.
Obie opony oraz obręcze przystosowane do zalania mleczkiem i zrobienia systemu bezdętkowego.
.
! Nowy rower kosztował 17 999 pln !
.
ROWER NIE WYMAGA ABSOLUTNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO.
.
!!! PREFERUJE KONTAKT TELEFONICZNY !!!
Jeżeli nie odbieram proszę o SMS
„Proszę o kontakt w sprawie roweru Specialized Enduro Elite 650b"
+ ewentualne preferowane godziny kontaktu.
.
! ZACHĘCAM DO OBBIORU OSOBISTEGO !
.
16 zdjęć w wysokiej rozdzielczości w linku poniżej
(link należy skopiować do nowego okna w przeglądarce internetowej)
.
dropbox.com/sh/bk8kp10jbndjg6h/AAAygI7-5gi1yhCiMYxHkoYpa?dl=0
.
CENA WYSYŁKI - do dogadania z kupującym.
.
!!! PREFERUJE ODBIÓR OSOBISTY W OKOLICY KIELC LUB PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU W KRAKOWIE!!!
.
Do sprzedania Specialized Enduro Elite w SPECYFIKACJI FABRYCZNEJ - dokładnie takiej, na jakiej wyjechał z fabryki !
.
Rozmiar ramy - L (naklejka)
.
Rozmiar koła 27,5” 650B
.
RAMA:
.
SKOK RAMY 165mm
.
O rzeczach typu sztywne osie, suport BB30 czy wewnętrznym prowadzeniu linek nawet nie wspominam.
.
DAMPER
.
Custom Cane Creek DB AIR Inline, high/low-speed compression and rebound adj., w/ climb switch, 8.5""x2.25""
.
Damper Double Barrel Inline to najnowsze dzieło inżynierów firmy Cane Creek stworzone z myślą o rowerach z mniejszym skokiem. Dzięki swojej budowie, a dokładniej technologii Twin Tube tłumik jest w stanie współpracować w zasadzie z każda ramą dostępną na rynku. Twin Tube pozwala na niezależne działanie nastawień kompresji oraz powrotu. "Podwójna rura" dampera pozwala na płynny przepływ oleju między komorą kompresji, a komorą powrotu. Olej aby pokonać drogę miedzy dwiema komorami wędruje przy ugięciu przez regulację odpowiedzialną za nastawy szybkiej i wolnej kompresji, aby następnie pokonać tą samą drogę tym razem przez regulację szybkiego i wolnego powrotu. Wynik takiego rozwiązania jest oczywisty doskonała praca zawieszenia niezależnie od charakterystyki trasy. Na uwagę zasługuje również wajcha CS Climb Switch, która umożliwia szybkie przestawienie dampera w momencie gdy zaczyna się podjazd. Climb Switch nie utwardza zawieszenia jak większość tego typu rozwiązań (pedal platform), a zmniejsza wolną kompresję oraz wolny powrót dzięki czemu tylne koło lepiej pokonuje nierówności na podjazdach i nie podskakuje.
.
Charakterystyka:
.
- duża komora powietrzna
- technologia Twin Tube
- CS Climb Switch
.
regulacje:
- ciśnienie powietrza
- High speed compression
- Low speed compression
- High speed rebound
- Low speed rebound
.
Cena samego dampera ~2000pln
.
AMORTYZATOR
.
RockShox Pike RC 650b, Solo Air spring, tapered alloy steerer, w/ compression, rebound adj., 15mm thru-axle, 160mm travel
.
Amortyzator posiada 160mm skoku oraz genialny system regulacji kompresji Charger, którego nie spotkamy w starszych modelach.
.
Amortyzator posiada oczywiście regulacje szybkości powrotu (rebound).
.
KOŁA
Roval Traverse 650b, alloy, disc, 29mm 142+
.
Genialne koła Roval Traverse w pięknym szczotkowanym czarnym wykończeniu na obręczach - niestety nie udało się tego uchwycić na zdjęciach.
.
Obręcze bardzo szerokie 29mm co zapewnie bardzo dobre ułożenie szerokiej opony na obręczy.
.
Oczywiście sztywne osie przód/tył.
.
NAPĘD
.
Za napęd odpowiada kompletna grupa Sram X1 11-biegów wraz ze sztywną dzięki systemowi BB30 korbą Srama.
.
Jako że jest to rower All-Mountain/Enduro zastosowano z przodu zębatkę 30T wraz z prowadnikiem, dzięki czemu podjedziemy pod każde wzniesienie, a sam łańcuch nie spadnie nam na żadnym zjeżdzie.
.
Grupa X1 to topowa grupa firmy Sram i nie ma co jej porównywać z grupą SX/NX/GX.
.
Kaseta 11-42
.
HAMULCE
.
Topowe 4-ro tłoczkowe hamulce Avid Guide w wersji R z METALICZNYMI klockami - topowa półka.
.
Tarcze oryginalne Avid Centerline 200/180mm.
.
SZTYCA
.
W rowerze zamontowano opuszczaną sztycę Specialized Command Post IR z wewnętrznym prowadzeniem linki w ramie i manetką na kierownicy.
.
Skok sztycy 125mm.
,
POZOSTAŁE ELEMENTY
.
Kierownica to topowy produkt Specialized o szerokości 750mm.
.
Mostek również oryginalny Specialized.
.
Siodło to bardzo wygodny Specialized Body Geometry Henge 143mm.
.
OPONY
- przód - Specialized Butcher Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
- tył - Specialized Slaughter Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
.
Obie opony oraz obręcze przystosowane do zalania mleczkiem i zrobienia systemu bezdętkowego.
.
! Nowy rower kosztował 17 999 pln !
.
ROWER NIE WYMAGA ABSOLUTNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO.
.
!!! PREFERUJE KONTAKT TELEFONICZNY !!!
Jeżeli nie odbieram proszę o SMS
„Proszę o kontakt w sprawie roweru Specialized Enduro Elite 650b"
+ ewentualne preferowane godziny kontaktu.
.
! ZACHĘCAM DO OBBIORU OSOBISTEGO !
.
16 zdjęć w wysokiej rozdzielczości w linku poniżej
(link należy skopiować do nowego okna w przeglądarce internetowej)
.
dropbox.com/sh/bk8kp10jbndjg6h/AAAygI7-5gi1yhCiMYxHkoYpa?dl=0
.
CENA WYSYŁKI - do dogadania z kupującym.
.
!!! PREFERUJE ODBIÓR OSOBISTY W OKOLICY KIELC LUB PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU W KRAKOWIE!!!
ID: 770684544
xxx xxx xxx
Dodane 25 kwietnia 2024
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
6 499 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja