Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Rowery
  4. Rowery górskie
  5. Rowery górskie - Świętokrzyskie
  6. Rowery górskie - Kielce
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Używane

Opis

Witam
.
Do sprzedania Specialized Enduro Elite w SPECYFIKACJI FABRYCZNEJ - dokładnie takiej, na jakiej wyjechał z fabryki !
.
Rozmiar ramy - L (naklejka)
.
Rozmiar koła 27,5” 650B
.
RAMA:
.
SKOK RAMY 165mm
.
O rzeczach typu sztywne osie, suport BB30 czy wewnętrznym prowadzeniu linek nawet nie wspominam.
.
DAMPER
.
Custom Cane Creek DB AIR Inline, high/low-speed compression and rebound adj., w/ climb switch, 8.5""x2.25""
.
Damper Double Barrel Inline to najnowsze dzieło inżynierów firmy Cane Creek stworzone z myślą o rowerach z mniejszym skokiem. Dzięki swojej budowie, a dokładniej technologii Twin Tube tłumik jest w stanie współpracować w zasadzie z każda ramą dostępną na rynku. Twin Tube pozwala na niezależne działanie nastawień kompresji oraz powrotu. "Podwójna rura" dampera pozwala na płynny przepływ oleju między komorą kompresji, a komorą powrotu. Olej aby pokonać drogę miedzy dwiema komorami wędruje przy ugięciu przez regulację odpowiedzialną za nastawy szybkiej i wolnej kompresji, aby następnie pokonać tą samą drogę tym razem przez regulację szybkiego i wolnego powrotu. Wynik takiego rozwiązania jest oczywisty doskonała praca zawieszenia niezależnie od charakterystyki trasy. Na uwagę zasługuje również wajcha CS Climb Switch, która umożliwia szybkie przestawienie dampera w momencie gdy zaczyna się podjazd. Climb Switch nie utwardza zawieszenia jak większość tego typu rozwiązań (pedal platform), a zmniejsza wolną kompresję oraz wolny powrót dzięki czemu tylne koło lepiej pokonuje nierówności na podjazdach i nie podskakuje.
.
Charakterystyka:
.
- duża komora powietrzna
- technologia Twin Tube
- CS Climb Switch
.
regulacje:
- ciśnienie powietrza
- High speed compression
- Low speed compression
- High speed rebound
- Low speed rebound
.
Cena samego dampera ~2000pln
.
AMORTYZATOR
.
RockShox Pike RC 650b, Solo Air spring, tapered alloy steerer, w/ compression, rebound adj., 15mm thru-axle, 160mm travel
.
Amortyzator posiada 160mm skoku oraz genialny system regulacji kompresji Charger, którego nie spotkamy w starszych modelach.
.
Amortyzator posiada oczywiście regulacje szybkości powrotu (rebound).
.
KOŁA
Roval Traverse 650b, alloy, disc, 29mm 142+
.
Genialne koła Roval Traverse w pięknym szczotkowanym czarnym wykończeniu na obręczach - niestety nie udało się tego uchwycić na zdjęciach.
.
Obręcze bardzo szerokie 29mm co zapewnie bardzo dobre ułożenie szerokiej opony na obręczy.
.
Oczywiście sztywne osie przód/tył.
.
NAPĘD
.
Za napęd odpowiada kompletna grupa Sram X1 11-biegów wraz ze sztywną dzięki systemowi BB30 korbą Srama.
.
Jako że jest to rower All-Mountain/Enduro zastosowano z przodu zębatkę 30T wraz z prowadnikiem, dzięki czemu podjedziemy pod każde wzniesienie, a sam łańcuch nie spadnie nam na żadnym zjeżdzie.
.
Grupa X1 to topowa grupa firmy Sram i nie ma co jej porównywać z grupą SX/NX/GX.
.
Kaseta 11-42
.
HAMULCE
.
Topowe 4-ro tłoczkowe hamulce Avid Guide w wersji R z METALICZNYMI klockami - topowa półka.
.
Tarcze oryginalne Avid Centerline 200/180mm.
.
SZTYCA
.
W rowerze zamontowano opuszczaną sztycę Specialized Command Post IR z wewnętrznym prowadzeniem linki w ramie i manetką na kierownicy.
.
Skok sztycy 125mm.
,
POZOSTAŁE ELEMENTY
.
Kierownica to topowy produkt Specialized o szerokości 750mm.
.
Mostek również oryginalny Specialized.
.
Siodło to bardzo wygodny Specialized Body Geometry Henge 143mm.
.
OPONY
- przód - Specialized Butcher Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
- tył - Specialized Slaughter Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3""
.
Obie opony oraz obręcze przystosowane do zalania mleczkiem i zrobienia systemu bezdętkowego.
.
! Nowy rower kosztował 17 999 pln !
.
ROWER NIE WYMAGA ABSOLUTNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO.
.
!!! PREFERUJE KONTAKT TELEFONICZNY !!!
Jeżeli nie odbieram proszę o SMS
„Proszę o kontakt w sprawie roweru Specialized Enduro Elite 650b"
+ ewentualne preferowane godziny kontaktu.
.
! ZACHĘCAM DO OBBIORU OSOBISTEGO !
.
16 zdjęć w wysokiej rozdzielczości w linku poniżej
(link należy skopiować do nowego okna w przeglądarce internetowej)
.
dropbox.com/sh/bk8kp10jbndjg6h/AAAygI7-5gi1yhCiMYxHkoYpa?dl=0
.
CENA WYSYŁKI - do dogadania z kupującym.
.
!!! PREFERUJE ODBIÓR OSOBISTY W OKOLICY KIELC LUB PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU W KRAKOWIE!!!
ID: 770684544

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Artur

Na OLX od maj 2014

Ostatnio online w dniu 28 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 25 kwietnia 2024

FABRYCZNY Specialized Enduro Elite 650B RS Pike Sram X1 Guide 17999pln

6 499 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon