Prywatne
Rok wydania: 2011
Stan: Używane
Opis
ETYKA BIZNESU W PERSPEKTYWIE HUMANISTYCZNEJ
red. Grzegorz Szulczewski
SGH 2011
Odbiór osobisty JELONKI lub OCHOTA - możliwy, ale mocno utrudniony
Pakuje bardzo starannie - w twardy karton i folię strech
WSTĘP (Grzegorz Szulczewski)
CZĘŚĆ I. ETYKA I ETYKA BIZNESU
1. Koncepcje słusznego etycznie działania (Jacek Ziobrowski)
2. Trzy wielkie tradycje humanistyczne uprawiania refleksji moralnej nad gospodarką (Grzegorz Szulczewski)
3. A Cultural Approach to the Study of Business Ethics Education (Michaela Haase)
CZĘŚĆ II. TRZY SPOJRZENIA Z PERSPEKTYWY HUMANISTYCZNEJ NA GOSPODARKĘ
1. Uzasadnienie etyki biznesu - perspektywa humanistyczna (Ewa Chmielecka)
2. O potrzebie refleksji etycznej nad gospodarką w czasach współczesnych Grzegorz Szulczewski
3. Biznes, etyka i etyka umowy społecznej (Paweł Więckowski)
CZĘŚĆ III. GOSPODARKA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZARZĄDZANIE
1. Humanistyczne inspiracje tworzenia kultury proetycznej w przedsiębiorstwie (Grzegorz Szulczewski)
2. Odpowiedzialność w ujęciu etyki i etyki gospodarczej (Grzegorz Szulczewski)
3. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - szkolnictwo wyższe (Ewa Chmielecka)
4. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - media masowe (Ewa Chmielecka)
5. Znaczenie badań nad szczęściem dla etyki biznesu (Paweł Więckowski)
ZAKOŃCZENIE (Grzegorz Szulczewski)
red. Grzegorz Szulczewski
SGH 2011
Odbiór osobisty JELONKI lub OCHOTA - możliwy, ale mocno utrudniony
Pakuje bardzo starannie - w twardy karton i folię strech
WSTĘP (Grzegorz Szulczewski)
CZĘŚĆ I. ETYKA I ETYKA BIZNESU
1. Koncepcje słusznego etycznie działania (Jacek Ziobrowski)
2. Trzy wielkie tradycje humanistyczne uprawiania refleksji moralnej nad gospodarką (Grzegorz Szulczewski)
3. A Cultural Approach to the Study of Business Ethics Education (Michaela Haase)
CZĘŚĆ II. TRZY SPOJRZENIA Z PERSPEKTYWY HUMANISTYCZNEJ NA GOSPODARKĘ
1. Uzasadnienie etyki biznesu - perspektywa humanistyczna (Ewa Chmielecka)
2. O potrzebie refleksji etycznej nad gospodarką w czasach współczesnych Grzegorz Szulczewski
3. Biznes, etyka i etyka umowy społecznej (Paweł Więckowski)
CZĘŚĆ III. GOSPODARKA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZARZĄDZANIE
1. Humanistyczne inspiracje tworzenia kultury proetycznej w przedsiębiorstwie (Grzegorz Szulczewski)
2. Odpowiedzialność w ujęciu etyki i etyki gospodarczej (Grzegorz Szulczewski)
3. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - szkolnictwo wyższe (Ewa Chmielecka)
4. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - media masowe (Ewa Chmielecka)
5. Znaczenie badań nad szczęściem dla etyki biznesu (Paweł Więckowski)
ZAKOŃCZENIE (Grzegorz Szulczewski)
ID: 819325920
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 28 kwietnia 2024
Etyka biznesu w perspektywie humanistycznej - KSIĄŻKA
Tylko przedmiot
34,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja