Prywatne
Stan: Używane
Opis
Epiphone ET-270 był używany przez Kurta w epoce Bleach; produkowany w latach 1973-75. Rok 1973 w tym czasie Norlin Corporation kupiła Gibsona i przeniosła produkcję Epiphone do Japonii, a konkretnie do fabryki Matsumoku. Wcześniej gigantyczna fabryka drewna współpracowała z FujiGen przy produkcji gitar elektrycznych, a z Singer do produkcji szafek do maszyn do szycia. ET-270 był wyposażony w wszechstronną jednostkę wibrato/mostową, która była widoczna na kilku gitarach Matsumoku od co najmniej 1966 roku.
Przetworniki były również poddane recyklingowi jednostki Matsumoku i są to naprawdę specjalne przetworniki, mierzące zdrowe 9,44 k przy moście i 9,09 k na szyi. Są głośne jak diabli. ET-270 ma naprawdę fajny przełącznik "wzmocnienia basu", który całkowicie zwiększa moc wyjściową. Co w połączeniu z efektami typu overdrive, distortion lub fuzz dostarcza niezapomnianych wrażeń z gry. W katalogach był oznaczony jako przełącznik tonu, ale ten przełącznik tak naprawdę wzmacnia dźwięk (bass boost). Widziałem wiele przełączników rytmicznych/solowych, które nie wydają się robić zbyt wiele, ale efekt tego jest głęboki! W przeciwnym razie elektronika ma również pojedyncze potencjometry głośności i tonu oraz 3-drożny przełącznik do wyboru pickupa. Gitary były ogólnie dobrze wykonane, a w ciągu kilku krótkich lat prawie wszystkie ocalałe japońskie fabryki wytwarzały bardzo wysokiej jakości instrumenty. Wraz ze spadkiem jakości Fendera i Gibsona, jakość japońskiej gitary znacznie wzrosła.
Sprzedaje bez hardcase w gigbag i nie zamieniam się. Możliwa wysyłka kurierem.
Przetworniki były również poddane recyklingowi jednostki Matsumoku i są to naprawdę specjalne przetworniki, mierzące zdrowe 9,44 k przy moście i 9,09 k na szyi. Są głośne jak diabli. ET-270 ma naprawdę fajny przełącznik "wzmocnienia basu", który całkowicie zwiększa moc wyjściową. Co w połączeniu z efektami typu overdrive, distortion lub fuzz dostarcza niezapomnianych wrażeń z gry. W katalogach był oznaczony jako przełącznik tonu, ale ten przełącznik tak naprawdę wzmacnia dźwięk (bass boost). Widziałem wiele przełączników rytmicznych/solowych, które nie wydają się robić zbyt wiele, ale efekt tego jest głęboki! W przeciwnym razie elektronika ma również pojedyncze potencjometry głośności i tonu oraz 3-drożny przełącznik do wyboru pickupa. Gitary były ogólnie dobrze wykonane, a w ciągu kilku krótkich lat prawie wszystkie ocalałe japońskie fabryki wytwarzały bardzo wysokiej jakości instrumenty. Wraz ze spadkiem jakości Fendera i Gibsona, jakość japońskiej gitary znacznie wzrosła.
Sprzedaje bez hardcase w gigbag i nie zamieniam się. Możliwa wysyłka kurierem.
ID: 1001123147
xxx xxx xxx
Dodane 08 lipca 2025
Epiphone ET-270 (1802T) cherry red
Tylko przedmiot
4 200 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły