Prywatne
Stan: Używane
Opis
Sprzedam Eleven Rack od AVID.
Jest to przedwzmacniacz, procesor efektów, symulacje wzmacniaczy i kolumn oraz mikrofonów.
Wszystko realizowane jest przez pokładowy akcelerator DSP. Ponadto Eleven Rack może być użyty też jako interfejs audio/MIDI i DSP-akcelerator w systemie Pro Tools.
Wyposażenie:
- eleven rack to duży wybór wzmacniaczy kolumn i mikrofonów
- działa jako interfejs audio, który obsługuje w sumie do 8 kanałów.
- nagrywanie ścieżek w wysokiej rozdzielczości o parametrach 24bit 96kHz
Przedni panel:
- wyjście słuchawkowe
- wyjście do wzmacniacza (lewe) może być wykorzystane samodzielnie lub razem z prawym z tyłu obudowy.
- wejście mikrofonowe XLR z regulacja Gain, zasilaniem Phantom +48V i padem -20dB
- 8 przycisków, z których 6 służy do włączania i wyłączania poszczególnych efektów
- przycisk FX Loop
- przycisk Tap Tempo
- przycisk Tuner
Z tyłu:
- złącza MIDI
- wejście pedału ekspresji (Kaczkę lub Volume) footswich (Tap tempo)
- drugie wyjście do wzmacniacza Output to Amp (Prawy)
- cyfrowe złącza S/PDIF
- USB 2.0.
- monitory wpinamy do gniazd Main Out.
True Z Input
Dzięki temu czujemy, jakbyśmy byli podłączeni do prawdziwego head’a lub efektu.
Emulacje headów, kolumn, efektów i mikrofonów…
Szereg efektów i możliwości, jakie nam daje Eleven są ogromne. Zawsze mamy do dyspozycji łańcuch efektowy w postaci Volume, Wah, Distortion, Modulation, FX1, FX2, Reverb, Delay, Fx Loop. W środku znajduje się wzmacniacz (AMP) i kolumna gitarowa (CAB).
Lista efektów
Wzmacniacze:
• ’59 Fender® Bassman®
• ’59 Fender® Tweed Deluxe
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Normal Channel
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Vibrato Channel
• ’66 VOX® AC30 Top Boost
• ’67 Fender® Black Face Twin Reverb®
• ’69 Marshall® 1959 100 Watt Super Lead Plexiglas Head
• ’82 Marshall® JCM800 2203 100-Watt Head
• ’85 Mesa/Boogie® Mark IIc+ Drive Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Clean Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Crunch Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Overdrive Channel
• ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Vintage Channel
• ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Modern Channel
• Avid Custom Vintage Crunch
• Avid Custom Modern Overdrive
Kolumny:
• ’59 Fender® Bassman® 4×10” with Jensen P10Qs
• ’59 Fender® Tweed Deluxe 1×12” with Jensen P12Q
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® 1×12” with Jensen P12N
• ’66 VOX® AC30 2×12” with Celestion Alnico Blues
• ’67 Fender® Black Face Twin Reverb® 2×12” with Jensen C12Ns
• ’68 Marshall® 1960A with Celestion G12H “Greenbacks”
• ’06 Marshall® 1960AV 4×12” with Celestion Vintage 30s
• Mikrofony
• Shure SM7 Dynamic Microphone
• Shure SM57 Unidyne III Dynamic Microphone
• Sennheiser MD 409 Dynamic Microphone
• Sennheiser MD 421 Dynamic Microphone
• Neumann U67 Condenser Microphone
• Neumann U87 Condenser Microphone
• AKG C 414 EB Condenser Microphone
• Royer 121 Ribbon Microphone
• Efekty
• Spring Reverb (opracowano na efekcie Fender® Deluxe Reverb)
• Green JRC Overdrive (opracowano na efekcie Ibanez TS-808)
• Tri-Knob Fuzz (opracowano na efekcie Electro Harmonix Big Muff Pi)
• Black Op Distortion (opracowano na efekcie ProCo Rat)
• Shine Wah (opracowano na efekcie VOX® V-846)
• C1 Chorus/Vibrato (opracowano na efekcie Boss CE-1)
• Orange Phaser (opracowano na efekcie MXR® Phase 90)
• EP Tape Echo (opracowano na efekcie Maestro Echoplex EP-3)
• BBD Delay (opracowano na efekcie Electro Harmonix Deluxe Memory Man)
• Grey Compressor (opracowano na efekcie Ross Compressor)
• Vibe Phaser (opracowano na efekcie Univox Uni-Vibe)
• Black Wah (opracowano na efekcie Thomas Organ CB-95 Crybaby)
• Flanger
• Roto Speaker
• Volume Pedal
• Eleven SR (Stereo Reverb)
• Graphic EQ
• Tuner
Sprzęt 100% sprawny, żadnych ukrytych wad, działa wzorowo.
Jest to przedwzmacniacz, procesor efektów, symulacje wzmacniaczy i kolumn oraz mikrofonów.
Wszystko realizowane jest przez pokładowy akcelerator DSP. Ponadto Eleven Rack może być użyty też jako interfejs audio/MIDI i DSP-akcelerator w systemie Pro Tools.
Wyposażenie:
- eleven rack to duży wybór wzmacniaczy kolumn i mikrofonów
- działa jako interfejs audio, który obsługuje w sumie do 8 kanałów.
- nagrywanie ścieżek w wysokiej rozdzielczości o parametrach 24bit 96kHz
Przedni panel:
- wyjście słuchawkowe
- wyjście do wzmacniacza (lewe) może być wykorzystane samodzielnie lub razem z prawym z tyłu obudowy.
- wejście mikrofonowe XLR z regulacja Gain, zasilaniem Phantom +48V i padem -20dB
- 8 przycisków, z których 6 służy do włączania i wyłączania poszczególnych efektów
- przycisk FX Loop
- przycisk Tap Tempo
- przycisk Tuner
Z tyłu:
- złącza MIDI
- wejście pedału ekspresji (Kaczkę lub Volume) footswich (Tap tempo)
- drugie wyjście do wzmacniacza Output to Amp (Prawy)
- cyfrowe złącza S/PDIF
- USB 2.0.
- monitory wpinamy do gniazd Main Out.
True Z Input
Dzięki temu czujemy, jakbyśmy byli podłączeni do prawdziwego head’a lub efektu.
Emulacje headów, kolumn, efektów i mikrofonów…
Szereg efektów i możliwości, jakie nam daje Eleven są ogromne. Zawsze mamy do dyspozycji łańcuch efektowy w postaci Volume, Wah, Distortion, Modulation, FX1, FX2, Reverb, Delay, Fx Loop. W środku znajduje się wzmacniacz (AMP) i kolumna gitarowa (CAB).
Lista efektów
Wzmacniacze:
• ’59 Fender® Bassman®
• ’59 Fender® Tweed Deluxe
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Normal Channel
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Vibrato Channel
• ’66 VOX® AC30 Top Boost
• ’67 Fender® Black Face Twin Reverb®
• ’69 Marshall® 1959 100 Watt Super Lead Plexiglas Head
• ’82 Marshall® JCM800 2203 100-Watt Head
• ’85 Mesa/Boogie® Mark IIc+ Drive Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Clean Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Crunch Channel
• ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Overdrive Channel
• ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Vintage Channel
• ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Modern Channel
• Avid Custom Vintage Crunch
• Avid Custom Modern Overdrive
Kolumny:
• ’59 Fender® Bassman® 4×10” with Jensen P10Qs
• ’59 Fender® Tweed Deluxe 1×12” with Jensen P12Q
• ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® 1×12” with Jensen P12N
• ’66 VOX® AC30 2×12” with Celestion Alnico Blues
• ’67 Fender® Black Face Twin Reverb® 2×12” with Jensen C12Ns
• ’68 Marshall® 1960A with Celestion G12H “Greenbacks”
• ’06 Marshall® 1960AV 4×12” with Celestion Vintage 30s
• Mikrofony
• Shure SM7 Dynamic Microphone
• Shure SM57 Unidyne III Dynamic Microphone
• Sennheiser MD 409 Dynamic Microphone
• Sennheiser MD 421 Dynamic Microphone
• Neumann U67 Condenser Microphone
• Neumann U87 Condenser Microphone
• AKG C 414 EB Condenser Microphone
• Royer 121 Ribbon Microphone
• Efekty
• Spring Reverb (opracowano na efekcie Fender® Deluxe Reverb)
• Green JRC Overdrive (opracowano na efekcie Ibanez TS-808)
• Tri-Knob Fuzz (opracowano na efekcie Electro Harmonix Big Muff Pi)
• Black Op Distortion (opracowano na efekcie ProCo Rat)
• Shine Wah (opracowano na efekcie VOX® V-846)
• C1 Chorus/Vibrato (opracowano na efekcie Boss CE-1)
• Orange Phaser (opracowano na efekcie MXR® Phase 90)
• EP Tape Echo (opracowano na efekcie Maestro Echoplex EP-3)
• BBD Delay (opracowano na efekcie Electro Harmonix Deluxe Memory Man)
• Grey Compressor (opracowano na efekcie Ross Compressor)
• Vibe Phaser (opracowano na efekcie Univox Uni-Vibe)
• Black Wah (opracowano na efekcie Thomas Organ CB-95 Crybaby)
• Flanger
• Roto Speaker
• Volume Pedal
• Eleven SR (Stereo Reverb)
• Graphic EQ
• Tuner
Sprzęt 100% sprawny, żadnych ukrytych wad, działa wzorowo.
ID: 798092018
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 24 kwietnia 2024
Eleven Rack od AVID Procesor Efektów Gitara Bas Wokal
1 800 zł
Lokalizacja