Firmowe
Rok wydania: 2021
Stan: Nowe
Opis
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu ? nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel?uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową ? jej różne ujęcia i rozwiązania.
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu ? nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel?uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową ? jej różne ujęcia i rozwiązania.
Autorka pokazuje jak interpretować i wykorzystać dialog w praktyce szkolnej, wskazuje możliwości jego zastosowania w procesie wspierania myślenia, rozwiązywania problemów, krytycznego analizowania zagadnień, współtworzenia myślenia w procesie komunikacji.
Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli, osób kształcących nauczycieli, pedagogów, psychologów, studentów kierunków pedagogicznych. Zainteresuje również rodziców uczniów oraz każdego, kto jest zainteresowany zmianami w polskiej edukacji.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel?uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową ? jej różne ujęcia i rozwiązania.
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu ? nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel?uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową ? jej różne ujęcia i rozwiązania.
Autorka pokazuje jak interpretować i wykorzystać dialog w praktyce szkolnej, wskazuje możliwości jego zastosowania w procesie wspierania myślenia, rozwiązywania problemów, krytycznego analizowania zagadnień, współtworzenia myślenia w procesie komunikacji.
Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli, osób kształcących nauczycieli, pedagogów, psychologów, studentów kierunków pedagogicznych. Zainteresuje również rodziców uczniów oraz każdego, kto jest zainteresowany zmianami w polskiej edukacji.
ID: 908100059
Dodane 27 kwietnia 2024
Edukacja w dialogu - Małgorzata Żytko
Tylko przedmiot
47,61 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja