Prywatne
Numer VIN: 325i
Model: Seria 3
Poj. silnika: 2 500 cm³
Rok produkcji: 1990
Moc silnika: 500 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 100 km
Kolor: Czarny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Opis
WITAM - SPRZEDAM GOTOWE AUTO DO DRIFTU - Świeżo po DUŻYM SERWISIE.
Odprężone M50B25nv - doładowanie na początek 0,9 BAR - 416 KM / 562 NM - wykres
(aktualnie 1.0 BAR - 451 KM / 598 NM)
Nowe TURBO GT35, GŁOWICA po całkowitej obróbce z nowymi zaworami itp., skręcona na śruby ARP, blok + wał + tłoki - STAN IDEALNY + nowe panewki.
Po zmianie WTRYSKÓW na większe można spokojnie podnieść doładowanie na 1,2-1,3 bar i uzyskać ponad 500 KM / 600 NM.
AKTUALNIE PO ZMIANIE WSZYSTKICH PŁYNÓW, WYSTROJONA W TURBO FAMILIA, SPRAWDZONA, ZATANKOWANA - GOTOWA NA TOR... (z zapasem dodatkowych 8 ALUFELG 17 cali z czarnym złotem ;)
SILNIK:
- zdrowy odprężony M50B25nv (bez vanosa)
SKRZYNIA BIEGÓW:
- oryginał DUŻY ZF M50B25 - 5 biegów
SPRZĘGŁO:
- lekkie jednomasowe koło
- dwutarcz z nowymi kevlarowymi okładzinami
- wzmocniony docisk
UKŁAD NAPĘDOWY:
- wał z dużym krzyżakiem
- szpera 100% 3,45
- grube półosie z diesla E46
ZAWIESZENIE:
- gwint + cambery PRZÓD
- twarde amory + twarde sprężyny TYŁ
- rozpórka PRZÓD + TYŁ
- wzmocnienie WÓZKA TYŁ
SKRĘT:
- wahacze CNC wydłużane + zmodyfikowane zwrotnice + poliuretany + acentryki
(SKRĘT jest bardzo dobry, spin przy agresywnej, szybkiej przekładce nie wchodzi w grę, przy dużym kącie też nie ma problemu, kierownica odbija jak trzeba, wspomaganie pracuje cicho i lekko]
UKŁAD PALIWOWY:
- wtryski 430
- aluminiowy zbiornik paliwa w bagażniku z wewnętrzną wydają pompą
UKŁAD ELEKTRYCZNY:
- oryginalny komputer + ECU MASTER
- wskaźniki (BOST, EGT, temp.: wody, oleju, ciśnienie oleju, obrotomierz, napięcie)
- dwa duże wentylatory włączane przełącznikiem
- szyby przód oryginał elektryczne (wycieraczki i awaryjne działają)
- główny wyłącznik prądu - do podłączenia
KAROSERIA:
- E36 coupe z 1990 roku
- podłużnice OK
- przód, pas, wnęka silnika - OK
- tył, pas, wnęka bagażnika - OK
- dach, słupki - OK
- podłoga przy progach na krawędziach - SŁABA
WNĘTRZE:
- 2 fotele kubełkowe + pasy (TAKATA + SCHROTH)
- NOWY RĘCZNY od SWAGRÓW
- kierownica z odsadzeniem
- wskaźniki w/w
- PÓŁ KLATKA Z TYŁU
GENERALNIE AUTO ODPALA OD STRZAŁA I ZAMIATA PIĘKNIE, KAŻDY BIEG TO WGNIATANIE W FOTEL AŻ MIŁO, PRAKTYCZNIE ŻADNEJ TURBO DZIURY, ŻADNEGO KOPANIA SPRZĘGŁA itp. z KAŻDEGO BIEGU (2,3,4) Z GAZU MOŻNA WPROWADZAĆ AUTO W DRIFT. Główne modyfikacje podałem powyżej - nie pisze o założonym wastgate, przekładce odprężającej silnik czy zaworze blow off gdyż jest to OCZYWISTE...
DLA KONKRETNEGO KLIENTA - NA ZAPAS - KOŁA PÓŁOSIE DYFER...
Auto gotowe na tor.. - zapraszam na tor Goławin lub motopark Toruń)
Aby zobaczyć wideo z jazdy zapraszam na mój fanpage: TM DRIFT (sa filmy jak podaje :)
ZAPRASZAM NA JAZDĘ TESTOWĄ. Płońsk (55 km od Warszawy)
Odprężone M50B25nv - doładowanie na początek 0,9 BAR - 416 KM / 562 NM - wykres
(aktualnie 1.0 BAR - 451 KM / 598 NM)
Nowe TURBO GT35, GŁOWICA po całkowitej obróbce z nowymi zaworami itp., skręcona na śruby ARP, blok + wał + tłoki - STAN IDEALNY + nowe panewki.
Po zmianie WTRYSKÓW na większe można spokojnie podnieść doładowanie na 1,2-1,3 bar i uzyskać ponad 500 KM / 600 NM.
AKTUALNIE PO ZMIANIE WSZYSTKICH PŁYNÓW, WYSTROJONA W TURBO FAMILIA, SPRAWDZONA, ZATANKOWANA - GOTOWA NA TOR... (z zapasem dodatkowych 8 ALUFELG 17 cali z czarnym złotem ;)
SILNIK:
- zdrowy odprężony M50B25nv (bez vanosa)
SKRZYNIA BIEGÓW:
- oryginał DUŻY ZF M50B25 - 5 biegów
SPRZĘGŁO:
- lekkie jednomasowe koło
- dwutarcz z nowymi kevlarowymi okładzinami
- wzmocniony docisk
UKŁAD NAPĘDOWY:
- wał z dużym krzyżakiem
- szpera 100% 3,45
- grube półosie z diesla E46
ZAWIESZENIE:
- gwint + cambery PRZÓD
- twarde amory + twarde sprężyny TYŁ
- rozpórka PRZÓD + TYŁ
- wzmocnienie WÓZKA TYŁ
SKRĘT:
- wahacze CNC wydłużane + zmodyfikowane zwrotnice + poliuretany + acentryki
(SKRĘT jest bardzo dobry, spin przy agresywnej, szybkiej przekładce nie wchodzi w grę, przy dużym kącie też nie ma problemu, kierownica odbija jak trzeba, wspomaganie pracuje cicho i lekko]
UKŁAD PALIWOWY:
- wtryski 430
- aluminiowy zbiornik paliwa w bagażniku z wewnętrzną wydają pompą
UKŁAD ELEKTRYCZNY:
- oryginalny komputer + ECU MASTER
- wskaźniki (BOST, EGT, temp.: wody, oleju, ciśnienie oleju, obrotomierz, napięcie)
- dwa duże wentylatory włączane przełącznikiem
- szyby przód oryginał elektryczne (wycieraczki i awaryjne działają)
- główny wyłącznik prądu - do podłączenia
KAROSERIA:
- E36 coupe z 1990 roku
- podłużnice OK
- przód, pas, wnęka silnika - OK
- tył, pas, wnęka bagażnika - OK
- dach, słupki - OK
- podłoga przy progach na krawędziach - SŁABA
WNĘTRZE:
- 2 fotele kubełkowe + pasy (TAKATA + SCHROTH)
- NOWY RĘCZNY od SWAGRÓW
- kierownica z odsadzeniem
- wskaźniki w/w
- PÓŁ KLATKA Z TYŁU
GENERALNIE AUTO ODPALA OD STRZAŁA I ZAMIATA PIĘKNIE, KAŻDY BIEG TO WGNIATANIE W FOTEL AŻ MIŁO, PRAKTYCZNIE ŻADNEJ TURBO DZIURY, ŻADNEGO KOPANIA SPRZĘGŁA itp. z KAŻDEGO BIEGU (2,3,4) Z GAZU MOŻNA WPROWADZAĆ AUTO W DRIFT. Główne modyfikacje podałem powyżej - nie pisze o założonym wastgate, przekładce odprężającej silnik czy zaworze blow off gdyż jest to OCZYWISTE...
DLA KONKRETNEGO KLIENTA - NA ZAPAS - KOŁA PÓŁOSIE DYFER...
Auto gotowe na tor.. - zapraszam na tor Goławin lub motopark Toruń)
Aby zobaczyć wideo z jazdy zapraszam na mój fanpage: TM DRIFT (sa filmy jak podaje :)
ZAPRASZAM NA JAZDĘ TESTOWĄ. Płońsk (55 km od Warszawy)
ID: 755132947
xxx xxx xxx
Dodane 04 kwietnia 2024
DRIFT CAR BMW E36 coupe M50B25 TURBO / 1.0 bar / 430 KM / 580 NM
45 900 zł
Użytkownik
Lokalizacja