Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!
PromujOdśwież

Firmowe

Rok wydania: 2013

Okładka: Twarda

Stan: Używane

Opis

UNIKAT!

Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!

Zakładka do książki w prezencie.

Odmień oblicze swojej firmy!
Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.

W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

- inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji,
- inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta,
- miejsce akcji - należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Niewielkie ślady przekładania na obwolucie (małe zagięcia, ryski, niewielkie naderwanie tylnej obwoluty). Środek w znakomitym stanie!

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978********-436-6
Format: 16,5 x 24 cm
Ilość stron: 265
Okładka: twarda z obwolutą

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 950363503

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od luty 2023

Ostatnio online dziś o 11:05

xxx xxx xxx

Dodane 04 sierpnia 2025

DOŚWIADCZENIE APPLE, Lojalność klientów, Carmine Gallo, UNIKAT!

Tylko przedmiot

149,90 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Zakup od przedsiębiorcy

Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon