Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Podręczniki szkolne
  5. Podręczniki szkolne - Podkarpackie
  6. Podręczniki szkolne - Krosno
Doświadczenie Apple Carmine Gallo
Doświadczenie Apple Carmine Gallo
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2013

  • Stan: Nowe

Opis

Odmień oblicze swojej firmy!

Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.

Tony Hsieh, autor bestsellera „New York Timesa” Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.
ID: 859763056

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Jarek H

Na OLX od listopad 2016

Ostatnio online w dniu 29 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 07 maja 2024

Doświadczenie Apple Carmine Gallo

Tylko przedmiot

49 zł

do negocjacji

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon