Prywatne
Marka: Inna
Poj. silnika: 248 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1938
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Mam na sprzedaż motocykl DKW SB 250 z 1938 roku (2 seria) po generalnym remoncie. Pojazd gotowy do jazdy, poniżej mały wykaz prac, oraz szczegółów wyposażenia odpowiednich na 1938 roku,
DKW SB 250 1938 (koniec produkcji sb 250 1938)
1. Wał napędowy po regeneracji, cylinder po szlifie, w całym motocyklu wszędzie nowe uszczelki. Prądnica cyklo Warszawa.
2. Nowy tłok wraz z pierścieniami, sworzniami.
3. Oryginalny gaźnik Amal M76/426 wraz z komorą pływakową, odpowiednia dysza, poddany regeneracji, filtr knecht dedykowany to powyższego gaźnika.
4. Skrzynia biegów po remoncie, wymiana łożysk, dystansowanie, cały układ sprzęgła jak nowy, wszystko działa płynnie i bez najmniejszych problemów,)
5. Lampa tylna oraz przednia oryginalne (Hasag M165 oryginał)
6. Kierownica oryginalna SB 250, cały osprzęt oryginalny (dźwignia ssania Mila), nowe linki
7. Siodło ma nowy pokrowiec, zrobione idealnie, framo.
8. Koła po regeneracji, nowe szprychy, wymienione łożyska, napęd licznika od sb, opony Metzeler
9. Prędkościomierz P&S odpowiedni na 1938rok
10. Przednie zawieszenie po całkowitej regeneracji, na zbiorniku chrom na miedzi (nie żadne naklejane taśmy chromowe z plastiku etc.), zbiornik paliwa po regeneracji, odpowiedni kranik paliwa MZAG przesuwny też po regeneracji, szczelny i trzyma paliwo.
11. Nowa instalacja w oplocie bawełnianym.
12. Lakier bez klaru, szparunki recznie malowane,
Dla zainteresowanych więcej zdjęć, mogę opowiedzieć kto remontował motocykl, listę prac. Z motocyklem oryginalny katolg cześci oraz instrukcja użytkownika, foldery reklamowe oryginalne, obie książeczki z 1938 roku.
Nie zamieniam się tylko sprzedaż,
DKW SB 250 1938 (koniec produkcji sb 250 1938)
1. Wał napędowy po regeneracji, cylinder po szlifie, w całym motocyklu wszędzie nowe uszczelki. Prądnica cyklo Warszawa.
2. Nowy tłok wraz z pierścieniami, sworzniami.
3. Oryginalny gaźnik Amal M76/426 wraz z komorą pływakową, odpowiednia dysza, poddany regeneracji, filtr knecht dedykowany to powyższego gaźnika.
4. Skrzynia biegów po remoncie, wymiana łożysk, dystansowanie, cały układ sprzęgła jak nowy, wszystko działa płynnie i bez najmniejszych problemów,)
5. Lampa tylna oraz przednia oryginalne (Hasag M165 oryginał)
6. Kierownica oryginalna SB 250, cały osprzęt oryginalny (dźwignia ssania Mila), nowe linki
7. Siodło ma nowy pokrowiec, zrobione idealnie, framo.
8. Koła po regeneracji, nowe szprychy, wymienione łożyska, napęd licznika od sb, opony Metzeler
9. Prędkościomierz P&S odpowiedni na 1938rok
10. Przednie zawieszenie po całkowitej regeneracji, na zbiorniku chrom na miedzi (nie żadne naklejane taśmy chromowe z plastiku etc.), zbiornik paliwa po regeneracji, odpowiedni kranik paliwa MZAG przesuwny też po regeneracji, szczelny i trzyma paliwo.
11. Nowa instalacja w oplocie bawełnianym.
12. Lakier bez klaru, szparunki recznie malowane,
Dla zainteresowanych więcej zdjęć, mogę opowiedzieć kto remontował motocykl, listę prac. Z motocyklem oryginalny katolg cześci oraz instrukcja użytkownika, foldery reklamowe oryginalne, obie książeczki z 1938 roku.
Nie zamieniam się tylko sprzedaż,
ID: 1008071580
xxx xxx xxx
Dodane 30 lipca 2025
DKW SB 250 2 seria
28 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja