Prywatne
Rok wydania: 2022
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Książka lekko używana. Widać oznaki transportu w plecaku. Poza tym stan idealny.
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor: Scott David Meerman
(0 opinii)
Zasady dodawania i publikowania recenzji >
Książka - oprawa miękka
63,89 zł
79,91 zł cena okładkowa
i dokończ wygodnie zakupy
Powszechny dostęp do internetu znacznie zmienił sposób, w jaki należy reklamować swój biznes, budować swoją markę, przyciągać klientów i rozwijać swoją działalność. Publikacja "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" pomaga odnaleźć się w świecie współczesnego marketingu i public relations, które dostosowały się do specyfiki cyfrowej rzeczywistości.
David Meerman Scott udowadnia, że kierując się zasadami, które sprawdzały się w poprzednich dekadach, nie da się prowadzić prężnie działającego i rozwijającego się biznesu. Konsumenci i ich zachowania się zmieniają, więc chcąc osiągnąć sukces, nie można pozostać w tyle. Stworzona przez niego książka dostarcza jednak praktycznej wiedzy i sprawdzonych narzędzi, dzięki którym można zawalczyć o swoje miejsce na rynku.
Autor książki umiejętnie prowadzi czytelników przez szeroko pojęte zagadnienia związane z marketingiem w mediach społecznościowych, z budowaniem pozytywnego wizerunku w internecie i prowadzeniem marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Co więcej, czytelnik, kierując się kolejnymi wskazówkami, będzie mógł krok po kroku opracować własny plan marketingowy i PR-owy, który pomoże mu zrealizować cele biznesowe. Książka "Nowe zasady marketingu i PR" jest więc idealną pozycją dla tych, którzy poszukują kompleksowego przewodnika w dziedzinie marketingu i public relations w świecie online.
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor: Scott David Meerman
(0 opinii)
Zasady dodawania i publikowania recenzji >
Książka - oprawa miękka
63,89 zł
79,91 zł cena okładkowa
i dokończ wygodnie zakupy
Powszechny dostęp do internetu znacznie zmienił sposób, w jaki należy reklamować swój biznes, budować swoją markę, przyciągać klientów i rozwijać swoją działalność. Publikacja "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" pomaga odnaleźć się w świecie współczesnego marketingu i public relations, które dostosowały się do specyfiki cyfrowej rzeczywistości.
David Meerman Scott udowadnia, że kierując się zasadami, które sprawdzały się w poprzednich dekadach, nie da się prowadzić prężnie działającego i rozwijającego się biznesu. Konsumenci i ich zachowania się zmieniają, więc chcąc osiągnąć sukces, nie można pozostać w tyle. Stworzona przez niego książka dostarcza jednak praktycznej wiedzy i sprawdzonych narzędzi, dzięki którym można zawalczyć o swoje miejsce na rynku.
Autor książki umiejętnie prowadzi czytelników przez szeroko pojęte zagadnienia związane z marketingiem w mediach społecznościowych, z budowaniem pozytywnego wizerunku w internecie i prowadzeniem marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Co więcej, czytelnik, kierując się kolejnymi wskazówkami, będzie mógł krok po kroku opracować własny plan marketingowy i PR-owy, który pomoże mu zrealizować cele biznesowe. Książka "Nowe zasady marketingu i PR" jest więc idealną pozycją dla tych, którzy poszukują kompleksowego przewodnika w dziedzinie marketingu i public relations w świecie online.
ID: 919678504
Skontaktuj się
Justyna
Na OLX od styczeń 2023
Ostatnio online w dniu 20 maja 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Dodane 20 maja 2024
David Meerman Scott Nowe zasady marketingu i PR
Tylko przedmiot
49,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Justyna
Na OLX od styczeń 2023
Ostatnio online w dniu 20 maja 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja