Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Przedział wiekowy: 6-8
Opis
"Czytam od A do Z", Anna Sójka
Wydawnictwo: Publicat
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 112
Format: 19x27
Książka w stanie bardzo dobrym.
Od Autorki: „Co zrobić, kiedy dziecko zaczyna samodzielnie czytać? Chce poznać całą przygodę, ale nie lubi skupiać uwagi zbyt długo? Pociąga je tekst, ale uwielbia także zabawy i łamigłówki? Chciałam, żeby powstała książka, która daje czytelnikowi wszystko, czego potrzebuje.
Tak więc znajdziecie tutaj opowiadania uporządkowane alfabetycznie (współgra to z pociągiem dzieci o katalogowania i szeregowania rzeczywistości, a jednocześnie oswaja je z pojęciem alfabetu) oraz gry, zabawy i zagadki (dziecko, odrywając się od czytania, nie musi rzucać książki w kąt – wychodzi poza fabułę i rozwija wyobraźnię, kontynuując „pracę z tekstem” na poziomie innych aktywności). Teksty nadają się zarówno do głośnego czytania dzieciom, jak i do samodzielnej lektury. Rodzic czy nauczyciel może je łatwo wykorzystać z trakcie zajęć edukacyjnych, pracując na elementach tekstowych i „zabawowych”. Dodatkowe zadania, przenoszące czas poświęcony opowiadaniu poza samo czytanie, znakomicie trenują umiejętność czytania ze zrozumieniem.”
Wydawnictwo: Publicat
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 112
Format: 19x27
Książka w stanie bardzo dobrym.
Od Autorki: „Co zrobić, kiedy dziecko zaczyna samodzielnie czytać? Chce poznać całą przygodę, ale nie lubi skupiać uwagi zbyt długo? Pociąga je tekst, ale uwielbia także zabawy i łamigłówki? Chciałam, żeby powstała książka, która daje czytelnikowi wszystko, czego potrzebuje.
Tak więc znajdziecie tutaj opowiadania uporządkowane alfabetycznie (współgra to z pociągiem dzieci o katalogowania i szeregowania rzeczywistości, a jednocześnie oswaja je z pojęciem alfabetu) oraz gry, zabawy i zagadki (dziecko, odrywając się od czytania, nie musi rzucać książki w kąt – wychodzi poza fabułę i rozwija wyobraźnię, kontynuując „pracę z tekstem” na poziomie innych aktywności). Teksty nadają się zarówno do głośnego czytania dzieciom, jak i do samodzielnej lektury. Rodzic czy nauczyciel może je łatwo wykorzystać z trakcie zajęć edukacyjnych, pracując na elementach tekstowych i „zabawowych”. Dodatkowe zadania, przenoszące czas poświęcony opowiadaniu poza samo czytanie, znakomicie trenują umiejętność czytania ze zrozumieniem.”
ID: 807594578
xxx xxx xxx
Dodane 31 lipca 2025
"Czytam od A do Z", Anna Sójka
Tylko przedmiot
30 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły