Prywatne
Stan: Nowe
Wiek: 3-5 lat
Opis
Belki wykonałem z drewna , pomalowałem farbą akrylową i polakierowałem lakierem . Zarówno farba jak i lakier posiadają atest zezwalający na malowanie zabawek.
Pomoc ta składa się z 10 drewnianych belek o długości rosnącej co 10 cm. Najkrótsza belka ma długość 10 cm, a najdłuższa ma 1 m.
Belki mają przekrój 22 x 22 mm
Dzięki tej pomocy dziecko poznaje pojęcie długości, proporcji, stosunków i porównywania wielkości. Zestaw przygotowuje do liczenia i wspomaga integrację sensoryczną
Cele stosowania pomocy :
1. Umożliwienie dziecku doświadczenia różnicy długości przedmiotów, a przez to:
• poznanie i utrwalenie pojęć proporcji , stosunków i porównywania wielkości np. długi – dłuższy – najdłuższy, krótki – krótszy – najkrótszy.
• przyswojenie i utrwalenie pojęć wielkości np. długi, krótki.
• poznanie zjawiska zmiany masy – każda belka ma inny ciężar.
2. Ćwiczenie motoryki – chwytanie, dopasowywanie, ustawianie, balansowanie, płynność ruchów, mierzenie itp.
3. Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
4. Pokazywanie i przyzwyczajanie dziecka do tego, że wszystko w świecie jest uporządkowane, istnieje w harmonii.
5. Przyzwyczajanie do systematyczności, porządku, dokładności
Pomoc ta składa się z 10 drewnianych belek o długości rosnącej co 10 cm. Najkrótsza belka ma długość 10 cm, a najdłuższa ma 1 m.
Belki mają przekrój 22 x 22 mm
Dzięki tej pomocy dziecko poznaje pojęcie długości, proporcji, stosunków i porównywania wielkości. Zestaw przygotowuje do liczenia i wspomaga integrację sensoryczną
Cele stosowania pomocy :
1. Umożliwienie dziecku doświadczenia różnicy długości przedmiotów, a przez to:
• poznanie i utrwalenie pojęć proporcji , stosunków i porównywania wielkości np. długi – dłuższy – najdłuższy, krótki – krótszy – najkrótszy.
• przyswojenie i utrwalenie pojęć wielkości np. długi, krótki.
• poznanie zjawiska zmiany masy – każda belka ma inny ciężar.
2. Ćwiczenie motoryki – chwytanie, dopasowywanie, ustawianie, balansowanie, płynność ruchów, mierzenie itp.
3. Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
4. Pokazywanie i przyzwyczajanie dziecka do tego, że wszystko w świecie jest uporządkowane, istnieje w harmonii.
5. Przyzwyczajanie do systematyczności, porządku, dokładności
ID: 959293431
xxx xxx xxx
Dodane 09 sierpnia 2025
Czerwone belki – bukowe - pomoc Montessori
120 zł
Lokalizacja