Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Krakowie.
Na miejscu posiadamy w ciągłej sprzedaży urządzenia marki Victron i Volt.
Regulatory ładowania, ładowarki, przetwornice, ups itp.
Posiadamy w ofercie akumulatory do fotowoltaiki, ups, do jachtów i kamperów jak i rozruchowe do samochodów osobowych, motocykli, samochodów ciężarowych, akumulatory trakcyjne, do zabawek jak i wózków widłowych czy też inwalidzkich itp.
Panele fotowoltaiczne od 50W.
Złączki, zestawy montażowe, przewody ( zarabiamy na miejscu ).
Oferujemy opcję sprzedaży ratalnej, szczegóły dostępne na naszej stronie.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy na naszej stronie mefka-com-pl
Każdy nasz klient może liczyć na pomoc techniczną.
Istnieje możliwość odpłatnego montażu zakupionych u nas urządzeń.
Cyrix-Li-load 24/48-120Rozłącznik obciążanie dla LiFePO4
Trzecia linia ochrony akumulatora LiFePO4 to: Cyrix-Li-load odłączy obciążenia od akumulatora, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodnie pływające. Jeśli napięcie akumulatora powróci po odłączeniu (co nastąpi, gdy do akumulatora nie są podłączone żadne inne obciążenia), wyjście BMS osiągnie wysoki poziom, a Cyrix włączy się ponownie po 30 sekundach. Po 3 próbach ponownego zaangażowania Cyrix pozostanie wyłączony, dopóki napięcie akumulatora nie wzrośnie do ponad 13 V (odpowiednio 26 V lub 52 V) przez co najmniej 30 sekund (co jest oznacza, że bateria jest ładowana). Alternatywnie można użyć BatteryProtect (zaleta: bardzo niskie zużycie energii).
Cyrix-Li-Load powinien być stosowany do odłączania obciążeń stałoprądowych o napięcich 12 i 24V i natężeniu 120A. Sterowany jest za pomocą systemu zarządzania energią VE.Bus BMS lub smallBMS
Pierwsza linia ochrony: Bateria LiFePO4: zapobieganie podnapięciom, przepięciom i przegrzaniu ogniwa. Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
- wyłączenie obciążenia w przypadku zbliżającego się podnapięcia ogniwa, oraz
- wyłączenie lub zmniejszenie prądu ładowania w przypadku zbliżającego się przepięcia ogniwa
- wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (0°C).
VE.Bus BMS stanowi drugą linię obrony. Jednak nie wszystkie obciążenia lub ładowarki mogą być sterowane bezpośrednio przez VE.Bus BMS. W celu wyłączenia takich obciążeń lub ładowarek dostępnych jest kilka sterowanych przełączników Cyrix VE.Bus BMS
Parametry / Model: Cyrix-Li-Load 24/48-120
Prąd stały: 120A
Sterowany przez: SmallBMS i VE.Bus BMS
Napięcie połączenia: sterowany przez BMS
Napięcie rozłączenia: sterowany przez BMS
Pobór prądu w stanie otwartym: 4 mA
Start Assist: tak
Kategoria ochrony: IP54
Waga: 0,11 kg
Wymiary: 46 x 46 x 80 mm
Na miejscu posiadamy w ciągłej sprzedaży urządzenia marki Victron i Volt.
Regulatory ładowania, ładowarki, przetwornice, ups itp.
Posiadamy w ofercie akumulatory do fotowoltaiki, ups, do jachtów i kamperów jak i rozruchowe do samochodów osobowych, motocykli, samochodów ciężarowych, akumulatory trakcyjne, do zabawek jak i wózków widłowych czy też inwalidzkich itp.
Panele fotowoltaiczne od 50W.
Złączki, zestawy montażowe, przewody ( zarabiamy na miejscu ).
Oferujemy opcję sprzedaży ratalnej, szczegóły dostępne na naszej stronie.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy na naszej stronie mefka-com-pl
Każdy nasz klient może liczyć na pomoc techniczną.
Istnieje możliwość odpłatnego montażu zakupionych u nas urządzeń.
Cyrix-Li-load 24/48-120Rozłącznik obciążanie dla LiFePO4
Trzecia linia ochrony akumulatora LiFePO4 to: Cyrix-Li-load odłączy obciążenia od akumulatora, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodnie pływające. Jeśli napięcie akumulatora powróci po odłączeniu (co nastąpi, gdy do akumulatora nie są podłączone żadne inne obciążenia), wyjście BMS osiągnie wysoki poziom, a Cyrix włączy się ponownie po 30 sekundach. Po 3 próbach ponownego zaangażowania Cyrix pozostanie wyłączony, dopóki napięcie akumulatora nie wzrośnie do ponad 13 V (odpowiednio 26 V lub 52 V) przez co najmniej 30 sekund (co jest oznacza, że bateria jest ładowana). Alternatywnie można użyć BatteryProtect (zaleta: bardzo niskie zużycie energii).
Cyrix-Li-Load powinien być stosowany do odłączania obciążeń stałoprądowych o napięcich 12 i 24V i natężeniu 120A. Sterowany jest za pomocą systemu zarządzania energią VE.Bus BMS lub smallBMS
Pierwsza linia ochrony: Bateria LiFePO4: zapobieganie podnapięciom, przepięciom i przegrzaniu ogniwa. Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
- wyłączenie obciążenia w przypadku zbliżającego się podnapięcia ogniwa, oraz
- wyłączenie lub zmniejszenie prądu ładowania w przypadku zbliżającego się przepięcia ogniwa
- wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (0°C).
VE.Bus BMS stanowi drugą linię obrony. Jednak nie wszystkie obciążenia lub ładowarki mogą być sterowane bezpośrednio przez VE.Bus BMS. W celu wyłączenia takich obciążeń lub ładowarek dostępnych jest kilka sterowanych przełączników Cyrix VE.Bus BMS
Parametry / Model: Cyrix-Li-Load 24/48-120
Prąd stały: 120A
Sterowany przez: SmallBMS i VE.Bus BMS
Napięcie połączenia: sterowany przez BMS
Napięcie rozłączenia: sterowany przez BMS
Pobór prądu w stanie otwartym: 4 mA
Start Assist: tak
Kategoria ochrony: IP54
Waga: 0,11 kg
Wymiary: 46 x 46 x 80 mm
ID: 897075964
xxx xxx xxx