Prywatne
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki techniczne
Opis
Witam sprzedam książkę CRM relacje z klientami. Mniejsza książka jest świetną lekturą zarówno dla nowychcjuszy w dziedzinie CRM, jaki osób z doświadczeniem. Doskonale przedstawione przez autorkę pragmatyczne podejście do ewolucji CRM oraz jego celów może stanowić podstawę opracowania efektywnego programu crm.a autorka odgrywa prawdę ukrytą w szumie tworzonym przez dostawców oprogramowania tej klasy, naświetla niektóre z najczęstszych bajer rozwoju CRM oraz wyjaśnia w jaki sposób opisywać i klasyfikować inicjatywy związane z CRM. Stan bardzo dobry stron nie są podarte ani pogniecione, mogę wysłać zachęcam do kupna zapraszam na moje pozostałe aukcje.
ID: 953538385
xxx xxx xxx
Dodane 22 lipca 2025
CRM relacje z klientami informatyka w najlepszym wydaniu Jill Dyché
Tylko przedmiot
15 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły