Prywatne
Rok wydania: 1997
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Tematyka: Pozostałe
Opis
Publikacja stanowi efekt lat praktyki reklamowej autor na polskim rynku, połączonej z wiedza zdobytą w USA. W książce zostały omówione: cele działań reklamowych oraz związki i różnice między reklamą a promocja sprzedaży, zagadnienia perswazji reklamowej, najistotniejsze strategie tworzenia reklamy, działania agencji reklamowych, tajniki kampanii reklamowej, wykorzystanie mediów w reklamie, problemy społecznego odbioru reklamy.
Książka z wyprzedaży zasobów prywatnych książek. Stan książki widoczny na fotografiach. Własność sprzedającego powyżej 12 miesięcy.
Książka z wyprzedaży zasobów prywatnych książek. Stan książki widoczny na fotografiach. Własność sprzedającego powyżej 12 miesięcy.
ID: 1002099562
xxx xxx xxx
Dodane 12 sierpnia 2025
Co trzeba wiedzieć o reklamie - Bogusław Kwarciak NIECZYTANA!!!
Tylko przedmiot
10 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły