Prywatne
Numer VIN: VF7DCRFNC76117569
Model: C5
Rok produkcji: 2002
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 292 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 1 997 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 135 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Mam do zaoferowania samochód Citroen C5 z 2002 roku.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w kraju.
Auto z ważnym przeglądem technicznym do stycznia 2026r i ubezpieczeniem do kwietnia 2026r.
Auto zakupiłem w kwietniu 2015r. w komisie, świeżo sprowadzone z Niemiec z założoną w Polsce instalacją LPG.
Przez ostatnie kilka lat dojeżdżałem nim do pracy, co widać w przebiegach podczas przeglądów.
Jak na rocznik 2002 to stan można uznać za dobry. Diagnosta na ostatnim przeglądzie nie dopatrzył się korozji podłogi ani wycieków.
W kraju samochód nie uczestniczył w wypadku. Historii przed sprowadzeniem do Polski nie sprawdzałem.
Przednia szyba była wymieniona przeze mnie ponieważ była porysowana.
Tył był naprawiany przez mnie, po tym, jak przez niezaciągnięty ręczny, pojazd stoczył się i zatrzymał na słupku - wymiana belki pod zderzakiem, i tylnej klapy
Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie hydro działa. Samochód ma moc, nie kopci.
Skórzana tapicerka bez pęknięć i przetarć.
Podłokietniki przy przednich fotelach oraz podłokietnik na tylnej kanapie.
Lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane
Fotele przednie regulowane elektrycznie
Roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby ukryta w półce
Dwa kluczyki z pilotem - "scyzoryk"
Zbiornik LPG zamontowany we wnęce na koło zapasowe.
Standardowy wlew LPG umiejscowiony przy wlewie paliwa pod klapką
Wszystkie usterki starałem się usuwać na bieżąco.
Nie bawiłem się w drobiazgi, auto służyło mi głównie jako wozidło do pracy, bajery zeszły na dalszy plan.
Najważniejsze naprawy:
wymiana rozrządu listopad 2020r. przy przebiegu 200 tys.
wymiana nagrzewnicy i naprawa klap nawiewu luty 2022r.
wymiana wentylatora chłodnicy luty 2023r.
wahacze, sworznie przód kwiecień 2023r.
tarcze i klocki przód czerwiec 2023r.
nowy akumulator listopad 2023r.
piasta + łożysko przód strona prawa styczeń 2024r.
wymiana sprzęgła, lewarek z linkami, uszczelnienie skrzyni biegów, łożysko na podporze wału marzec 2024r.
regeneracja tylnej belki - łożyska + wahacze kwiecień 2024r. przebieg 266700 km
wymiana głośników w drzwiach przód i tył czerwiec 2024r.
wymiana półosi napędowej z uszczelnieniem skrzyni wrzesień 2024r.
łącznik elastyczny wydechu październik 2024r.
linki hamulca ręcznego listopad 2024r.
piasta z łożyskiem przód strona lewa listopad 2024r.
naprawa alternatora luty 2025r.
nowy tłumik końcowy lipiec 2025r.
Zostało kilka rzeczy do ogarnięcia
- zbiornik LPG do legalizacji / wymiany przed przeglądem technicznym (18.01.2026)
- odzywa się drążek stabilizatora
- co jakiś czas wypada zapłon na jednym cylindrze - komputer wskazywał na trzeci cylinder. Elektryk wymienił oringi na wtryskach i zamienił wtryski drugi z trzecim - błąd pojawia się rzadziej ale już na drugim cylindrze - ten wtryskiwacz najprawdopodobniej się kończy
- samochód ma kilka obcierek, większy wykwit na prawym błotniku z tyłu, poniżej wlewu paliwa - miałem to robić ale plany się pozmieniały - dla chętnego dorzucam blachę - ćwiartkę z lifta C5
- klima po nabiciu w zeszłym roku chłodziła, w tym roku nie planowałem wyjazdów więc nic nie robiłem, może wystarczy czynnik uzupełnić
- szyby w tylnych drzwiach traktuję jako niedziałające
Auto można obejrzeć w Miechowie
poniedziałek - piątek po godzinie 17-tej
sobota cały dzień, niedziela po godzinie 13-tej.
Cena do drobnej negocjacji.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w kraju.
Auto z ważnym przeglądem technicznym do stycznia 2026r i ubezpieczeniem do kwietnia 2026r.
Auto zakupiłem w kwietniu 2015r. w komisie, świeżo sprowadzone z Niemiec z założoną w Polsce instalacją LPG.
Przez ostatnie kilka lat dojeżdżałem nim do pracy, co widać w przebiegach podczas przeglądów.
Jak na rocznik 2002 to stan można uznać za dobry. Diagnosta na ostatnim przeglądzie nie dopatrzył się korozji podłogi ani wycieków.
W kraju samochód nie uczestniczył w wypadku. Historii przed sprowadzeniem do Polski nie sprawdzałem.
Przednia szyba była wymieniona przeze mnie ponieważ była porysowana.
Tył był naprawiany przez mnie, po tym, jak przez niezaciągnięty ręczny, pojazd stoczył się i zatrzymał na słupku - wymiana belki pod zderzakiem, i tylnej klapy
Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie hydro działa. Samochód ma moc, nie kopci.
Skórzana tapicerka bez pęknięć i przetarć.
Podłokietniki przy przednich fotelach oraz podłokietnik na tylnej kanapie.
Lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane
Fotele przednie regulowane elektrycznie
Roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby ukryta w półce
Dwa kluczyki z pilotem - "scyzoryk"
Zbiornik LPG zamontowany we wnęce na koło zapasowe.
Standardowy wlew LPG umiejscowiony przy wlewie paliwa pod klapką
Wszystkie usterki starałem się usuwać na bieżąco.
Nie bawiłem się w drobiazgi, auto służyło mi głównie jako wozidło do pracy, bajery zeszły na dalszy plan.
Najważniejsze naprawy:
wymiana rozrządu listopad 2020r. przy przebiegu 200 tys.
wymiana nagrzewnicy i naprawa klap nawiewu luty 2022r.
wymiana wentylatora chłodnicy luty 2023r.
wahacze, sworznie przód kwiecień 2023r.
tarcze i klocki przód czerwiec 2023r.
nowy akumulator listopad 2023r.
piasta + łożysko przód strona prawa styczeń 2024r.
wymiana sprzęgła, lewarek z linkami, uszczelnienie skrzyni biegów, łożysko na podporze wału marzec 2024r.
regeneracja tylnej belki - łożyska + wahacze kwiecień 2024r. przebieg 266700 km
wymiana głośników w drzwiach przód i tył czerwiec 2024r.
wymiana półosi napędowej z uszczelnieniem skrzyni wrzesień 2024r.
łącznik elastyczny wydechu październik 2024r.
linki hamulca ręcznego listopad 2024r.
piasta z łożyskiem przód strona lewa listopad 2024r.
naprawa alternatora luty 2025r.
nowy tłumik końcowy lipiec 2025r.
Zostało kilka rzeczy do ogarnięcia
- zbiornik LPG do legalizacji / wymiany przed przeglądem technicznym (18.01.2026)
- odzywa się drążek stabilizatora
- co jakiś czas wypada zapłon na jednym cylindrze - komputer wskazywał na trzeci cylinder. Elektryk wymienił oringi na wtryskach i zamienił wtryski drugi z trzecim - błąd pojawia się rzadziej ale już na drugim cylindrze - ten wtryskiwacz najprawdopodobniej się kończy
- samochód ma kilka obcierek, większy wykwit na prawym błotniku z tyłu, poniżej wlewu paliwa - miałem to robić ale plany się pozmieniały - dla chętnego dorzucam blachę - ćwiartkę z lifta C5
- klima po nabiciu w zeszłym roku chłodziła, w tym roku nie planowałem wyjazdów więc nic nie robiłem, może wystarczy czynnik uzupełnić
- szyby w tylnych drzwiach traktuję jako niedziałające
Auto można obejrzeć w Miechowie
poniedziałek - piątek po godzinie 17-tej
sobota cały dzień, niedziela po godzinie 13-tej.
Cena do drobnej negocjacji.
ID: 1028982728
xxx xxx xxx
Dodane 26 października 2025
Citroen C5 I 2002r. 2.0 benzyna + LPG skóra
2 299 zł
do negocjacji
Lokalizacja