Prywatne
Model: 2 CV
Rok produkcji: 1978
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 1 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 602 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 29 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Citroen 2CV rok prod.1978
W to auto włożyłem ogrom pracy i pieniędzy. Jestem pewien, że dla nowego właściciela będzie to bardzo korzystny zakup.
Pojazd zakupiony od pierwszej i jedynej właścicielki we Francji, sprowadzony do Polski nieuszkodzony, sprawny, kompletny i jeżdżący.
Po opłatach celno skarbowych. Posiadam komplet dokumentów, wszystko co jest potrzebne do rejestracji pojazdu.
Tuż po sprowadzeniu pojazd przeszedł przegląd tzw "zerówkę" i rozpoczęto jego renowację.
Nadwozie
Solidnej i profesjonalnej renowacji poddano nadwozie i jest pokryte docelowym lakierem szarym. Była to ogromna inwestycja, ale zastosowany sposób renowacji gwarantuje idealny stan na kolejne długie lata.
Stan nadwozia - bardzo dobry +.
Podwozie (rama)
Choć nie wymagała szczególnej interwencji, została solidnie wyczyszczona z nalotu rdzy, również wewnątrz (rama ma budowę profilową, więc została zdemontowana część wierzchnia, dzięki czemu był dostęp również do wewnętrznych części ramy).
Rama w całości została zabezpieczona antykorozyjnie oraz pomalowana powierzchniowo, również wewnątrz oraz wszytskie profile zamknięte. Rama nigdy nie była spawana, prostowana, naprawiana. Jej newralgiczne miejsca (punkty "sanek" pod silnik) są w bdb stanie.
Stan podwozia (ramy) - bardzo dobry +
Silnik
Auto zostało sprowadzone z silnikiem 425cm, ale ponieważ auto cały czas robiłem z zamysłem podróży nim po Europie, zakupiłem najmocniejszy silnik 602cm 29KM.
Silnik został całkowicie zdemontowany. Cylindry i tłoki są w bdb stanie. Zostały zamontowane nowe pierścienie tłokowe (dla zachowania najwyższej jakości zostały zrobione na zamówienie w firmie produkującej pierścienie). Zawory w bdb stanie, nowe uszczelniacze zaworowe. Wszystkie nowe uszczelki silnika. Zregenerowana odma/wlew oleju. Nowy układ zapłonowy (platynki).
Zregenerowałem całkowicie gaźnik - wszystkie nowe uszczelki, dysze, membrany. Gaźnik wyregulowany na pływakach i dyszach.
Auto odpala bez problemu nawet za pomocą korby - na pół obrotu.
Stan silnika - bardzo dobry +
Skrzynia biegów/sprzęgło/półosie/przeguby
Skrzynia otwarta dla weryfikacji. W zlanym oleju nie było żadnych opiłków i skrzynia oprócz solidnego czyszczenia i nowego oleju nie wymagała dodatkowych napraw. Sprzęgło w bdb stanie. Półosie i przeguby zostały wyczyszczone i na nowo nasmarowane. Brak luzów.
Stan napędu - bardzo dobry
Zawieszenie/układ kierowniczy
Wszystkie elementy zawieszenia zostały zdemontowane, poddane czyszczeniu i weryfikacji stanu technicznego. Trudno jest obiektywnie ocenić stan sprężyn i amortyzatorów, ale nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Łączniki wahaczy w bdb stanie, sworznie i końcówki drążków kierowniczych nie mają żadnych luzów. Przekładnia kierownicza została całkowicie wyczyszczona i nasmarowana nowym smarem. Brak luzów.
Stan zawieszenia/ukł.kierowniczego - bardzo dobry
Układ hamulcowy
Nowe tarcze hamulcowe, nowe klocki hamulcowe, nowe klocki hamulca ręcznego, zregenerowane zaciski hamulcowe, nowe cylinderki, nowe szczęki hamulcowe, nowe cylinderki, nowy płyn hamulcowy
Wszystko wyregulowane.
Stan ukł.hamulcowego - bdb +
Jak do tej pory widzisz, auto było odrestaurowywane solidnie i wysokim standardzie. Włożyłem w nie mnóstwo pracy i pieniędzy.
Na ten stan pojazd jest jeżdżący, można próbnie się przejechać (oczywiście poza drogami publicznymi).
Do auta posiadam wszystkie pozostałe i konieczne elementy do jego montażu - błotniki, klapa, instalacja elektryczna, elementy wnętrza itd
Kolejne kroki renowacji to: lakierowanie pozostałych części nadwozia (błotniki, maska, klapa), zakup nowego dachu (do tego modelu można kupić bez problemu wszystkie części), tapicerowanie foteli, montaż instalacji elektrycznej, przełączników, reflektorów itd (oczywiście wszystko posiadam)
Posiadam dużą dokumentację fotograficzną z każdego etapu renowacji, więc wszystko o czym przeczytałeś powyżej zobaczysz na zdjęciach.
Prawdopodobnie oglądasz po raz pierwszy 2CV, które stoi na alufelgach i szerokich kołach, zgadza się?
Żeby to się mogło wydarzyć wykonałem na zamówienie specjalnie zaprojektowane adaptery, dzięki którym auto postawiłem na alufelgach dedykowanych do modeli Smart (również musiały być koła mocowane na trzy śruby, tak jak w oryginale). Ich jednorazowy projekt i wykonanie na CNC to był ogromny nakład finansowy. Dlatego - cena którą widzisz w ogłoszeniu na zawiera adapterów i kół ze zdjęcia, kupujesz auto na standardowych "cienkich" oryginalnych kołach stalowych. Gdybyś był zainteresowany zakupem auta wg mojego pomysłu na szerokich alufelgach - ustalimy cenę tego zestawu poza ceną pojazdu.
Przy tak ogromnym nakładzie pracy i pieniędzy jakie włożyłem w ten projekt, mam wrażenie że ten opis to zaledwie namiastka tego co oferuje zakup tego auta. Dlatego serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, wszystko opowiem, wytłumaczę, podpowiem co dalej.
W to auto włożyłem ogrom pracy i pieniędzy. Jestem pewien, że dla nowego właściciela będzie to bardzo korzystny zakup.
Pojazd zakupiony od pierwszej i jedynej właścicielki we Francji, sprowadzony do Polski nieuszkodzony, sprawny, kompletny i jeżdżący.
Po opłatach celno skarbowych. Posiadam komplet dokumentów, wszystko co jest potrzebne do rejestracji pojazdu.
Tuż po sprowadzeniu pojazd przeszedł przegląd tzw "zerówkę" i rozpoczęto jego renowację.
Nadwozie
Solidnej i profesjonalnej renowacji poddano nadwozie i jest pokryte docelowym lakierem szarym. Była to ogromna inwestycja, ale zastosowany sposób renowacji gwarantuje idealny stan na kolejne długie lata.
Stan nadwozia - bardzo dobry +.
Podwozie (rama)
Choć nie wymagała szczególnej interwencji, została solidnie wyczyszczona z nalotu rdzy, również wewnątrz (rama ma budowę profilową, więc została zdemontowana część wierzchnia, dzięki czemu był dostęp również do wewnętrznych części ramy).
Rama w całości została zabezpieczona antykorozyjnie oraz pomalowana powierzchniowo, również wewnątrz oraz wszytskie profile zamknięte. Rama nigdy nie była spawana, prostowana, naprawiana. Jej newralgiczne miejsca (punkty "sanek" pod silnik) są w bdb stanie.
Stan podwozia (ramy) - bardzo dobry +
Silnik
Auto zostało sprowadzone z silnikiem 425cm, ale ponieważ auto cały czas robiłem z zamysłem podróży nim po Europie, zakupiłem najmocniejszy silnik 602cm 29KM.
Silnik został całkowicie zdemontowany. Cylindry i tłoki są w bdb stanie. Zostały zamontowane nowe pierścienie tłokowe (dla zachowania najwyższej jakości zostały zrobione na zamówienie w firmie produkującej pierścienie). Zawory w bdb stanie, nowe uszczelniacze zaworowe. Wszystkie nowe uszczelki silnika. Zregenerowana odma/wlew oleju. Nowy układ zapłonowy (platynki).
Zregenerowałem całkowicie gaźnik - wszystkie nowe uszczelki, dysze, membrany. Gaźnik wyregulowany na pływakach i dyszach.
Auto odpala bez problemu nawet za pomocą korby - na pół obrotu.
Stan silnika - bardzo dobry +
Skrzynia biegów/sprzęgło/półosie/przeguby
Skrzynia otwarta dla weryfikacji. W zlanym oleju nie było żadnych opiłków i skrzynia oprócz solidnego czyszczenia i nowego oleju nie wymagała dodatkowych napraw. Sprzęgło w bdb stanie. Półosie i przeguby zostały wyczyszczone i na nowo nasmarowane. Brak luzów.
Stan napędu - bardzo dobry
Zawieszenie/układ kierowniczy
Wszystkie elementy zawieszenia zostały zdemontowane, poddane czyszczeniu i weryfikacji stanu technicznego. Trudno jest obiektywnie ocenić stan sprężyn i amortyzatorów, ale nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Łączniki wahaczy w bdb stanie, sworznie i końcówki drążków kierowniczych nie mają żadnych luzów. Przekładnia kierownicza została całkowicie wyczyszczona i nasmarowana nowym smarem. Brak luzów.
Stan zawieszenia/ukł.kierowniczego - bardzo dobry
Układ hamulcowy
Nowe tarcze hamulcowe, nowe klocki hamulcowe, nowe klocki hamulca ręcznego, zregenerowane zaciski hamulcowe, nowe cylinderki, nowe szczęki hamulcowe, nowe cylinderki, nowy płyn hamulcowy
Wszystko wyregulowane.
Stan ukł.hamulcowego - bdb +
Jak do tej pory widzisz, auto było odrestaurowywane solidnie i wysokim standardzie. Włożyłem w nie mnóstwo pracy i pieniędzy.
Na ten stan pojazd jest jeżdżący, można próbnie się przejechać (oczywiście poza drogami publicznymi).
Do auta posiadam wszystkie pozostałe i konieczne elementy do jego montażu - błotniki, klapa, instalacja elektryczna, elementy wnętrza itd
Kolejne kroki renowacji to: lakierowanie pozostałych części nadwozia (błotniki, maska, klapa), zakup nowego dachu (do tego modelu można kupić bez problemu wszystkie części), tapicerowanie foteli, montaż instalacji elektrycznej, przełączników, reflektorów itd (oczywiście wszystko posiadam)
Posiadam dużą dokumentację fotograficzną z każdego etapu renowacji, więc wszystko o czym przeczytałeś powyżej zobaczysz na zdjęciach.
Prawdopodobnie oglądasz po raz pierwszy 2CV, które stoi na alufelgach i szerokich kołach, zgadza się?
Żeby to się mogło wydarzyć wykonałem na zamówienie specjalnie zaprojektowane adaptery, dzięki którym auto postawiłem na alufelgach dedykowanych do modeli Smart (również musiały być koła mocowane na trzy śruby, tak jak w oryginale). Ich jednorazowy projekt i wykonanie na CNC to był ogromny nakład finansowy. Dlatego - cena którą widzisz w ogłoszeniu na zawiera adapterów i kół ze zdjęcia, kupujesz auto na standardowych "cienkich" oryginalnych kołach stalowych. Gdybyś był zainteresowany zakupem auta wg mojego pomysłu na szerokich alufelgach - ustalimy cenę tego zestawu poza ceną pojazdu.
Przy tak ogromnym nakładzie pracy i pieniędzy jakie włożyłem w ten projekt, mam wrażenie że ten opis to zaledwie namiastka tego co oferuje zakup tego auta. Dlatego serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, wszystko opowiem, wytłumaczę, podpowiem co dalej.
ID: 1012147120
Dodane 05 lipca 2025
Citroën 2 CV Citroen 2CV '78 602cm, bardzo zaawansowany i doinwestowany projekt
17 000 zł
Lokalizacja