Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Warmińsko-mazurskie
  6. Osobowe - Giżycko
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ elektryczny

  • Stan: Używane

  • Numer części: 038906012 038906019

Opis

Witam!

Mam do zaoferowania sterowniki silnika (ECU) EDC15VM+/ EDC15P+ do aut grupy VAG tj. Audi Seat Skoda Volkswagen 1.9 TDI z wykonanymi programami podnoszącymi moc (i nie tylko) auta oraz z wyłączonym ze sterownika na stałe IMMO.

Zapraszam do kontaktu!

Mapa silnika (program), która znajdzie się na sterowniku jest bezpieczną (moment obrotowy narasta łagodnie, poprawiona zostanie również reakcja na pedał przyspieszania, mimo wszystko nie będzie zbyt agresywna (chyba, że tego sobie życzy klient), autko będzie na pewno żwawsze, przyjemniejsze w wyprzedzaniu oraz elastyczniejsze w codziennej jeździe, na pewno też przy odpowiedniej nodze oszczędniejsze), bezdymną i profesjonalnie policzoną mapą silnika.
NIE wgrywam gotowców z internetu, które są w ogóle nie liczone, robione na kolanie, dotykające niepotrzebnie wielu map, których nie ma faktycznie potrzeby dotykać, a co gorsza w niepoprawny sposób.
Wykresy POGLĄDOWE przebiegu momentu obrotowego dla przykładowego silnika ASV 110KM oraz stage 2 silnika 115KM AJM - załączam poniżej (jeden widoczny także w głównym zdjęciu ogłoszenia).

Jest również możliwość odkupienia samego zmodyfikowanego wsadu lub też napisania na życzenie klienta indywidualnego pod dany sterownik i jego podzespoły stage 1 oraz stage 2 (wymaga ustalenia).
Sam wsad -> 250ZŁ (to oczywiście kwota wyjściowa, a w zależności od sterownika oraz potrzeb kwota ulegnie indywidualnej zmianie (niestety, w górę ;)) lub +100ZŁ przy zakupie sterownika z wgraną mapą (dołączam płytę CD z oryginalnym oprogramowaniem ze sterownika oraz zmodyfikowanym).
O wsady zdalne również można pytać dla sterowników takich jak np.: EDC16U1/ EDC16U31/ EDC16U34 oraz starsze MSA15 (16 bit) oraz EDC15V, ale także i dla BMW DDE3/4 oraz inne Boschowskie EDC, ale także Fordowskie EEC-V TDDI - zapraszam do kontaktu, śmiało pytać, a może akurat pomimo braku na liście, będzie opcja, aby wykonać program dla danego auta.

ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ NA POSIADANIE MOCNIEJSZEJ MAPY SILNIKA, pomimo, że jest ona bezpiecznie i zdrowo dla silnika oraz osprzętu napisana, wymaganym jest, aby przed zaaplikowanie sterownika z mocniejszą mapą "na" własne auto: znać stan silnikowy i osprzętu swojego auta tj. stan pompy paliwa, wtrysków, turbiny i jej sterowania, szczelność dolotu oraz drożność układu wydechowego, a także "bebechów" silnika (sprawdzić czy silnik trzyma kompresje po latach), nie można zapomnieć także o przeniesieniu napędu tj. czy skrzynia/ sprzęgło jest jeszcze w dobrym stanie.
AUTA NIGDY NIE naprawia się modyfikacjami sterownika.
Jeżeli NIE MASZ pewności co do stanu auta, NIE DECYDUJ się na modyfikacje sterownika.

Dla bardziej wymagających są dodatkowe możliwości do wykonania na sterownikach (opłata ustalana indywidualnie):
- możliwość zrobienia z mojego sterownika oryginalnego sterownika pod auto klienta, natomiast warunkiem jest posiadania numerów sterownika z owego auta (a jeszcze lepiej całego sterownika fizycznie) oraz zrobienia programu - delikatna mapa będzie bez konieczności logów, natomiast mocniejsza mapa będzie wymagała już logów auta z klienta strony, chyba, że zna na tyle swoje auto i zadeklaruje ryzyko ewentualnego posiadania niedokładnego softu - nie zawsze musi tak być, ale te auta już mają swoje lata i często wymagana jest korekta, chociażby sterowania łopatkami turbiny tj. zaworem N75

- możliwość poprawienia mapy dawek rozruchowych na ciepłym silniku tzw. HOT-FIX (znany problem w 1.9 TDI VP tj. na zwykłej pompie wtryskowej VP37 oraz niemniej w PD tj. pompowtryskach) oraz na zimnym

- możliwość programowego usunięcia EGR [z niem. AGR]

- możliwość programowego wyłączenia przepływomierza oraz napisania mapy zarządzania paliwem ze względu na zadymienia korzystając z mapsensora czyli po prostu dawkowanie paliwa na podstawie ilości doładowania, znawcy wiedzą o co chodzi, ale niewtajemniczonym pokrótce napiszę, że przepływomierz jest niestety wrażliwym na brud i zanieczyszczenia podzespołem, z racji, iż pracuje w układzie dolotowym, jest bardzo delikatny i często awaryjny. Dzięki czemu po czasie ulega uszkodzeniu czy to elektronicznie czy też mechanicznie. Efektem uszkodzenia jest obcięta moc silnika. Generalnie warto się pozbyć tegoż ustrojstwa. Jako ciekawostkę nadmienię, iż przepływomierz w nowszych konstrukcjach 1.9 TDI, 2.0 TDI, 3.0 TDI, nie uczestniczy już bezpośrednio w funkcjonowaniu "dawkowania" paliwa

- możliwość napisania procedury startu tzw. Launch Control

- możliwość zrobienia sztywnej odcinki z tzw. efektem "popcorn"

- możliwość dopisania większego mapsensora np. 3-bar (051C) lub 4-bar (059/060)

- możliwość zaadaptowania sterownika do pracy z tempomatem, aby od razu po wpięciu sterownika do auta funkcjonował (o ile oczywiście jest zamontowany)

- możliwość poprawienia czasów fabrycznych nagrzewania świec żarowych

- możliwość aktywowania tzw. Left Foot Braking czyli odblokowanie funkcji hamowania lewą nogą, przydatna opcja do sportowej jazdy oraz do ścigania się z tzw. rolki

- możliwość przesunięcie limiterów i limitów diagnostycznych jak i statycznych sterownika dla silnika (w zależności od sytuacji i modyfikacji poczynanych)

- oraz wiele innych... Zapraszam do kontaktu i pytań (jeżeli jest coś o czymś zapomniałem powyżej to nie ma problemu, śmiało pytać)!

Pozdrawiam!
ID: 564518856

Skontaktuj się

Adam

Na OLX od marzec 2013

Ostatnio online w dniu 19 kwietnia 2024

Dodane 19 kwietnia 2024

CHIPTuning Sterowniki ECU EDC BMW VAG Audi Seat Skoda VW TDI 012 019

249 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon