Prywatne
Numer VIN: 1G1FE1R78L0133961
Model: Camaro
Rok produkcji: 2020
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 88 500 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 6 162 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 453 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam Chevroleta Camaro z 2020 roku w wersji SS. Silnik LT1 6.2 V8 455 koni w konfiguracji z jedyną słuszną w tym modelu, 6 biegową manualną skrzynią Tremec - w tym fabryczny automatyczny rev matching. Kolor Riverside Blue.
To co wyróżnia ten egzemplarz na tle innych Camaro, to fabryczny pakiet 1LE, który obejmuje m. in:
- magnetyczne amortyzatory z regulacją twardości;
- utwardzone stabilizatory i wahacze;
- elektrycznie sterowany dyferencjał E-Diff;
- aktywny wydech NPP z czterema trybami głośności;
- 6 tłoczkowe zaciski Brembo na przedniej osi z pływającymi tarczami o średnicy 370 mm;
- przewody hamulcowe w fabrycznym oplocie;
- kute 20 calowe felgi o szerokości odpowiednio 10 i 11 cali;
- opony o szerokości 285/30 oraz 305/30;
- short shifter;
- fotele Recaro;
- kierownica i gałka zmiany biegów obita alkantarą;
- wyświetlacz HUD z shift lightem;
- maska oraz lusterka w czarnym macie;
-przedni splitter.
Wszystkie te zmiany powodują, że wersja 1LE to pełnoprawny samochód sportowy na tle zwykłych Camaro SS, nie wspominając nawet o wersji LT. Największe różnice w stosunku do zwykłych wersji odczuwalne są w zakresie prowadzenia oraz dużo większej przyczepności.
Auto sprowadzone do Polski w 2023 roku przez firmę 717HP Garage z USA z niegroźna szkodą – na dach samochodu upadła gałąź - zdjęcia szkody do wglądu po wpisaniu VIN w Google. Zależało mi, żeby auto nie miało żadnych przygód z poduszkami powietrznymi oraz zawieszeniem – kluczowe w samochodzie, którego największą zaletą jest prowadzenie. Dach został naprawiony, nic nie było wycinane. Ponadto wymieniona była maska oraz przednia i tylna szyba.
W moich rękach od lutego 2024, jestem drugim właścicielem w Polsce - jest to mój prywatny samochód, nie jeździł nigdy w wypożyczalni. Samochód kupiłem z przebiegiem 68 000 km, zrobiłem nim już ponad 20 000 km, służy mi do jazdy na co dzień w okresie wiosna-jesień. Samochód po przeróbce świateł na EU: pomarańczowe kierunki, światło przeciwmgielne.
Silnik jest po drobnych modyfikacjach - dołożony kolektor dolotowy LT2, dolot powietrza CAI K&N, strojenie u Henioperformance, wyłączony skip shift - wynik to 480KM/630Nm, wykres do wglądu. Ponadto dołożona rozpórka przedniego zawieszenia, z modyfikacji wizualnych dołożone przez poprzedniego właściciela nakładki na progi Ikon Motorsport, do łatwego demontażu ale wg. mnie komponują się z fabryczną dokładką przedniego zderzaka. Nie uświadczysz tutaj zderzaka „ZL1 style”, jak w 90% Camaro na otomoto ;)
Ubezpieczenie OC/AC opłacone do końca lutego 2026, przegląd ważny do czerwca 2026.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany. Na wiosnę 2025 przeprowadzony następujący duży serwis: nowe opony Yokohama Advan AD09, ustawiona geometria, wymiana oleju Amsoil OW40 z filtrem, wymiana płynu chłodniczego oraz świec zapłonowych, płyn hamulcowy Castrol SRF, wymiana wszystkich wahaczy z przodu, nowe, sztywniejsze mocowania tylnego wózka, nowy akumulator, nowe klocki hamulcowe Ferodo DS2500 z tyłu. We wrześniu 2024 roku wymieniane przednie tarcze na DBA 5000 T3 wraz z klockami OEM Brembo. Camaro jest oczywiście garażowane, bez grama rdzy.
Felgi po renowacji na wiosnę 2025.
Sprzedaż na podstawie umowy k/s, nie wystawiam faktury.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.
To co wyróżnia ten egzemplarz na tle innych Camaro, to fabryczny pakiet 1LE, który obejmuje m. in:
- magnetyczne amortyzatory z regulacją twardości;
- utwardzone stabilizatory i wahacze;
- elektrycznie sterowany dyferencjał E-Diff;
- aktywny wydech NPP z czterema trybami głośności;
- 6 tłoczkowe zaciski Brembo na przedniej osi z pływającymi tarczami o średnicy 370 mm;
- przewody hamulcowe w fabrycznym oplocie;
- kute 20 calowe felgi o szerokości odpowiednio 10 i 11 cali;
- opony o szerokości 285/30 oraz 305/30;
- short shifter;
- fotele Recaro;
- kierownica i gałka zmiany biegów obita alkantarą;
- wyświetlacz HUD z shift lightem;
- maska oraz lusterka w czarnym macie;
-przedni splitter.
Wszystkie te zmiany powodują, że wersja 1LE to pełnoprawny samochód sportowy na tle zwykłych Camaro SS, nie wspominając nawet o wersji LT. Największe różnice w stosunku do zwykłych wersji odczuwalne są w zakresie prowadzenia oraz dużo większej przyczepności.
Auto sprowadzone do Polski w 2023 roku przez firmę 717HP Garage z USA z niegroźna szkodą – na dach samochodu upadła gałąź - zdjęcia szkody do wglądu po wpisaniu VIN w Google. Zależało mi, żeby auto nie miało żadnych przygód z poduszkami powietrznymi oraz zawieszeniem – kluczowe w samochodzie, którego największą zaletą jest prowadzenie. Dach został naprawiony, nic nie było wycinane. Ponadto wymieniona była maska oraz przednia i tylna szyba.
W moich rękach od lutego 2024, jestem drugim właścicielem w Polsce - jest to mój prywatny samochód, nie jeździł nigdy w wypożyczalni. Samochód kupiłem z przebiegiem 68 000 km, zrobiłem nim już ponad 20 000 km, służy mi do jazdy na co dzień w okresie wiosna-jesień. Samochód po przeróbce świateł na EU: pomarańczowe kierunki, światło przeciwmgielne.
Silnik jest po drobnych modyfikacjach - dołożony kolektor dolotowy LT2, dolot powietrza CAI K&N, strojenie u Henioperformance, wyłączony skip shift - wynik to 480KM/630Nm, wykres do wglądu. Ponadto dołożona rozpórka przedniego zawieszenia, z modyfikacji wizualnych dołożone przez poprzedniego właściciela nakładki na progi Ikon Motorsport, do łatwego demontażu ale wg. mnie komponują się z fabryczną dokładką przedniego zderzaka. Nie uświadczysz tutaj zderzaka „ZL1 style”, jak w 90% Camaro na otomoto ;)
Ubezpieczenie OC/AC opłacone do końca lutego 2026, przegląd ważny do czerwca 2026.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany. Na wiosnę 2025 przeprowadzony następujący duży serwis: nowe opony Yokohama Advan AD09, ustawiona geometria, wymiana oleju Amsoil OW40 z filtrem, wymiana płynu chłodniczego oraz świec zapłonowych, płyn hamulcowy Castrol SRF, wymiana wszystkich wahaczy z przodu, nowe, sztywniejsze mocowania tylnego wózka, nowy akumulator, nowe klocki hamulcowe Ferodo DS2500 z tyłu. We wrześniu 2024 roku wymieniane przednie tarcze na DBA 5000 T3 wraz z klockami OEM Brembo. Camaro jest oczywiście garażowane, bez grama rdzy.
Felgi po renowacji na wiosnę 2025.
Sprzedaż na podstawie umowy k/s, nie wystawiam faktury.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.
ID: 1016934537
Lokalizacja