Firmowe
Marka: Inna
Rok produkcji: 2024
Poj. silnika: 1 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
OPIS POJAZDU
- CFORCE 1000 TOURING ABS EPS ze wspomaganiem V-Twin 90KM z homologacją T3b,
- ABS
- dotykowy większy wyświetlacz z APPLE CARPLAY
- Mechanizm różnicowy z tyłu
- 14-calowe aluminiowe felgi z Beadlock
- amortyzatory GAZOWE z siłą tłumienia
- podgrzewane manetki
- Potrójny tryb EPS - wspomagania układu kierownicy
- Lepsza zwrotność, większy promień skrętu
- sprawdzony silnik V-Twin - 2 cylindrowy w układzie V o mocy 90KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata
- mocniejszy układ hamulcowy
- nowy design przodu, lampy soczewkowe
- elektroniczny wtrysk paliwa BOSCH
- wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy z liną syntetyczną
- fotel dla pasażera
- osłony rąk
- udoskonalona automatyczna skrzynia biegów
- elektroniczny wyświetlacz - nowy design
- instrukcję obsługi w języku polskim
- homologację T3b na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację
Dane techniczne:
Silnik
Typ silnika V-Twin, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 8-zaworowy
Pojemność skokowa 963 cm3
Maksymalna moc 90 KM przy 7500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 85 Nm przy 5500 obr./min
Zasilanie paliwem Bosch EFI
Tryby pracy Sport/Normalny/Praca
Skrzynia biegów CVT, P-R-N-H-L
Wymiary i waga
Długość x szerokość x wysokość 2445 x 1282 x 1465 mm
Rozstaw osi 1480 mm
Prześwit 305 mm
Masa własna 472 kg
Uciąg 820 kg / 800 kg UE
Nośność 300kg
Nośność 45kg/90kg, CF-Connect z wymiennymi bagażnikami
Wciągarka 3500
Pojemność baku 26 l
Kolory Cyrkonowy czarny/Tundra szary/Lava Orange/True Timber Camo
Podwozie
Blokada napędu 2WD/4WD/4WD (przedni mechanizm różnicowy)
EPS Potrójny tryb EPS
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe na cztery koła, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie
Zawieszenie przednie: niezależne od wahaczy A o dużym prześwicie, skok 230 mm
Zawieszenie tylne: niezależne wahacze wzdłużne, skok 236 mm
Amortyzator Amortyzatory gazowe Piggyback z regulacją kompresji/odbicia
Obręcz
14-calowy aluminiowy Beadlock (premium)
Opona
Przód: 27X9,00-14
Tył: 27X11,00-14
Dzięki ulepszonej wydajności na całej linii moc silnika wzrosła do 90 koni mechanicznych. Ulepszenia obejmują mocniejszą głowicę cylindra, większe zawory dolotowe i wydechowe oraz wałki rozrządu precyzyjnie dostrojone pod kątem maksymalnej wydajności. Dodano styczny wlot do dwustopniowej konstrukcji filtra, co zwiększyło ogólną wydajność dolotu i zmniejszyło opór dolotu o 45 procent. Czujnik pęknięć rozwiązuje problemy z efektami, które są skalibrowane przez EFI.
Homologacja T3B.
Zarejestrowany i ubezpieczony
ZNIKOMY PRZEBIEG 222KM
Polecam
- CFORCE 1000 TOURING ABS EPS ze wspomaganiem V-Twin 90KM z homologacją T3b,
- ABS
- dotykowy większy wyświetlacz z APPLE CARPLAY
- Mechanizm różnicowy z tyłu
- 14-calowe aluminiowe felgi z Beadlock
- amortyzatory GAZOWE z siłą tłumienia
- podgrzewane manetki
- Potrójny tryb EPS - wspomagania układu kierownicy
- Lepsza zwrotność, większy promień skrętu
- sprawdzony silnik V-Twin - 2 cylindrowy w układzie V o mocy 90KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata
- mocniejszy układ hamulcowy
- nowy design przodu, lampy soczewkowe
- elektroniczny wtrysk paliwa BOSCH
- wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy z liną syntetyczną
- fotel dla pasażera
- osłony rąk
- udoskonalona automatyczna skrzynia biegów
- elektroniczny wyświetlacz - nowy design
- instrukcję obsługi w języku polskim
- homologację T3b na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację
Dane techniczne:
Silnik
Typ silnika V-Twin, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 8-zaworowy
Pojemność skokowa 963 cm3
Maksymalna moc 90 KM przy 7500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 85 Nm przy 5500 obr./min
Zasilanie paliwem Bosch EFI
Tryby pracy Sport/Normalny/Praca
Skrzynia biegów CVT, P-R-N-H-L
Wymiary i waga
Długość x szerokość x wysokość 2445 x 1282 x 1465 mm
Rozstaw osi 1480 mm
Prześwit 305 mm
Masa własna 472 kg
Uciąg 820 kg / 800 kg UE
Nośność 300kg
Nośność 45kg/90kg, CF-Connect z wymiennymi bagażnikami
Wciągarka 3500
Pojemność baku 26 l
Kolory Cyrkonowy czarny/Tundra szary/Lava Orange/True Timber Camo
Podwozie
Blokada napędu 2WD/4WD/4WD (przedni mechanizm różnicowy)
EPS Potrójny tryb EPS
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe na cztery koła, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie
Zawieszenie przednie: niezależne od wahaczy A o dużym prześwicie, skok 230 mm
Zawieszenie tylne: niezależne wahacze wzdłużne, skok 236 mm
Amortyzator Amortyzatory gazowe Piggyback z regulacją kompresji/odbicia
Obręcz
14-calowy aluminiowy Beadlock (premium)
Opona
Przód: 27X9,00-14
Tył: 27X11,00-14
Dzięki ulepszonej wydajności na całej linii moc silnika wzrosła do 90 koni mechanicznych. Ulepszenia obejmują mocniejszą głowicę cylindra, większe zawory dolotowe i wydechowe oraz wałki rozrządu precyzyjnie dostrojone pod kątem maksymalnej wydajności. Dodano styczny wlot do dwustopniowej konstrukcji filtra, co zwiększyło ogólną wydajność dolotu i zmniejszyło opór dolotu o 45 procent. Czujnik pęknięć rozwiązuje problemy z efektami, które są skalibrowane przez EFI.
Homologacja T3B.
Zarejestrowany i ubezpieczony
ZNIKOMY PRZEBIEG 222KM
Polecam
ID: 1036143223
xxx xxx xxx
Dodane 04 grudnia 2025
CF MOTO CFORCE 1000 Premium CarPlay ABS Rejestracja RatyDostawa Serwis
49 900 zł
Lokalizacja
