Prywatne
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Czarny
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: V-brake
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 23" i więcej
Opis
CENTURION GIGADRIVE Full Carbon ULTEGRA DT SWISS
Koła DT SWISS 350 + DT RR511
Napęd Shimano ULTEGRA 2x11
Carbonowe klamkomanetki
Sztyca i kokpit FSA Gossamer
Siodło Fizik Aliante
Koszyki bidonu Elite
Rower kupiony u Bernarda rok temu. Od tego czasu przeszedł serwis za 1500 zł w Bike Shimano Leszno, wymienione linki i pancerze, łańcuch oraz mała zębatka z przodu no tego nasmarowany i wyregulowany. Lakier jest w średnim stanie ale mechanicznie bajka. Śmigam nim po 50-100 km z średnią 35-40km/h i nigdy mnie nie zawiódł. Wszystko chodzi jak w nowym rowerze. Koła to bajka, same one z oponami to koszt 2500 zł. Naklejki z duszkami oraz z imieniem można odkleić, kapsel mogę wymienić na oryginalny centuriona.
Rozmiar 62, od 188cm w górę. Sam mam 2 metry i jest idealny.
Zestaw ramy i widelca wykonany z włókna węglowego posiada certyfikację UCI (Międzynarodowa Unia Kolarska), która dopuszcza go do wyścigów na każdym poziomie rywalizacji. Jest to gwarancja wysokich standardów jakości, wykonania i przepisowej geometrii.
W pełni carbonowa rama i widelec z taperowaną główką mają wewnętrzne prowadzenie linek. Wyposażone zostały w niezwykle trwałą grupę z górnej półki - Shimano Ultegra w konfiguracji 2x11. Precyzja działania tego zawodniczego osprzętu stoi na bardzo wysokim poziomie. Rower postawiono na specjalnie zbudowanych (2500zł) szwajcarskich kołach DT SWISS z piastami DT350 na łożyskach maszynowych. Niezwykle wytrzymałe, stosunkowo lekkie i banalne w serwisowaniu. Za sztywność odpowiadają wytrzymałe obręcze RR511 oraz cieniowane szprychy nierdzewne DT. Przyczepność w każdej temperaturze gwarantują wyższe modele opon Wolfpack. Całości dopełniają komponenty FSA, szczególnie przyjemna jest płytka kierownica Compact. Klamkomanetki, przednia zębatka i elementy tylnej przerzutki są carbonowe. Bezpośredni wpływ na komfort ma siodło Fizik Aliante ze zintegrowanym mocowaniem torby/oświetlenia. Niska waga roweru. Miejsce na opony 28mm.
Sprzedaje sam rower. Pomiar mocy, Garmin i jego mocowanie, czujnik prędkości oraz kadencji, pompka, pedały i siodełko z dodatkowymi mocowaniami, nie są na sprzedaż.
Sprzedaje z siodełkiem Fizik Aliante - widoczne na ostatnim zdjęciu. Dorzucam też nową owijkę, taka sama jak obecna zielona tylko w czerwonym kolorze. Jeśli kupujący będzie chciał mogę ją owinąć.
Sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego że mam już upatrzony inny rower.
Koła DT SWISS 350 + DT RR511
Napęd Shimano ULTEGRA 2x11
Carbonowe klamkomanetki
Sztyca i kokpit FSA Gossamer
Siodło Fizik Aliante
Koszyki bidonu Elite
Rower kupiony u Bernarda rok temu. Od tego czasu przeszedł serwis za 1500 zł w Bike Shimano Leszno, wymienione linki i pancerze, łańcuch oraz mała zębatka z przodu no tego nasmarowany i wyregulowany. Lakier jest w średnim stanie ale mechanicznie bajka. Śmigam nim po 50-100 km z średnią 35-40km/h i nigdy mnie nie zawiódł. Wszystko chodzi jak w nowym rowerze. Koła to bajka, same one z oponami to koszt 2500 zł. Naklejki z duszkami oraz z imieniem można odkleić, kapsel mogę wymienić na oryginalny centuriona.
Rozmiar 62, od 188cm w górę. Sam mam 2 metry i jest idealny.
Zestaw ramy i widelca wykonany z włókna węglowego posiada certyfikację UCI (Międzynarodowa Unia Kolarska), która dopuszcza go do wyścigów na każdym poziomie rywalizacji. Jest to gwarancja wysokich standardów jakości, wykonania i przepisowej geometrii.
W pełni carbonowa rama i widelec z taperowaną główką mają wewnętrzne prowadzenie linek. Wyposażone zostały w niezwykle trwałą grupę z górnej półki - Shimano Ultegra w konfiguracji 2x11. Precyzja działania tego zawodniczego osprzętu stoi na bardzo wysokim poziomie. Rower postawiono na specjalnie zbudowanych (2500zł) szwajcarskich kołach DT SWISS z piastami DT350 na łożyskach maszynowych. Niezwykle wytrzymałe, stosunkowo lekkie i banalne w serwisowaniu. Za sztywność odpowiadają wytrzymałe obręcze RR511 oraz cieniowane szprychy nierdzewne DT. Przyczepność w każdej temperaturze gwarantują wyższe modele opon Wolfpack. Całości dopełniają komponenty FSA, szczególnie przyjemna jest płytka kierownica Compact. Klamkomanetki, przednia zębatka i elementy tylnej przerzutki są carbonowe. Bezpośredni wpływ na komfort ma siodło Fizik Aliante ze zintegrowanym mocowaniem torby/oświetlenia. Niska waga roweru. Miejsce na opony 28mm.
Sprzedaje sam rower. Pomiar mocy, Garmin i jego mocowanie, czujnik prędkości oraz kadencji, pompka, pedały i siodełko z dodatkowymi mocowaniami, nie są na sprzedaż.
Sprzedaje z siodełkiem Fizik Aliante - widoczne na ostatnim zdjęciu. Dorzucam też nową owijkę, taka sama jak obecna zielona tylko w czerwonym kolorze. Jeśli kupujący będzie chciał mogę ją owinąć.
Sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego że mam już upatrzony inny rower.
ID: 912662220
xxx xxx xxx
Dodane 18 maja 2024
Centurion Gigadrive Pełen Carbon Ultegra roz.62 XXL na wysoką osobę
6 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja