Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 471 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2022
Kraj pochodzenia: Francja
Opis
Cześć!
Sprzedam doinwestowany, dopracowany w każdym szczególe, bezawaryjny, zarejestrowany, ubezpieczony, posiadający ważny przegląd techniczny, będący w doskonałym stanie technicznym i wizualnym, gotowy do szybkiego torowania i udziału nie tylko w Track Day’owych treningach i wyścigach, ważący na sucho 149 kg motocykl Honda CBR500R z 2022 roku z przebiegiem 3000 km na którym w poprzednim sezonie mój syn zrobił na track dayach 1500 km na torach Radom, Słomczyn, Białystok i Poznań.
Całkowicie sprawną seryjną CBRkę po ślizgu, sprowadzoną z Francji z przebiegiem 1100 km, kupiłem w 09.2023, zaraz po tym mój syn zrobił nią 400 km po drogach publicznych, a następnie zacząłem kompleksowo przerabiać i przygotowywać motocykl, tak by w bezpośredniej rywalizacji pod szybkim riderem w wyścigu na torze dawała sobie radę z mocno przerobionymi R3 czy Ninja 400. Motocykl jest w częściowej specyfikacji Mistrzostw Śląska w klasie SST300, w których ostatecznie mój syn nie zdecydował się startować.
CBRka miała w LTD34 w 02.2024 na kwotę 2000 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony serwis, modyfikację i ustawienie seryjnego przedniego widelca Showa 41 mm SFF BPF pod wagę raidera w pełnym ubraniu: 85-95 kg.
Specyfikacja:
- liniowe sprężyny MUPO
- Oil VAL15W
- Level 70/80 mm
- Seals: ATH
- Full bottom/stroke: 21 mm
- Sprężyny K8.5 (260 mm)
- Preload 15 mm
W Moto Tune w 12.2023 na kwotę 1900 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony remapping.
Wgrany został "bezpieczny", czy jak to ujął Carry "zdrowy" dla silnika program, który:
- zwiększa maksymalne obroty, co umożliwia wykorzystanie pełnej mocy silnika na wyższych biegach. Dyno na fabrycznych przełożeniach: 202 km/h przy 9800 obr./min na 6 biegu
- daje przyrosty około 10% mocy i 15% momentu w dolnym i średnim zakresie obrotów oraz +2 KM w szczycie
- obniża temperaturę pracy silnika w każdym zakresie, co zwiększa jego żywotność
- uwalnia pełen potencjał motocykla po usunięciu fabrycznych ograniczeń prędkości i ekologii
- wyrównuje przebieg mocy i momentu obrotowego, a dzięki temu silnik równo i stabilnie pracuje pod manetką w całym zakresie, co daje większą przewidywalność ze strony motocykla.
Prócz powyższych zmian softwarowych, cały silnik jak i jego osprzęt jest całkowicie seryjny, bez żadnych modyfikacji czy zmian, a że jest to sprawdzona przez lata stosunkowo niskoobrotowa, jak na motocykl sportowy konstrukcja, to przed nim jeszcze bardzo dłuuuga nitka niejednego toru ;)
Motocykl posiada:
- owiewki Sebimoto dedykowane do tego modelu i rocznika (rynna z dwoma zabezpieczonymi otworami). Kosztowały 2900 zł
- wahacz aluminiowy od Triumpha Daytony 675 06-12 (dużo lżejszy i sztywniejszy od seryjnego stalowego) z regulacją wysokości na kościach w dwóch położeniach (zmiana kąta główki ramy na 23,5° lub 24°, seryjnie jest 25,5°). Kosztował 2000 zł
- quickshifter Healtech (w górę). Kosztował 1300 zł
- tłumik Dominator z db killerem (bez problemu przechodzi na Poznaniu) + dolot. Kosztował 500 zł + 300 zł (wycięty katalizator, cały wydech przelot)
- seryjne podwójne tarcze hamulcowe 296 mm z montowanymi radialnie dwutłoczkowymi zaciskami Nissin
- przewody hamulcowe przód HEL w oplocie, układ typu F, bez trójnika, dwa przewody połączone bezpośrednio od pompy do zacisków. Kosztowały 380 zł
- pompę hamulcową przód od CBR600RR PC40 07-12 (po regeneracji). Kosztowała 500 zł
- klocki hamulcowe przód sinterowe EBC FA759HH. Kosztowały 300 zł
- sprzęgło antyhoppingowe (wyposażenie seryjne)
- seryjne zębatki 15/41 i seryjny łańcuch 520 (przełożenia na Poznań)
- krótki rolgaz Domino. Kosztował 300 zł
- clipony kierownicy z wymiennymi rurkami
- manetki Progrip
- solidne regulowane sety aliex z możliwością odwrócenia biegów. Kosztowały 300 zł
- gumowe ograniczniki skrętu kierownicy zamontowane na lagach
- szybę racigową
- zdemontowaną stacyjkę (bezkluczykowe odpalanie, dwa wyłączniki zapłonu).
- ultralekki (480 g) akumulator BPOWER. Kupiony w 03.2024. Kosztował 350 zł
- aluminiowy lekki stelaż czachy
- aluminiowy lekki stelaż ogona / kanapy
- crashpady silnika i ramy RENNER zamontowane na kitcie GIVI. Kosztowały 400 zł
- gmole silnika HEED. Kosztowały 300 zł
- osłony dekli GBRacing. Kosztowały 900 zł
- gmole ogona
- górną półkę od CBR650R. Kosztowała 500 zł
- zdemontowany cały system ABS (prędkościomierz działa)
- zdemontowany gas recycling system
- oryginalny filtr powietrza
- dodatkową diodę shiftlight (przewodem wyprowadzona z licznika)
- bak z wypłaszczeniem od góry (bez gąbki i z działającym wskaźnikiem poziomu paliwa). Kosztował 500 zł
- bezkluczykowy wlew paliwa
- zaworki kątowe kół
- przeniesiony w widoczne miejsce zbiorniczek płynu chłodzącego
- dolną osłonę łańcucha (rekin) GBRacing
- rolki wahacza przedniej i tylnej osi
- wyświetlacz biegów (w seryjnym liczniku)
- osłonę chłodnicy
W cenie motocykla części o łącznej wartości ponad 6000 zł:
- tylna felga 3,5 cala od KTM Duke 390 razem z oponą 140/70 i z całym setem do jej zamontowania
- oryginalne sprężyny przedniego zawieszenia
- nowy termometr cieczy chłodzącej do założenia na wężu
- dolot z obejmą do zamontowania tłumika, tak jak był oryginalnie (z boku)
- nowa uszczelka pokrywy sprzęgła
- nowy zestaw obejm cliponów
- używany w dobrym stanie łańcuch napędowy 520 z trzema zapinkami
- zębatki silnika 14 (przełożenie na małe tory) i 16 zębów (200 zł)
- nowe uszczelki kolektorów x 4 (100 zł)
- oryginalne wypełnienie pod bakiem prawe i lewe (300 zł)
- kanapa kierowcy (200 zł)
- stelaż tylny ramy (500 zł)
- cały układ ABS przód / tył razem z pompą hamulcową (600 zł)
- półka górna (700 zł)
- zbiornik paliwa (1000 zł)
- nakładka na bak z laminatu (z wyciętym dolnym wypełnieniem)
- wahacz (1500 zł)
- szyba (100 zł)
- gas recycling system
- podnóżki / sety kierowcy (400 zł)
- podnóżki / sety pasażera (500 zł)
- zakuwka oryginalnego łańcucha (110 zł)
- instrukcja obsługi w formie książkowej Haynes w języku angielskim
- nowa opona Pirelli Diablo Supercorsa V3 SC3 160/60 z 2023 roku i taka sama używana w dobrym stanie (1000 zł)
Nie posiadam części wyposażenia drogowego takich jak lampa przód i tył, lusterka, kierunkowskazy, mocowanie tablicy rejestracyjnej, ale motocykl posiada całą fabryczną elektrykę ze wszystkimi przewodami, kostkami i z możliwością podłączenia, po niewielkich przeróbkach owiewek, całego oświetlenia, tak by można było poruszać się w laminatach również po drogach publicznych.
Motocykl oczywiście całkowicie prosty, tarcze i klocki hamulcowe jak nowe, ograniczniki kierownicy na swoim miejscu, zawieszenie proste i suche, bez żadnych luzów. Silnik w świetnej kondycji, rozgrzewany przed każdą sesją, wszędzie suchy, pracuje cicho i miarowo, z kulturą charakterystyczną dla dwucylindrowej rzędówki i ze stopniem zużycia oleju na poziomie typowym dla tych jednostek. Sprzęgło pracuje płynnie i bez zarzutów, a biegi wchodzą jak należy. Cały napęd w bardzo dobrym stanie, regularnie myty i smarowany. Akumulator trzyma napięcie. Żadnych wad ukrytych. Wszystko sprawne. Motocykl nie wymaga inwestycji i nakładów finansowych.
W 10.2024 przy przebiegu 2984 km została zrobiona wymiana oleju FUCHS SILKOLENE PRO 4 XP FULL SINTETIC 10W-40 4T i filtra oleju HIFLO HF204RC.
VIN MLHPC62A1N5201914
Data pierwszej rejestracji: 27.10.2022
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 20.10.2023
Numer rejestracyjny: WPI L49J
Przegląd techniczny do 20.10.2025
Ubezpieczenie do 19.10.2025
Sprzedaż na umowę kupna sprzedaży na której będę widniał jako sprzedający. Motocykl jest wolny od wszelkich wad prawnych i jest zarejestrowany i ubezpieczony tylko na mnie.
Motocykl sprzedaję TYLKO ze wszystkimi dodatkami i w takim wyposażeniu jak na zdjęciach i w opisie.
Wyrażam zgodę na sprawdzenie motocykla w dowolnym warsztacie, stacji kontroli lub serwisie.
Z przyszłym Właścicielem CBRki chętnie podzielę się całą swoją skromną wiedzą zdobytą przez w sumie dwa sezony amatorskiego torowania, jako raider i mechanik.
Konkretnych i zdecydowanych Klientów z gotówką w ręku zachęcam do kontaktu telefonicznego, a gdybym nie odbierał, to proszę o krótkiego smsa, że to w sprawie motocykla, a na pewno oddzwonię.
Nie interesuje mnie żadna zamiana, a sprzedaję tylko dlatego, że w tym sezonie mój syn przesiadł się na torową 600-tkę.
Honda stoi w garażu w Piasecznie, 20 km na południe od Centrum Warszawy.
Zapraszam, pozdrawiam i polecam,
Arek
Sprzedam doinwestowany, dopracowany w każdym szczególe, bezawaryjny, zarejestrowany, ubezpieczony, posiadający ważny przegląd techniczny, będący w doskonałym stanie technicznym i wizualnym, gotowy do szybkiego torowania i udziału nie tylko w Track Day’owych treningach i wyścigach, ważący na sucho 149 kg motocykl Honda CBR500R z 2022 roku z przebiegiem 3000 km na którym w poprzednim sezonie mój syn zrobił na track dayach 1500 km na torach Radom, Słomczyn, Białystok i Poznań.
Całkowicie sprawną seryjną CBRkę po ślizgu, sprowadzoną z Francji z przebiegiem 1100 km, kupiłem w 09.2023, zaraz po tym mój syn zrobił nią 400 km po drogach publicznych, a następnie zacząłem kompleksowo przerabiać i przygotowywać motocykl, tak by w bezpośredniej rywalizacji pod szybkim riderem w wyścigu na torze dawała sobie radę z mocno przerobionymi R3 czy Ninja 400. Motocykl jest w częściowej specyfikacji Mistrzostw Śląska w klasie SST300, w których ostatecznie mój syn nie zdecydował się startować.
CBRka miała w LTD34 w 02.2024 na kwotę 2000 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony serwis, modyfikację i ustawienie seryjnego przedniego widelca Showa 41 mm SFF BPF pod wagę raidera w pełnym ubraniu: 85-95 kg.
Specyfikacja:
- liniowe sprężyny MUPO
- Oil VAL15W
- Level 70/80 mm
- Seals: ATH
- Full bottom/stroke: 21 mm
- Sprężyny K8.5 (260 mm)
- Preload 15 mm
W Moto Tune w 12.2023 na kwotę 1900 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony remapping.
Wgrany został "bezpieczny", czy jak to ujął Carry "zdrowy" dla silnika program, który:
- zwiększa maksymalne obroty, co umożliwia wykorzystanie pełnej mocy silnika na wyższych biegach. Dyno na fabrycznych przełożeniach: 202 km/h przy 9800 obr./min na 6 biegu
- daje przyrosty około 10% mocy i 15% momentu w dolnym i średnim zakresie obrotów oraz +2 KM w szczycie
- obniża temperaturę pracy silnika w każdym zakresie, co zwiększa jego żywotność
- uwalnia pełen potencjał motocykla po usunięciu fabrycznych ograniczeń prędkości i ekologii
- wyrównuje przebieg mocy i momentu obrotowego, a dzięki temu silnik równo i stabilnie pracuje pod manetką w całym zakresie, co daje większą przewidywalność ze strony motocykla.
Prócz powyższych zmian softwarowych, cały silnik jak i jego osprzęt jest całkowicie seryjny, bez żadnych modyfikacji czy zmian, a że jest to sprawdzona przez lata stosunkowo niskoobrotowa, jak na motocykl sportowy konstrukcja, to przed nim jeszcze bardzo dłuuuga nitka niejednego toru ;)
Motocykl posiada:
- owiewki Sebimoto dedykowane do tego modelu i rocznika (rynna z dwoma zabezpieczonymi otworami). Kosztowały 2900 zł
- wahacz aluminiowy od Triumpha Daytony 675 06-12 (dużo lżejszy i sztywniejszy od seryjnego stalowego) z regulacją wysokości na kościach w dwóch położeniach (zmiana kąta główki ramy na 23,5° lub 24°, seryjnie jest 25,5°). Kosztował 2000 zł
- quickshifter Healtech (w górę). Kosztował 1300 zł
- tłumik Dominator z db killerem (bez problemu przechodzi na Poznaniu) + dolot. Kosztował 500 zł + 300 zł (wycięty katalizator, cały wydech przelot)
- seryjne podwójne tarcze hamulcowe 296 mm z montowanymi radialnie dwutłoczkowymi zaciskami Nissin
- przewody hamulcowe przód HEL w oplocie, układ typu F, bez trójnika, dwa przewody połączone bezpośrednio od pompy do zacisków. Kosztowały 380 zł
- pompę hamulcową przód od CBR600RR PC40 07-12 (po regeneracji). Kosztowała 500 zł
- klocki hamulcowe przód sinterowe EBC FA759HH. Kosztowały 300 zł
- sprzęgło antyhoppingowe (wyposażenie seryjne)
- seryjne zębatki 15/41 i seryjny łańcuch 520 (przełożenia na Poznań)
- krótki rolgaz Domino. Kosztował 300 zł
- clipony kierownicy z wymiennymi rurkami
- manetki Progrip
- solidne regulowane sety aliex z możliwością odwrócenia biegów. Kosztowały 300 zł
- gumowe ograniczniki skrętu kierownicy zamontowane na lagach
- szybę racigową
- zdemontowaną stacyjkę (bezkluczykowe odpalanie, dwa wyłączniki zapłonu).
- ultralekki (480 g) akumulator BPOWER. Kupiony w 03.2024. Kosztował 350 zł
- aluminiowy lekki stelaż czachy
- aluminiowy lekki stelaż ogona / kanapy
- crashpady silnika i ramy RENNER zamontowane na kitcie GIVI. Kosztowały 400 zł
- gmole silnika HEED. Kosztowały 300 zł
- osłony dekli GBRacing. Kosztowały 900 zł
- gmole ogona
- górną półkę od CBR650R. Kosztowała 500 zł
- zdemontowany cały system ABS (prędkościomierz działa)
- zdemontowany gas recycling system
- oryginalny filtr powietrza
- dodatkową diodę shiftlight (przewodem wyprowadzona z licznika)
- bak z wypłaszczeniem od góry (bez gąbki i z działającym wskaźnikiem poziomu paliwa). Kosztował 500 zł
- bezkluczykowy wlew paliwa
- zaworki kątowe kół
- przeniesiony w widoczne miejsce zbiorniczek płynu chłodzącego
- dolną osłonę łańcucha (rekin) GBRacing
- rolki wahacza przedniej i tylnej osi
- wyświetlacz biegów (w seryjnym liczniku)
- osłonę chłodnicy
W cenie motocykla części o łącznej wartości ponad 6000 zł:
- tylna felga 3,5 cala od KTM Duke 390 razem z oponą 140/70 i z całym setem do jej zamontowania
- oryginalne sprężyny przedniego zawieszenia
- nowy termometr cieczy chłodzącej do założenia na wężu
- dolot z obejmą do zamontowania tłumika, tak jak był oryginalnie (z boku)
- nowa uszczelka pokrywy sprzęgła
- nowy zestaw obejm cliponów
- używany w dobrym stanie łańcuch napędowy 520 z trzema zapinkami
- zębatki silnika 14 (przełożenie na małe tory) i 16 zębów (200 zł)
- nowe uszczelki kolektorów x 4 (100 zł)
- oryginalne wypełnienie pod bakiem prawe i lewe (300 zł)
- kanapa kierowcy (200 zł)
- stelaż tylny ramy (500 zł)
- cały układ ABS przód / tył razem z pompą hamulcową (600 zł)
- półka górna (700 zł)
- zbiornik paliwa (1000 zł)
- nakładka na bak z laminatu (z wyciętym dolnym wypełnieniem)
- wahacz (1500 zł)
- szyba (100 zł)
- gas recycling system
- podnóżki / sety kierowcy (400 zł)
- podnóżki / sety pasażera (500 zł)
- zakuwka oryginalnego łańcucha (110 zł)
- instrukcja obsługi w formie książkowej Haynes w języku angielskim
- nowa opona Pirelli Diablo Supercorsa V3 SC3 160/60 z 2023 roku i taka sama używana w dobrym stanie (1000 zł)
Nie posiadam części wyposażenia drogowego takich jak lampa przód i tył, lusterka, kierunkowskazy, mocowanie tablicy rejestracyjnej, ale motocykl posiada całą fabryczną elektrykę ze wszystkimi przewodami, kostkami i z możliwością podłączenia, po niewielkich przeróbkach owiewek, całego oświetlenia, tak by można było poruszać się w laminatach również po drogach publicznych.
Motocykl oczywiście całkowicie prosty, tarcze i klocki hamulcowe jak nowe, ograniczniki kierownicy na swoim miejscu, zawieszenie proste i suche, bez żadnych luzów. Silnik w świetnej kondycji, rozgrzewany przed każdą sesją, wszędzie suchy, pracuje cicho i miarowo, z kulturą charakterystyczną dla dwucylindrowej rzędówki i ze stopniem zużycia oleju na poziomie typowym dla tych jednostek. Sprzęgło pracuje płynnie i bez zarzutów, a biegi wchodzą jak należy. Cały napęd w bardzo dobrym stanie, regularnie myty i smarowany. Akumulator trzyma napięcie. Żadnych wad ukrytych. Wszystko sprawne. Motocykl nie wymaga inwestycji i nakładów finansowych.
W 10.2024 przy przebiegu 2984 km została zrobiona wymiana oleju FUCHS SILKOLENE PRO 4 XP FULL SINTETIC 10W-40 4T i filtra oleju HIFLO HF204RC.
VIN MLHPC62A1N5201914
Data pierwszej rejestracji: 27.10.2022
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 20.10.2023
Numer rejestracyjny: WPI L49J
Przegląd techniczny do 20.10.2025
Ubezpieczenie do 19.10.2025
Sprzedaż na umowę kupna sprzedaży na której będę widniał jako sprzedający. Motocykl jest wolny od wszelkich wad prawnych i jest zarejestrowany i ubezpieczony tylko na mnie.
Motocykl sprzedaję TYLKO ze wszystkimi dodatkami i w takim wyposażeniu jak na zdjęciach i w opisie.
Wyrażam zgodę na sprawdzenie motocykla w dowolnym warsztacie, stacji kontroli lub serwisie.
Z przyszłym Właścicielem CBRki chętnie podzielę się całą swoją skromną wiedzą zdobytą przez w sumie dwa sezony amatorskiego torowania, jako raider i mechanik.
Konkretnych i zdecydowanych Klientów z gotówką w ręku zachęcam do kontaktu telefonicznego, a gdybym nie odbierał, to proszę o krótkiego smsa, że to w sprawie motocykla, a na pewno oddzwonię.
Nie interesuje mnie żadna zamiana, a sprzedaję tylko dlatego, że w tym sezonie mój syn przesiadł się na torową 600-tkę.
Honda stoi w garażu w Piasecznie, 20 km na południe od Centrum Warszawy.
Zapraszam, pozdrawiam i polecam,
Arek
ID: 992456255
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2025
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
32 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja