Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana
PromujOdśwież

Prywatne

Marka: Honda

Poj. silnika: 471 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Rok produkcji: 2022

Kraj pochodzenia: Francja

Opis

Cześć!

Sprzedam doinwestowany, dopracowany w każdym szczególe, bezawaryjny, zarejestrowany, ubezpieczony, posiadający ważny przegląd techniczny, będący w doskonałym stanie technicznym i wizualnym, gotowy do szybkiego torowania i udziału nie tylko w Track Day’owych treningach i wyścigach, ważący na sucho 149 kg motocykl Honda CBR500R z 2022 roku z przebiegiem 3000 km na którym w poprzednim sezonie mój syn zrobił na track dayach 1500 km na torach Radom, Słomczyn, Białystok i Poznań.
Całkowicie sprawną seryjną CBRkę po ślizgu, sprowadzoną z Francji z przebiegiem 1100 km, kupiłem w 09.2023, zaraz po tym mój syn zrobił nią 400 km po drogach publicznych, a następnie zacząłem kompleksowo przerabiać i przygotowywać motocykl, tak by w bezpośredniej rywalizacji pod szybkim riderem w wyścigu na torze dawała sobie radę z mocno przerobionymi R3 czy Ninja 400. Motocykl jest w częściowej specyfikacji Mistrzostw Śląska w klasie SST300, w których ostatecznie mój syn nie zdecydował się startować.

CBRka miała w LTD34 w 02.2024 na kwotę 2000 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony serwis, modyfikację i ustawienie seryjnego przedniego widelca Showa 41 mm SFF BPF pod wagę raidera w pełnym ubraniu: 85-95 kg.
Specyfikacja:
- liniowe sprężyny MUPO
- Oil VAL15W
- Level 70/80 mm
- Seals: ATH
- Full bottom/stroke: 21 mm
- Sprężyny K8.5 (260 mm)
- Preload 15 mm

W Moto Tune w 12.2023 na kwotę 1900 zł przy przebiegu 1500 km zrobiony remapping.
Wgrany został "bezpieczny", czy jak to ujął Carry "zdrowy" dla silnika program, który:
- zwiększa maksymalne obroty, co umożliwia wykorzystanie pełnej mocy silnika na wyższych biegach. Dyno na fabrycznych przełożeniach: 202 km/h przy 9800 obr./min na 6 biegu
- daje przyrosty około 10% mocy i 15% momentu w dolnym i średnim zakresie obrotów oraz +2 KM w szczycie
- obniża temperaturę pracy silnika w każdym zakresie, co zwiększa jego żywotność
- uwalnia pełen potencjał motocykla po usunięciu fabrycznych ograniczeń prędkości i ekologii
- wyrównuje przebieg mocy i momentu obrotowego, a dzięki temu silnik równo i stabilnie pracuje pod manetką w całym zakresie, co daje większą przewidywalność ze strony motocykla.

Prócz powyższych zmian softwarowych, cały silnik jak i jego osprzęt jest całkowicie seryjny, bez żadnych modyfikacji czy zmian, a że jest to sprawdzona przez lata stosunkowo niskoobrotowa, jak na motocykl sportowy konstrukcja, to przed nim jeszcze bardzo dłuuuga nitka niejednego toru ;)

Motocykl posiada:
- owiewki Sebimoto dedykowane do tego modelu i rocznika (rynna z dwoma zabezpieczonymi otworami). Kosztowały 2900 zł
- wahacz aluminiowy od Triumpha Daytony 675 06-12 (dużo lżejszy i sztywniejszy od seryjnego stalowego) z regulacją wysokości na kościach w dwóch położeniach (zmiana kąta główki ramy na 23,5° lub 24°, seryjnie jest 25,5°). Kosztował 2000 zł
- quickshifter Healtech (w górę). Kosztował 1300 zł
- tłumik Dominator z db killerem (bez problemu przechodzi na Poznaniu) + dolot. Kosztował 500 zł + 300 zł (wycięty katalizator, cały wydech przelot)
- seryjne podwójne tarcze hamulcowe 296 mm z montowanymi radialnie dwutłoczkowymi zaciskami Nissin
- przewody hamulcowe przód HEL w oplocie, układ typu F, bez trójnika, dwa przewody połączone bezpośrednio od pompy do zacisków. Kosztowały 380 zł
- pompę hamulcową przód od CBR600RR PC40 07-12 (po regeneracji). Kosztowała 500 zł
- klocki hamulcowe przód sinterowe EBC FA759HH. Kosztowały 300 zł
- sprzęgło antyhoppingowe (wyposażenie seryjne)
- seryjne zębatki 15/41 i seryjny łańcuch 520 (przełożenia na Poznań)
- krótki rolgaz Domino. Kosztował 300 zł
- clipony kierownicy z wymiennymi rurkami
- manetki Progrip
- solidne regulowane sety aliex z możliwością odwrócenia biegów. Kosztowały 300 zł
- gumowe ograniczniki skrętu kierownicy zamontowane na lagach
- szybę racigową
- zdemontowaną stacyjkę (bezkluczykowe odpalanie, dwa wyłączniki zapłonu).
- ultralekki (480 g) akumulator BPOWER. Kupiony w 03.2024. Kosztował 350 zł
- aluminiowy lekki stelaż czachy
- aluminiowy lekki stelaż ogona / kanapy
- crashpady silnika i ramy RENNER zamontowane na kitcie GIVI. Kosztowały 400 zł
- gmole silnika HEED. Kosztowały 300 zł
- osłony dekli GBRacing. Kosztowały 900 zł
- gmole ogona
- górną półkę od CBR650R. Kosztowała 500 zł
- zdemontowany cały system ABS (prędkościomierz działa)
- zdemontowany gas recycling system
- oryginalny filtr powietrza
- dodatkową diodę shiftlight (przewodem wyprowadzona z licznika)
- bak z wypłaszczeniem od góry (bez gąbki i z działającym wskaźnikiem poziomu paliwa). Kosztował 500 zł
- bezkluczykowy wlew paliwa
- zaworki kątowe kół
- przeniesiony w widoczne miejsce zbiorniczek płynu chłodzącego
- dolną osłonę łańcucha (rekin) GBRacing
- rolki wahacza przedniej i tylnej osi
- wyświetlacz biegów (w seryjnym liczniku)
- osłonę chłodnicy

W cenie motocykla części o łącznej wartości ponad 6000 zł:
- tylna felga 3,5 cala od KTM Duke 390 razem z oponą 140/70 i z całym setem do jej zamontowania
- oryginalne sprężyny przedniego zawieszenia
- nowy termometr cieczy chłodzącej do założenia na wężu
- dolot z obejmą do zamontowania tłumika, tak jak był oryginalnie (z boku)
- nowa uszczelka pokrywy sprzęgła
- nowy zestaw obejm cliponów
- używany w dobrym stanie łańcuch napędowy 520 z trzema zapinkami
- zębatki silnika 14 (przełożenie na małe tory) i 16 zębów (200 zł)
- nowe uszczelki kolektorów x 4 (100 zł)
- oryginalne wypełnienie pod bakiem prawe i lewe (300 zł)
- kanapa kierowcy (200 zł)
- stelaż tylny ramy (500 zł)
- cały układ ABS przód / tył razem z pompą hamulcową (600 zł)
- półka górna (700 zł)
- zbiornik paliwa (1000 zł)
- nakładka na bak z laminatu (z wyciętym dolnym wypełnieniem)
- wahacz (1500 zł)
- szyba (100 zł)
- gas recycling system
- podnóżki / sety kierowcy (400 zł)
- podnóżki / sety pasażera (500 zł)
- zakuwka oryginalnego łańcucha (110 zł)
- instrukcja obsługi w formie książkowej Haynes w języku angielskim
- nowa opona Pirelli Diablo Supercorsa V3 SC3 160/60 z 2023 roku i taka sama używana w dobrym stanie (1000 zł)

Nie posiadam części wyposażenia drogowego takich jak lampa przód i tył, lusterka, kierunkowskazy, mocowanie tablicy rejestracyjnej, ale motocykl posiada całą fabryczną elektrykę ze wszystkimi przewodami, kostkami i z możliwością podłączenia, po niewielkich przeróbkach owiewek, całego oświetlenia, tak by można było poruszać się w laminatach również po drogach publicznych.

Motocykl oczywiście całkowicie prosty, tarcze i klocki hamulcowe jak nowe, ograniczniki kierownicy na swoim miejscu, zawieszenie proste i suche, bez żadnych luzów. Silnik w świetnej kondycji, rozgrzewany przed każdą sesją, wszędzie suchy, pracuje cicho i miarowo, z kulturą charakterystyczną dla dwucylindrowej rzędówki i ze stopniem zużycia oleju na poziomie typowym dla tych jednostek. Sprzęgło pracuje płynnie i bez zarzutów, a biegi wchodzą jak należy. Cały napęd w bardzo dobrym stanie, regularnie myty i smarowany. Akumulator trzyma napięcie. Żadnych wad ukrytych. Wszystko sprawne. Motocykl nie wymaga inwestycji i nakładów finansowych.

W 10.2024 przy przebiegu 2984 km została zrobiona wymiana oleju FUCHS SILKOLENE PRO 4 XP FULL SINTETIC 10W-40 4T i filtra oleju HIFLO HF204RC.

VIN MLHPC62A1N5201914
Data pierwszej rejestracji: 27.10.2022
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 20.10.2023
Numer rejestracyjny: WPI L49J

Przegląd techniczny do 20.10.2025
Ubezpieczenie do 19.10.2025

Sprzedaż na umowę kupna sprzedaży na której będę widniał jako sprzedający. Motocykl jest wolny od wszelkich wad prawnych i jest zarejestrowany i ubezpieczony tylko na mnie.

Motocykl sprzedaję TYLKO ze wszystkimi dodatkami i w takim wyposażeniu jak na zdjęciach i w opisie.

Wyrażam zgodę na sprawdzenie motocykla w dowolnym warsztacie, stacji kontroli lub serwisie.

Z przyszłym Właścicielem CBRki chętnie podzielę się całą swoją skromną wiedzą zdobytą przez w sumie dwa sezony amatorskiego torowania, jako raider i mechanik.

Konkretnych i zdecydowanych Klientów z gotówką w ręku zachęcam do kontaktu telefonicznego, a gdybym nie odbierał, to proszę o krótkiego smsa, że to w sprawie motocykla, a na pewno oddzwonię.

Nie interesuje mnie żadna zamiana, a sprzedaję tylko dlatego, że w tym sezonie mój syn przesiadł się na torową 600-tkę.

Honda stoi w garażu w Piasecznie, 20 km na południe od Centrum Warszawy.

Zapraszam, pozdrawiam i polecam,
Arek
ID: 992456255

Skontaktuj się

Arek

Na OLX od listopad 2013

Ostatnio online w dniu 16 kwietnia 2025

xxx xxx xxx

Dodane 27 kwietnia 2025

CBR500R 2022 TOR TORowy TORówka 3000km 149kg Zarejestrowana

32 000 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon