Firmowe
Stan: Nowe
Marka: Cannondale
Kolor: Fioletowy
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
ZNAJDZIEMY DLA CIEBIE ROWER MARZEŃ
W Trirent poczujesz się jak u siebie – doradzimy, dopasujemy i zadbamy o każdy detal. Zapraszamy na kawę i konkretną rozmowę o Twoich rowerowych potrzebach.
OFERUJEMY:
Doradztwo | Customizacja | Serwis
Rowery wyłącznie z oficjalnej dystrybucji
2-letnia gwarancja na osprzęt
Dożywotnia gwarancja na ramy Cannondale
Profesjonalny serwis rowerowy – Warszawa, Puławska 134 (Pn–Pt 12:00–19:00)
10 lat doświadczenia w sprzedaży rowerów premium
DODATKOWO:
Profesjonalny bikefitting – Piotr Kałużny (zapisy przez Booksy)
Wkładki termoformowalne Superfeet
Siodła Fizik – system One to One, drukowane na zamówienie
UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ
Stacjonarnie: Warszawa, ul. Puławska 134 (Mokotów)
Telefonicznie: dopasujemy rower i ofertę specjalnie pod Twoje potrzeby
W OFERCIE:
Typy rowerów: szosowe, gravel, czasowe, MTB, miejskie
Marki: Cannondale, Cervélo, GT Bikes, Rondo i inne
Akcesoria: Apidura, Fizik, Lezyne, Knog, Alba Optics, Rudy Project, Geosmina, Shimano, SRAM, Pirelli
Cannondale Super Six Evo Hi-Mod 2 Ultegra Di2 TRP 54 (M) Nowy FV23
_
Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD 2 – Ultegra Di2 Momo SystemBar R-One
Wyścigowy bolid z karbonową ramą Hi-MOD, elektronicznym napędem Ultegra Di2 i zintegrowanym kokpitem Momo SystemBar R-One. Do tego koła HollowGram R-SL 50 – szybkość i styl prosto z WorldTour.
Nowoczesna szosa klasy premium, która łączy ultralekką ramę Hi-MOD Carbon z najnowszymi technologiami aerodynamicznymi.
Rama: Hi-MOD Carbon z pełną integracją kabli i systemem SmartSense ready.
Kokpit: Zintegrowana kierownica Momo SystemBar R-One – karbonowy design low-drag, maksymalna aerodynamika i czysty look.
Napęd: Shimano Ultegra Di2 12-rzędowy – bezprzewodowa precyzja zmiany biegów.
Koła: HollowGram R-SL 50 Carbon, tubeless ready, szprychy DT Swiss.
Hamulce: Shimano Ultegra hydrauliczne tarczowe.
Opony: 25–28 mm, szybkie i komfortowe, gotowe na długie trasy.
Idealny wybór dla kolarzy, którzy oczekują topowej aerodynamiki i elegancji w jednym.
SuperSix EVO Hi-MOD 2 to szosowy rower stworzony do ścigania i szybkiej jazdy, w którym każdy detal ma znaczenie. Rama Hi-MOD Carbon łączy niską wagę z aerodynamiką, a bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 gwarantuje perfekcyjną zmianę przełożeń.
Najbardziej charakterystycznym elementem tego modelu jest zintegrowany kokpit Momo SystemBar R-One – karbonowa kierownica z mostkiem zaprojektowana we współpracy z MomoDesign, znanym ze świata motorsportu. Zapewnia minimalny opór powietrza, nowoczesny wygląd i pełną integrację przewodów.
? Kluczowe cechy:
Rama Hi-MOD Carbon – ultralekka (~810 g w rozmiarze 56), zoptymalizowana pod aerodynamikę i sztywność.
Kokpit Momo SystemBar R-One – niska waga, czysty design i aerodynamika rodem z Formuły 1.
Napęd Shimano Ultegra Di2 12s – bezprzewodowa precyzja i niezawodność.
Koła HollowGram R-SL 50 – głębokie, aerodynamiczne karbonowe obręcze, tubeless ready.
Hamulce Shimano Ultegra Disc – mocne i pewne hamowanie w każdych warunkach.
Geometria EVO – stabilna i szybka zarazem, zoptymalizowana do wyścigów i długich treningów.
Kolor TRP nadaje mu wyjątkowego charakteru, a zintegrowana estetyka sprawia, że SuperSix EVO Hi-MOD 2 wygląda tak, jak jeździ – szybko i agresywnie.
- Typ ramy: Karbon Hi-MOD
- System napędu: Ultegra Di2
- Kokpit: Momo SystemBar R-One
- Koła: HollowGram R-SL 50
Rama SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible
Widelec SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)
Korba Shimano Ultegra R8100, 52/36
BB Shimano BSA 68
Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 R8150
Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 R8150
Manetki Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 12-speed
Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-speed
Łańcuch Shimano Ultegra, 12-speed
Obręcze HollowGram R-SL 50, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm inner width, tubeless ready
Opony Vittoria Corsa N.EXT, 700x28c, tubeless ready
Piasty (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals
Szprychy DT Swiss Aerolite, straight pull
Hamulce Shimano Ultegra R8170, 160/140mm CL800 rotors
Dźwignie hamulcowe Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc
Kierownica Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
Mostek Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
Gripy Fizik Tempo Bondcush Soft, 3mm
Łożyska kierownicy Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"
Siodło Prologo Dimension TiRox NDR
Sztyca Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)
Dodatki Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, tubeless valves, Shimano EC300 charging connector
Platform SUPER SIX G2
Cannondale
1968701859688
W Trirent poczujesz się jak u siebie – doradzimy, dopasujemy i zadbamy o każdy detal. Zapraszamy na kawę i konkretną rozmowę o Twoich rowerowych potrzebach.
OFERUJEMY:
Doradztwo | Customizacja | Serwis
Rowery wyłącznie z oficjalnej dystrybucji
2-letnia gwarancja na osprzęt
Dożywotnia gwarancja na ramy Cannondale
Profesjonalny serwis rowerowy – Warszawa, Puławska 134 (Pn–Pt 12:00–19:00)
10 lat doświadczenia w sprzedaży rowerów premium
DODATKOWO:
Profesjonalny bikefitting – Piotr Kałużny (zapisy przez Booksy)
Wkładki termoformowalne Superfeet
Siodła Fizik – system One to One, drukowane na zamówienie
UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ
Stacjonarnie: Warszawa, ul. Puławska 134 (Mokotów)
Telefonicznie: dopasujemy rower i ofertę specjalnie pod Twoje potrzeby
W OFERCIE:
Typy rowerów: szosowe, gravel, czasowe, MTB, miejskie
Marki: Cannondale, Cervélo, GT Bikes, Rondo i inne
Akcesoria: Apidura, Fizik, Lezyne, Knog, Alba Optics, Rudy Project, Geosmina, Shimano, SRAM, Pirelli
Cannondale Super Six Evo Hi-Mod 2 Ultegra Di2 TRP 54 (M) Nowy FV23
_
Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD 2 – Ultegra Di2 Momo SystemBar R-One
Wyścigowy bolid z karbonową ramą Hi-MOD, elektronicznym napędem Ultegra Di2 i zintegrowanym kokpitem Momo SystemBar R-One. Do tego koła HollowGram R-SL 50 – szybkość i styl prosto z WorldTour.
Nowoczesna szosa klasy premium, która łączy ultralekką ramę Hi-MOD Carbon z najnowszymi technologiami aerodynamicznymi.
Rama: Hi-MOD Carbon z pełną integracją kabli i systemem SmartSense ready.
Kokpit: Zintegrowana kierownica Momo SystemBar R-One – karbonowy design low-drag, maksymalna aerodynamika i czysty look.
Napęd: Shimano Ultegra Di2 12-rzędowy – bezprzewodowa precyzja zmiany biegów.
Koła: HollowGram R-SL 50 Carbon, tubeless ready, szprychy DT Swiss.
Hamulce: Shimano Ultegra hydrauliczne tarczowe.
Opony: 25–28 mm, szybkie i komfortowe, gotowe na długie trasy.
Idealny wybór dla kolarzy, którzy oczekują topowej aerodynamiki i elegancji w jednym.
SuperSix EVO Hi-MOD 2 to szosowy rower stworzony do ścigania i szybkiej jazdy, w którym każdy detal ma znaczenie. Rama Hi-MOD Carbon łączy niską wagę z aerodynamiką, a bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 gwarantuje perfekcyjną zmianę przełożeń.
Najbardziej charakterystycznym elementem tego modelu jest zintegrowany kokpit Momo SystemBar R-One – karbonowa kierownica z mostkiem zaprojektowana we współpracy z MomoDesign, znanym ze świata motorsportu. Zapewnia minimalny opór powietrza, nowoczesny wygląd i pełną integrację przewodów.
? Kluczowe cechy:
Rama Hi-MOD Carbon – ultralekka (~810 g w rozmiarze 56), zoptymalizowana pod aerodynamikę i sztywność.
Kokpit Momo SystemBar R-One – niska waga, czysty design i aerodynamika rodem z Formuły 1.
Napęd Shimano Ultegra Di2 12s – bezprzewodowa precyzja i niezawodność.
Koła HollowGram R-SL 50 – głębokie, aerodynamiczne karbonowe obręcze, tubeless ready.
Hamulce Shimano Ultegra Disc – mocne i pewne hamowanie w każdych warunkach.
Geometria EVO – stabilna i szybka zarazem, zoptymalizowana do wyścigów i długich treningów.
Kolor TRP nadaje mu wyjątkowego charakteru, a zintegrowana estetyka sprawia, że SuperSix EVO Hi-MOD 2 wygląda tak, jak jeździ – szybko i agresywnie.
- Typ ramy: Karbon Hi-MOD
- System napędu: Ultegra Di2
- Kokpit: Momo SystemBar R-One
- Koła: HollowGram R-SL 50
Rama SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible
Widelec SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)
Korba Shimano Ultegra R8100, 52/36
BB Shimano BSA 68
Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 R8150
Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 R8150
Manetki Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 12-speed
Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-speed
Łańcuch Shimano Ultegra, 12-speed
Obręcze HollowGram R-SL 50, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm inner width, tubeless ready
Opony Vittoria Corsa N.EXT, 700x28c, tubeless ready
Piasty (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals
Szprychy DT Swiss Aerolite, straight pull
Hamulce Shimano Ultegra R8170, 160/140mm CL800 rotors
Dźwignie hamulcowe Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc
Kierownica Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
Mostek Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing
Gripy Fizik Tempo Bondcush Soft, 3mm
Łożyska kierownicy Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"
Siodło Prologo Dimension TiRox NDR
Sztyca Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)
Dodatki Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, tubeless valves, Shimano EC300 charging connector
Platform SUPER SIX G2
Cannondale
1968701859688
ID: 1027265861
Skontaktuj się
xxx xxx xxx

