Prywatne
Stan: Używane
Marka: Cannondale
Kolor: Czerwony
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Szczękowe
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 23" i więcej
Opis
Posiadam do zaoferowania szosę w pięknym klasycznym wydaniu, jaką jest Cannondale CAAD12, w (subiektywnie) najładniejszym i najszybszym malowaniu Acid Red / Jet Black, jest to wersja Ultegra 3 z katalogu Cannondale CAAD12 2016-2018. Rama w największym dostępnym rozmiarze 63 cm, czyli na bardzo wysokich kolarzy, to znaczy 190 cm+ według producenta, a wręcz 195 cm+ w mojej ocenie.
Sam rower jest ceniony za jedną z najpiękniejszych, ponadczasowych klasycznych ram, w tym przypadku aluminiową, chociaż z w pełni karbonowym widelcem i karbonową sztycą podsiodłową, dla poprawy komfortu jazdy poprzez lepsze tłumienie drgań. Producent Cannondale słynie z najbardziej dopracowanych ram aluminiowych na rynku. Jest to ostatnia wersja tego roweru w tej ponadczasowej stylistyce i na klasycznych hamulcach szczękowych.
Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i bardzo ładnie się prezentuje na żywo. Około 2 lata temu przeszedł gruntowny serwis wraz z wymianą wkładu suportu i napędu (kasety, łańcucha), linek i pancerzy, a także owijki - od tego czasu przejechane 1,5 tyś km (udokumentowane stravą). Ponadto dokonałem pewnych usprawnień wymieniając przerzutkę na tą z nowszej grupy Ultegry, która posiada sprzęgło i obsługuje kasety z większą rozpiętością przełożeń. Dla poprawy bezpieczeństwa zamontowałem również fabrycznie nowe zaciski hamulcowe z najwyższego modelu Ultergy BR-R8100. W czerwcu tego roku założone nowe klocki hamulcowe do karbonu i nowe opony (znikomy przebieg). Rama jest w bardzo dobrym stanie, miejscami może podsiadać drobne ślady użytkowania nie rzucające się w oczy. Została w większości zabezpieczona folią ochronna PPF. Nie posiada żadnych pęknięć ani innych tego typu niebezpiecznych uszkodzeń dyskwalifikujących ją, natomiast muszę zaznaczyć, że posiada niedużą wgniotę w jednym miejscu - widoczne na zdjęciu. Uszkodzenie nie powstawało w wyniku wypadku (rower nie brał udziału w żadnych kraksach), lecz jest to pokłosie wizyty w jednym z serwisów. Stało się to dawno temu i do dzisiaj nie wpływa na bezpieczeństwo czy odczucia z jazdy.
W cenie mamy rower gotowy do jazdy ze szczegółową specyfikacją poniżej. Na cenę przekładają się takie komponenty jak wysokiej klasy koła karbonowe renomowanego producenta Evanlite z piastami DT Swiss Straightpull (wysoki model 240s), pomiar mocy Stages (usprawniony, 2-giej generacji), kompletna grupa osprzętu Ultegra wraz z legendarną korbą HollowGram i tarczami SpideRing oraz świetny stan techniczny. Szosa jest gotowa do jazdy, nie wymaga nawet najmniejszego wkładu finansowego. Kupujący otrzymuje w gratisie oryginalne koszyki Cannodale w kolorze roweru oraz pedały MTB Shimano. Reszta gadżetów widocznych na zdjęciach (torba podsiodłowa, światło tylne, mocowanie licznika) nie wchodzą w skład ceny, ale dla zainteresowanych tymi akcesoriami jestem otwarty na rozmowę w ramach negocjacji. Mogę również zaoferować sprzedaż taniej o 2 tyś zł na podstawowych kołach aluminiowych Mavik.
Zainteresowanych odsyłam do mojego dysku google, gdzie zamieszczam pond 50 zdjęć w dobrej jakości:
drive.google.com/drive/folders/1qhgGxarpngy2ArL18qFwg6fNjvLN_FJP?usp=drive_link
Szczegółowa konfiguracja roweru:
Rama: CAAD12 aluminium 6069, support BB30a, rama kompatybilna z Di2
Widelec: CAAD12 w pełni karbonowy, rura sterowa 1-1/8" na 1-1/4"
Koła: Karbonowe Evanlite RED 50 mm na piastach wyższej serii DT Swiss Straightpull 240s
Opony: Pirelli P7 Sport 26c (możliwość instalacji do 28c włącznie)
Korba: Cannondale HollowGram Si z blatem OPI SpideRing 52/36 (mega sztywna korba)
Łańcuch: Shimano HG700-11, 11-rzędowy, przebieg 1,5 tyś km
Przerzutka tył: Shimano Ultegra R8000, 11-32t, 11-rzędowa, przebieg 1,5 tyś km
Przednia przerzutka: Shimano Ultegra 6800
Pomiar mocy: Stages Power Meter Gen 2 na korbie HollowGram (ramiona 175 mm)
Mostek: Cannondale C2, Aluminuim 7050, średnica 31.8, 110 mm
Kierownica: Cannondale C2 Compact, Alloy, szerokość 440 mm
Hamulce: Shimano Ultegra BR-8100, nowe klocki do karbony Token TK345 (czerwiec 2025)
Siodło: FIZIK Tempo Argo R3, stan bardzo dobry
Sztyca podsiodłowa: Cannondale C2, UD Carbon (25.4 x 300 mm)
Pedały: Shimano MTB (gratis)
Koszyki na bidon: 2X Cannondale Speed C Red
Waga roweru: Ze wszystkimi gadżetami jak na zdjęciach 8,3 kg, więc gdyby go zważyć tak to robi się w serwisach (bez lampki, torby, uchwytu na licznik, koszyków i pedałów) byłoby znacznie poniżej 8 kg. Koła są na zwykłych ciężkich dętkach butylowych, nie TPU.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu poprzez olx w sprawie jazdy testowej lub dogadania wysyłki. Jestem otwarty na negocjację, ale w granicach przyzwoitości. Jako fan marki najchętniej oddam go w dobre ręce i jestem przekonany, że przyszły właściciel będzie z uśmiechem na twarzy spoglądał na ten rower, który niewątpliwie zachęca do jazdy.
Sam rower jest ceniony za jedną z najpiękniejszych, ponadczasowych klasycznych ram, w tym przypadku aluminiową, chociaż z w pełni karbonowym widelcem i karbonową sztycą podsiodłową, dla poprawy komfortu jazdy poprzez lepsze tłumienie drgań. Producent Cannondale słynie z najbardziej dopracowanych ram aluminiowych na rynku. Jest to ostatnia wersja tego roweru w tej ponadczasowej stylistyce i na klasycznych hamulcach szczękowych.
Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i bardzo ładnie się prezentuje na żywo. Około 2 lata temu przeszedł gruntowny serwis wraz z wymianą wkładu suportu i napędu (kasety, łańcucha), linek i pancerzy, a także owijki - od tego czasu przejechane 1,5 tyś km (udokumentowane stravą). Ponadto dokonałem pewnych usprawnień wymieniając przerzutkę na tą z nowszej grupy Ultegry, która posiada sprzęgło i obsługuje kasety z większą rozpiętością przełożeń. Dla poprawy bezpieczeństwa zamontowałem również fabrycznie nowe zaciski hamulcowe z najwyższego modelu Ultergy BR-R8100. W czerwcu tego roku założone nowe klocki hamulcowe do karbonu i nowe opony (znikomy przebieg). Rama jest w bardzo dobrym stanie, miejscami może podsiadać drobne ślady użytkowania nie rzucające się w oczy. Została w większości zabezpieczona folią ochronna PPF. Nie posiada żadnych pęknięć ani innych tego typu niebezpiecznych uszkodzeń dyskwalifikujących ją, natomiast muszę zaznaczyć, że posiada niedużą wgniotę w jednym miejscu - widoczne na zdjęciu. Uszkodzenie nie powstawało w wyniku wypadku (rower nie brał udziału w żadnych kraksach), lecz jest to pokłosie wizyty w jednym z serwisów. Stało się to dawno temu i do dzisiaj nie wpływa na bezpieczeństwo czy odczucia z jazdy.
W cenie mamy rower gotowy do jazdy ze szczegółową specyfikacją poniżej. Na cenę przekładają się takie komponenty jak wysokiej klasy koła karbonowe renomowanego producenta Evanlite z piastami DT Swiss Straightpull (wysoki model 240s), pomiar mocy Stages (usprawniony, 2-giej generacji), kompletna grupa osprzętu Ultegra wraz z legendarną korbą HollowGram i tarczami SpideRing oraz świetny stan techniczny. Szosa jest gotowa do jazdy, nie wymaga nawet najmniejszego wkładu finansowego. Kupujący otrzymuje w gratisie oryginalne koszyki Cannodale w kolorze roweru oraz pedały MTB Shimano. Reszta gadżetów widocznych na zdjęciach (torba podsiodłowa, światło tylne, mocowanie licznika) nie wchodzą w skład ceny, ale dla zainteresowanych tymi akcesoriami jestem otwarty na rozmowę w ramach negocjacji. Mogę również zaoferować sprzedaż taniej o 2 tyś zł na podstawowych kołach aluminiowych Mavik.
Zainteresowanych odsyłam do mojego dysku google, gdzie zamieszczam pond 50 zdjęć w dobrej jakości:
drive.google.com/drive/folders/1qhgGxarpngy2ArL18qFwg6fNjvLN_FJP?usp=drive_link
Szczegółowa konfiguracja roweru:
Rama: CAAD12 aluminium 6069, support BB30a, rama kompatybilna z Di2
Widelec: CAAD12 w pełni karbonowy, rura sterowa 1-1/8" na 1-1/4"
Koła: Karbonowe Evanlite RED 50 mm na piastach wyższej serii DT Swiss Straightpull 240s
Opony: Pirelli P7 Sport 26c (możliwość instalacji do 28c włącznie)
Korba: Cannondale HollowGram Si z blatem OPI SpideRing 52/36 (mega sztywna korba)
Łańcuch: Shimano HG700-11, 11-rzędowy, przebieg 1,5 tyś km
Przerzutka tył: Shimano Ultegra R8000, 11-32t, 11-rzędowa, przebieg 1,5 tyś km
Przednia przerzutka: Shimano Ultegra 6800
Pomiar mocy: Stages Power Meter Gen 2 na korbie HollowGram (ramiona 175 mm)
Mostek: Cannondale C2, Aluminuim 7050, średnica 31.8, 110 mm
Kierownica: Cannondale C2 Compact, Alloy, szerokość 440 mm
Hamulce: Shimano Ultegra BR-8100, nowe klocki do karbony Token TK345 (czerwiec 2025)
Siodło: FIZIK Tempo Argo R3, stan bardzo dobry
Sztyca podsiodłowa: Cannondale C2, UD Carbon (25.4 x 300 mm)
Pedały: Shimano MTB (gratis)
Koszyki na bidon: 2X Cannondale Speed C Red
Waga roweru: Ze wszystkimi gadżetami jak na zdjęciach 8,3 kg, więc gdyby go zważyć tak to robi się w serwisach (bez lampki, torby, uchwytu na licznik, koszyków i pedałów) byłoby znacznie poniżej 8 kg. Koła są na zwykłych ciężkich dętkach butylowych, nie TPU.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu poprzez olx w sprawie jazdy testowej lub dogadania wysyłki. Jestem otwarty na negocjację, ale w granicach przyzwoitości. Jako fan marki najchętniej oddam go w dobre ręce i jestem przekonany, że przyszły właściciel będzie z uśmiechem na twarzy spoglądał na ten rower, który niewątpliwie zachęca do jazdy.
ID: 1014398545
Dodane 16 lipca 2025
Cannondale CAAD12 Ultegra Acid Red Evanlite DT Swiss 240s Stages 63 cm
8 200 zł
do negocjacji
Lokalizacja