Prywatne
Rok wydania: 2004
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki ścisłe
Opis
Książka zawiera następujące rozdziały: 1) podstawy gier w języku Java, 2) wątki w języku Java, 3) grafika 2D oraz animacja, 4) interaktywnowność i interfeejs użytkownika, 5) efekty dzwiekowe oraz muzyka, 6) tworzenie dwuwymiarowej gry platformowej, 7) gry wieloosobowe, 8) grafika trójwymiarowa i zaawansowane techniki programowania gier, 9) mapowanie tekstur i oświetlenie, 10) obiekty trójwymiarowe, 11) zarządzanie sceną trójwymiarową za pomocą drzew BSP, 12) wykrywanie kolizji, 13) odnajdywanie drogi w grze, 13) sztuczna inteligencji, 14) skrypty gr, 15) trwałość, zapisywanie gry, 16) optymalizacja i kończenie gry, 17) techniki optymalizacji, 18) tworzenie dżwięków i grafiki gry, 19) projekt gry i ostatnie 10 procent gry, 19) przyszłość, 20) skorowidz
ID: 1004006448
Skontaktuj się
techniczne777787
Na OLX od wrzesień 2022
Ostatnio online dziś o 11:48
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Dodane 23 maja 2025
Brackeen David.: Java Tworzenie gier
Tylko przedmiot
78 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
techniczne777787
Na OLX od wrzesień 2022
Ostatnio online dziś o 11:48
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły