Prywatne
Numer VIN: WBA36510007286538
Model: Seria 5
Rok produkcji: 1981
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 281 000 km
Kolor: Brązowy – Beżowy
Poj. silnika: 1 766 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 90 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Mam na sprzedaż BMW serii 5, model E12 z 1981 roku. Auto w pełni sprawne, jeżdżące tylko w pogodne dni, garażowane. Samochód kupiłem przeszło 2 lata temu w dobrej formie jak na swój wiek. Od tego czasu krok po kroku usuwane były mniejsze i większe bolączki, tak aby spokojnie przetrwało kolejne lata. Poniżej lista wykonanych napraw/serwisów:
- wymiana oleju w silniku, skrzyni, moście
- wymiana wszystkich filtrów
- wymiana „wózka” (poprzedni skorodowany mogę oddać, myślę, że jest do uratowania przez dobrego spawacza)
- naprawa świateł drogowych
- ustawienie geometrii
- nowy zawór przy gaźniku (część, której brakowało przy silniku, specjalnie zamówiona w serwisie BMW, czekałem około 3 miesięcy)
- generalny serwis hamulców
- nowy akumulator
- nowe opony
- renowacja felg (polerka rantów, odświeżenie rotorów)
- poprawki lakiernicze całego auta, usunięte wszystkie widoczne ślady rudej (mam zdjęcia)
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
Łącznie zainwestowane około 15 tys. zł.
Jeśli auto nie sprzeda się, to kolejne pieniądze będę inwestował we wnętrze, które pomimo tego, że moim zdaniem prezentuje się bardzo dobrze, można w kilku aspektach poprawić.
Poprzedni właściciel założył specjalne konto na Instagramie, mogę je również przekazać – rob_bmw_e12 – zapraszam do odwiedzin, jest tam więcej zdjęć oraz są filmiki.
Auto kilka lat temu było prezentowane przez youtubera Petrolhead Number One – link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=20DLOTLm8Jg&list=PLVy6dqAJy1g4at39MtN4CT0fmbMV6NHDu
W 2021 roku została wykonana opinia techniczna przez rzeczoznawcę samochodowego, który określił wartość auta na 46 800 zł (dokumenty mogę oczywiście pokazać przy oględzinach).
BMW przykuwa uwagę, więc trzeba być przygotowanym na zaczepianie na parkingach, dużo rozmów na zlotach oraz na spojrzenia podczas jazdy przez miasto czy na trasach typu S3 (auto bez problemu robi trasę Szczecin – Wolsztyn, czyli około 250 km).
Zdecydowałem się na sprzedaż (pomimo tego, że wszyscy mi odradzają) ponieważ marzy mi się BMW z silnikiem V10. Nie mam wielkiego ciśnienia na pozbycie się tego rekinka, auto spokojnie bez większego nakładu finansowego powinno przez najbliższe lata nabierać wartości.
Samochód można zobaczyć w Wolsztynie po wcześniejszym umówieniu. Jeśli ktoś będzie chciał, może być sprawdzone na dowolnej stacji diagnostycznej.
- wymiana oleju w silniku, skrzyni, moście
- wymiana wszystkich filtrów
- wymiana „wózka” (poprzedni skorodowany mogę oddać, myślę, że jest do uratowania przez dobrego spawacza)
- naprawa świateł drogowych
- ustawienie geometrii
- nowy zawór przy gaźniku (część, której brakowało przy silniku, specjalnie zamówiona w serwisie BMW, czekałem około 3 miesięcy)
- generalny serwis hamulców
- nowy akumulator
- nowe opony
- renowacja felg (polerka rantów, odświeżenie rotorów)
- poprawki lakiernicze całego auta, usunięte wszystkie widoczne ślady rudej (mam zdjęcia)
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
Łącznie zainwestowane około 15 tys. zł.
Jeśli auto nie sprzeda się, to kolejne pieniądze będę inwestował we wnętrze, które pomimo tego, że moim zdaniem prezentuje się bardzo dobrze, można w kilku aspektach poprawić.
Poprzedni właściciel założył specjalne konto na Instagramie, mogę je również przekazać – rob_bmw_e12 – zapraszam do odwiedzin, jest tam więcej zdjęć oraz są filmiki.
Auto kilka lat temu było prezentowane przez youtubera Petrolhead Number One – link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=20DLOTLm8Jg&list=PLVy6dqAJy1g4at39MtN4CT0fmbMV6NHDu
W 2021 roku została wykonana opinia techniczna przez rzeczoznawcę samochodowego, który określił wartość auta na 46 800 zł (dokumenty mogę oczywiście pokazać przy oględzinach).
BMW przykuwa uwagę, więc trzeba być przygotowanym na zaczepianie na parkingach, dużo rozmów na zlotach oraz na spojrzenia podczas jazdy przez miasto czy na trasach typu S3 (auto bez problemu robi trasę Szczecin – Wolsztyn, czyli około 250 km).
Zdecydowałem się na sprzedaż (pomimo tego, że wszyscy mi odradzają) ponieważ marzy mi się BMW z silnikiem V10. Nie mam wielkiego ciśnienia na pozbycie się tego rekinka, auto spokojnie bez większego nakładu finansowego powinno przez najbliższe lata nabierać wartości.
Samochód można zobaczyć w Wolsztynie po wcześniejszym umówieniu. Jeśli ktoś będzie chciał, może być sprawdzone na dowolnej stacji diagnostycznej.
ID: 1012509931
Lokalizacja