Prywatne
Numer VIN: WBABD51040PK15829
Model: Seria 3
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 208 917 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 2 979 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 231 KM
Napęd: Na tylne koła
Opis
BMW 330 m54 Turbo carbonschwarz
Uturbiony silnik M54b30
- doładowanie 1 bar, moc 456km 574nm
- odprężony w pełni metalową uszczelką pod głowicę (bez przekładek)
- głowica przeszła całkowity przegląd i remont: nowe uszczelniacze zaworowe, docierane zawory,
planowanie, sprawdzanie na szczelność itd.
- blok z głowicą skręcony na szpilkach 12mm
- z kolektora ssącego usunięte wszystko co zbędne łącznie z ori odmą
- termostat na 80 stopni
- dołożony oil catch tank green epman
Hamulce:
- Przód – 8 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z audi r8 - nawiercana tarcza zimmerman
- Tył – 4 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z porsche cayman – nawiercana tarcza
zimmerman
Zawieszenie / układ napędowy:
- zawieszenie gwintowane ISC RACING z 32 stopniową regulacja twardości
- customowy mechanizm LSD czyli szpera 45%
- stabilizatory sportowe eibach przód 27mm / tył 21mm.
- Zregenerowany wózek wszystko na poliuretanach, nowe wahacze osłony tarcz itp.
Koła:
- Felgi- Borbet XRT 8j przód i tył
Dolot:
- customowy sportowy kolektor ssący
- cały dolot wyspawany z kwasiaka o średnicy 2,5 cala ze zmniejszoną ilością silikonów do
minimum
- IC FMIC 450x300x76mm
- Blow off BOV HKS SKV automat
- całość skręcona miękkimi opaskami
filtr stożkowy KN z customową osłoną z kwasiaka
- przerobiony wlot powietrza
- dołożona chłodniczka oleju
Wydech:
- turbina to sprawdzony turbonetics 60-2 o kompaktowym żeliwie i muszli ssącej oraz sporych
wirnikach i łożyskach kulkowych chłodzony wodą
- kolektor wydechowy 3w1 Down Mount
- wydech 3 cale po całości z puszką końcową, elastozłączem i 2 x vbadem
- Wastegate 50mm ze screamer pipem
Układ paliwowy:
- wtryski Bosch 630cc
- pompa ori bosch 040
Elektronika:
- ecumaster det3 w trybie Fuel implant
- wskaźniki "uszy Shreka" za kierownicą: boost + egt
- układ zapłonowy na świecach denso
- usunięte sondy
- usunięty przepływomierz
- manual boost controller
Sprzęgło:
- koło dwumasowe m54b30, docisk sprzęgła m57d30
Wizualnie / inne :
- pakiet dokładek i spojlerów od maxtondesign, tylny spojler ori bmw „clubsport”
- przyciemnione przednie lampy „krzyżami black hella” od ftwl Motorsport
- gałka zmiany biegów bmw m-performance
- kierownicza obszyta skórą preforowaną + alcantara / mieszki również obszyte alcantara
wszystko przeszyte nicami z barwy „m”
- czarna podsufitka
Samochód w moim posiadaniu od 2021 roku i jest traktowany kolekcjonersko, większość
czasu stał w garażu, okazyjnie wyjazdy na zloty. W maju 2025 roku został wymieniony olej w
silniku (10W60) wraz z filtrami oraz nowy olej w skrzyni.
Itd itp...
W razie pytań dzwoń
Uturbiony silnik M54b30
- doładowanie 1 bar, moc 456km 574nm
- odprężony w pełni metalową uszczelką pod głowicę (bez przekładek)
- głowica przeszła całkowity przegląd i remont: nowe uszczelniacze zaworowe, docierane zawory,
planowanie, sprawdzanie na szczelność itd.
- blok z głowicą skręcony na szpilkach 12mm
- z kolektora ssącego usunięte wszystko co zbędne łącznie z ori odmą
- termostat na 80 stopni
- dołożony oil catch tank green epman
Hamulce:
- Przód – 8 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z audi r8 - nawiercana tarcza zimmerman
- Tył – 4 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z porsche cayman – nawiercana tarcza
zimmerman
Zawieszenie / układ napędowy:
- zawieszenie gwintowane ISC RACING z 32 stopniową regulacja twardości
- customowy mechanizm LSD czyli szpera 45%
- stabilizatory sportowe eibach przód 27mm / tył 21mm.
- Zregenerowany wózek wszystko na poliuretanach, nowe wahacze osłony tarcz itp.
Koła:
- Felgi- Borbet XRT 8j przód i tył
Dolot:
- customowy sportowy kolektor ssący
- cały dolot wyspawany z kwasiaka o średnicy 2,5 cala ze zmniejszoną ilością silikonów do
minimum
- IC FMIC 450x300x76mm
- Blow off BOV HKS SKV automat
- całość skręcona miękkimi opaskami
filtr stożkowy KN z customową osłoną z kwasiaka
- przerobiony wlot powietrza
- dołożona chłodniczka oleju
Wydech:
- turbina to sprawdzony turbonetics 60-2 o kompaktowym żeliwie i muszli ssącej oraz sporych
wirnikach i łożyskach kulkowych chłodzony wodą
- kolektor wydechowy 3w1 Down Mount
- wydech 3 cale po całości z puszką końcową, elastozłączem i 2 x vbadem
- Wastegate 50mm ze screamer pipem
Układ paliwowy:
- wtryski Bosch 630cc
- pompa ori bosch 040
Elektronika:
- ecumaster det3 w trybie Fuel implant
- wskaźniki "uszy Shreka" za kierownicą: boost + egt
- układ zapłonowy na świecach denso
- usunięte sondy
- usunięty przepływomierz
- manual boost controller
Sprzęgło:
- koło dwumasowe m54b30, docisk sprzęgła m57d30
Wizualnie / inne :
- pakiet dokładek i spojlerów od maxtondesign, tylny spojler ori bmw „clubsport”
- przyciemnione przednie lampy „krzyżami black hella” od ftwl Motorsport
- gałka zmiany biegów bmw m-performance
- kierownicza obszyta skórą preforowaną + alcantara / mieszki również obszyte alcantara
wszystko przeszyte nicami z barwy „m”
- czarna podsufitka
Samochód w moim posiadaniu od 2021 roku i jest traktowany kolekcjonersko, większość
czasu stał w garażu, okazyjnie wyjazdy na zloty. W maju 2025 roku został wymieniony olej w
silniku (10W60) wraz z filtrami oraz nowy olej w skrzyni.
Itd itp...
W razie pytań dzwoń
ID: 1024319206
Dodane 04 września 2025
BMW Seria 3 m54 Turbo 456km 574nm mega doinwestowana carbonschwarz
69 900 zł
Lokalizacja