Prywatne
Marka: Bmw
Poj. silnika: 473 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1984
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Rama Dniepr, 1984r z silnikiem BMW r45,
Zarejestrowany w Polsce, biale tablice, oplacony
Projekt do ukonczenia, na dobrą sprawe zostalo spiac instalacje, oraz zalozyc skrzynie biegow (jest juz napwana, wystarczy wywiercic otwory i zalozyc, sruby do zestawu przygotowane)
-kryza laczaca silnik ze skrzynia, rowniez jest juz dorobiona
Poki co instalacje spialem na krotko zeby sprawdzic czy chodzi i chodzi:)
Wlasciwie wszystkie czesci potrzebne do ukonczenia juz sa zgromadzone, nic nie trzeba dokupowac, tylko poskladac.
Na dzisiejszy moment same zakupy przekroczyly 16.000zl (mam zrobiona liste na dowod)
Wszystko zostalo wypiaskowane, potem, epoxyd, na to podklad akrylowy i na koniec pustynny kolor w poliuretanie, polmat
Mam do tego, gazniki Keihin i kilka dysz w zestawie do zestrojenia, stozkowe filtry, bo PWK nie uciagnie na orginalnym, dorobione silikonowe krocce do spiecia gaznikow z cylindrem,
stacyjka i przycisk rozrusznika z ursusa, bo w planie bylo wszystkie funkcje typu swiatla itp. Wlaczac stacyjka, zeby kierownica byla gola jak w orginale, a tylko taka ma 4/5pozycji, a guzik rozrusznika maly i w klimacie starych czasow, i nie potrzeba do niego przekaznikow, a zalezalo mi na golym surowym wygladzie, zeby pasowalo do klimatow lat 40stych.
Zakupione wszystkie nowe linki, nowe blachy na zbiornik+gumy z bmw r71, dorobione na zamowienia wszystkie znaczki oraz loga z r71 wojskowej z czasow wojennych, wlacznie z tarcza licznika z BMW, oraz odznaka (moneta) Erwina Rommla:p
nowe dętki i opony+felgi pomalowane proszkowo, dekle silnika pomalowane proszkowo na czarno,
Nowe odwrotne klamki z nierdzewki (nie zwykle aluminiowe ktore pekaja), nowe manetki i rolgaz, kierownica z nierdzewki, oczywiscie tez z bmw r71, wydech ida kolanka i nakretki z dniepra, bo akurat srednica pasuja idealnie z 750cm, do tego dorobione proste rury z nierdzewki, i kolanka mialy zostac owiniete bandazem, nowe szpilki silnika z nierdzewki, srubki itp.
Dorobiona stopka boczna, bo motocykla chcialem uzywac jako solowke, zakupione mnostwo czesci i wykonane naprawde mnostwo pracy, ale nie zdazylem ukonczyc a zima sie skonczyla, wiec w oczekiwaniu do kolejnej postanowilem wystawic, jako ze plany sie zmienily i poluje na Harley'a, moze akurat ktos sie skusi, jesli nie, musi czekac do kolejnej zimy na ukonczenie:)
Chętnie zamienie na Harley Davidson Road King, street glide, ewentualnie sportster 1200, moze byc uszkodzony
Oczywiscie posiadam zdjecia, jak wygladal po zakupie, oraz z etapow napraw, ze wszystko robione naprawde rzetelnie i z sercem, dla siebie.
Jesli chodzi o instalacje, kazdy kabel jest podpisany, do tego dorzucam przetlumaczony i oznaczony gotowy schemat
Do tego jeszcze dwie skrzynki roznych dziwnych gratow, drugie zawieszenie przednie, orginalna kiera z elektryka itp. Co zostalo ze starego
Zarejestrowany w Polsce, biale tablice, oplacony
Projekt do ukonczenia, na dobrą sprawe zostalo spiac instalacje, oraz zalozyc skrzynie biegow (jest juz napwana, wystarczy wywiercic otwory i zalozyc, sruby do zestawu przygotowane)
-kryza laczaca silnik ze skrzynia, rowniez jest juz dorobiona
Poki co instalacje spialem na krotko zeby sprawdzic czy chodzi i chodzi:)
Wlasciwie wszystkie czesci potrzebne do ukonczenia juz sa zgromadzone, nic nie trzeba dokupowac, tylko poskladac.
Na dzisiejszy moment same zakupy przekroczyly 16.000zl (mam zrobiona liste na dowod)
Wszystko zostalo wypiaskowane, potem, epoxyd, na to podklad akrylowy i na koniec pustynny kolor w poliuretanie, polmat
Mam do tego, gazniki Keihin i kilka dysz w zestawie do zestrojenia, stozkowe filtry, bo PWK nie uciagnie na orginalnym, dorobione silikonowe krocce do spiecia gaznikow z cylindrem,
stacyjka i przycisk rozrusznika z ursusa, bo w planie bylo wszystkie funkcje typu swiatla itp. Wlaczac stacyjka, zeby kierownica byla gola jak w orginale, a tylko taka ma 4/5pozycji, a guzik rozrusznika maly i w klimacie starych czasow, i nie potrzeba do niego przekaznikow, a zalezalo mi na golym surowym wygladzie, zeby pasowalo do klimatow lat 40stych.
Zakupione wszystkie nowe linki, nowe blachy na zbiornik+gumy z bmw r71, dorobione na zamowienia wszystkie znaczki oraz loga z r71 wojskowej z czasow wojennych, wlacznie z tarcza licznika z BMW, oraz odznaka (moneta) Erwina Rommla:p
nowe dętki i opony+felgi pomalowane proszkowo, dekle silnika pomalowane proszkowo na czarno,
Nowe odwrotne klamki z nierdzewki (nie zwykle aluminiowe ktore pekaja), nowe manetki i rolgaz, kierownica z nierdzewki, oczywiscie tez z bmw r71, wydech ida kolanka i nakretki z dniepra, bo akurat srednica pasuja idealnie z 750cm, do tego dorobione proste rury z nierdzewki, i kolanka mialy zostac owiniete bandazem, nowe szpilki silnika z nierdzewki, srubki itp.
Dorobiona stopka boczna, bo motocykla chcialem uzywac jako solowke, zakupione mnostwo czesci i wykonane naprawde mnostwo pracy, ale nie zdazylem ukonczyc a zima sie skonczyla, wiec w oczekiwaniu do kolejnej postanowilem wystawic, jako ze plany sie zmienily i poluje na Harley'a, moze akurat ktos sie skusi, jesli nie, musi czekac do kolejnej zimy na ukonczenie:)
Chętnie zamienie na Harley Davidson Road King, street glide, ewentualnie sportster 1200, moze byc uszkodzony
Oczywiscie posiadam zdjecia, jak wygladal po zakupie, oraz z etapow napraw, ze wszystko robione naprawde rzetelnie i z sercem, dla siebie.
Jesli chodzi o instalacje, kazdy kabel jest podpisany, do tego dorzucam przetlumaczony i oznaczony gotowy schemat
Do tego jeszcze dwie skrzynki roznych dziwnych gratow, drugie zawieszenie przednie, orginalna kiera z elektryka itp. Co zostalo ze starego
ID: 995853282
xxx xxx xxx
Dodane 31 lipca 2025
Bmw sahara dniepr ural k-650 mw k750 r80 r100 r60 r71
13 000 zł
Lokalizacja