Prywatne
Marka: Bmw
Poj. silnika: 798 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2009
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Opis
Dzień dobry,
do sprzedania mam motocykl sportowo-turystyczny BMW F800ST z 2009 r. Motocykl bezpośrednio od motocyklisty, jest bardzo zadbany mechanicznie i wizualnie w porównaniu do jego wieku. Wszystkie mechanizmy, podzespoły działają prawidłowo, konstrukcja jest zwarta i stabilna. Jest to bardzo dobry motocykl zwłaszcza dla niskich motocyklistów ze względu na nisko położony środek ciężkości przez bak znajdujący się pod kanapą. W miejscu standardowego baku znajduje się akumulator.
Motocykl pochodzi ze Szwajcarii, zakupiony przez 1 właściciela w Polsce bezpośrednio od policji, gdzie używany był jako motocykl dodatkowy. Sprowadzony na zamówienie, posiadam stosowną dokumentację. Jestem trzecim właścicielem w Polsce (dwóch pierwszych właścicieli w Polsce to znajomi).
Olej wymieniany raz w roku albo co 10 000 km, jeździ na fabrycznym Shell Advance Ultra, czyli tym, jaki wlewany był na taśmie produkcyjnej i ten sam używany w serwisach.
Jest bardzo dobrze wyposażony:
- oryginalne, rozkładane kufry boczne BMW (otwierane kluczykiem od zapłonu),
- kufer centralny GIVI (46 litrów - na 2 kaski),
- akcesoryjna szyba turystyczna + deflektor Loster (oryginalną dorzucam),
- podgrzewane manetki z 2-stopniową regulacją,
- akcesoryjny tłumik IXIL z DB killerem (dołączam oryginalny) z homologacją,
- rozbudowany komputer pokładowy,
- czujniki ciśnienia w oponach,
- amortyzator skrętu,
- indukcyjna ładowarka/uchwyt do telefonu,
- napięcie wstępne sprężyny amortyzatora,
- podwyższenie kierownicy SW-Motech 20 mm (robi robotę, jest wygodnie),
- tempomat mechaniczny Wunderlich,
- drugi, zapasowy kluczyk,
- przewody w stalowym oplocie.
Motocykl przed zakupem zweryfikowałem u Pana Mirosława Kopcia (MotoMirek). Zainteresowanym nie muszę przedstawiać jegomościa. Przebieg w obecnej chwili wynosi nieco ponad 47 100 km i jest on oryginalny, stan motocykla to potwierdza, jest oczywiście garażowany. Przy przebiegu 32 100 km wymieniłem pas napędowy na nowy - Continental Contitech CT1158 (żywotność 40 000 km czyli jeszcze co najmniej 25 000 km spokoju, stan pasu jest nienaganny). Sprzęgło działa bardzo płynnie i precyzyjnie. Klocki przód 70% zużycia, tylne wymienione 4 000 km temu. Płyn hamulcowy i chłodniczy wymieniane co 2 lata. Lagi są suchutkie i szczelne. Wszystkie serwisy wykonywałem u Piotra Radoma (Motopower przy Trakcie Lubelskim w Warszawie), który zna ten motocykl.
BMW do obejrzenia w Warszawie na Gocławiu. Stan bardzo dobry, można nim ruszyć w podróż. W moim posiadaniu jest od sierpnia 2021 r. Nie mam czasu nim jeździć, stąd decyzja o sprzedaży. Szkoda żeby stał i się marnował.
Data pierwszej rejestracji: 09.07.2009 r.
VIN: WB10234009ZU41865.
Nie mam nic do ukrycia, można przyjeżdżać ze szwagrem, teściem i biskupem. Można brać do warsztatu na sprawdzenie. Jazda próbna po położeniu gotówki na stół.
Więcej informacji na telefon. Zapraszam.
do sprzedania mam motocykl sportowo-turystyczny BMW F800ST z 2009 r. Motocykl bezpośrednio od motocyklisty, jest bardzo zadbany mechanicznie i wizualnie w porównaniu do jego wieku. Wszystkie mechanizmy, podzespoły działają prawidłowo, konstrukcja jest zwarta i stabilna. Jest to bardzo dobry motocykl zwłaszcza dla niskich motocyklistów ze względu na nisko położony środek ciężkości przez bak znajdujący się pod kanapą. W miejscu standardowego baku znajduje się akumulator.
Motocykl pochodzi ze Szwajcarii, zakupiony przez 1 właściciela w Polsce bezpośrednio od policji, gdzie używany był jako motocykl dodatkowy. Sprowadzony na zamówienie, posiadam stosowną dokumentację. Jestem trzecim właścicielem w Polsce (dwóch pierwszych właścicieli w Polsce to znajomi).
Olej wymieniany raz w roku albo co 10 000 km, jeździ na fabrycznym Shell Advance Ultra, czyli tym, jaki wlewany był na taśmie produkcyjnej i ten sam używany w serwisach.
Jest bardzo dobrze wyposażony:
- oryginalne, rozkładane kufry boczne BMW (otwierane kluczykiem od zapłonu),
- kufer centralny GIVI (46 litrów - na 2 kaski),
- akcesoryjna szyba turystyczna + deflektor Loster (oryginalną dorzucam),
- podgrzewane manetki z 2-stopniową regulacją,
- akcesoryjny tłumik IXIL z DB killerem (dołączam oryginalny) z homologacją,
- rozbudowany komputer pokładowy,
- czujniki ciśnienia w oponach,
- amortyzator skrętu,
- indukcyjna ładowarka/uchwyt do telefonu,
- napięcie wstępne sprężyny amortyzatora,
- podwyższenie kierownicy SW-Motech 20 mm (robi robotę, jest wygodnie),
- tempomat mechaniczny Wunderlich,
- drugi, zapasowy kluczyk,
- przewody w stalowym oplocie.
Motocykl przed zakupem zweryfikowałem u Pana Mirosława Kopcia (MotoMirek). Zainteresowanym nie muszę przedstawiać jegomościa. Przebieg w obecnej chwili wynosi nieco ponad 47 100 km i jest on oryginalny, stan motocykla to potwierdza, jest oczywiście garażowany. Przy przebiegu 32 100 km wymieniłem pas napędowy na nowy - Continental Contitech CT1158 (żywotność 40 000 km czyli jeszcze co najmniej 25 000 km spokoju, stan pasu jest nienaganny). Sprzęgło działa bardzo płynnie i precyzyjnie. Klocki przód 70% zużycia, tylne wymienione 4 000 km temu. Płyn hamulcowy i chłodniczy wymieniane co 2 lata. Lagi są suchutkie i szczelne. Wszystkie serwisy wykonywałem u Piotra Radoma (Motopower przy Trakcie Lubelskim w Warszawie), który zna ten motocykl.
BMW do obejrzenia w Warszawie na Gocławiu. Stan bardzo dobry, można nim ruszyć w podróż. W moim posiadaniu jest od sierpnia 2021 r. Nie mam czasu nim jeździć, stąd decyzja o sprzedaży. Szkoda żeby stał i się marnował.
Data pierwszej rejestracji: 09.07.2009 r.
VIN: WB10234009ZU41865.
Nie mam nic do ukrycia, można przyjeżdżać ze szwagrem, teściem i biskupem. Można brać do warsztatu na sprawdzenie. Jazda próbna po położeniu gotówki na stół.
Więcej informacji na telefon. Zapraszam.
ID: 1013319496
xxx xxx xxx
Dodane 15 lipca 2025
BMW F800ST 2009 r., doposażony w bdb stanie
14 000 zł
Lokalizacja