Prywatne
Numer VIN: WBAFR91020C765595
Model: Seria 5
Poj. silnika: 4 395 cm³
Rok produkcji: 2011
Moc silnika: 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 121 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam,
Wystawiam na sprzedaż swoją BMW F10, którą posiadam już 2 lata oraz jestem pierwszym właścicielem w Polsce jak i drugim w historii samochodu. Samochód wizualnie jest naprawdę bardzo, ale to bardzo zadbany, lakier jak na 13 lat ma wręcz idealny. Osobiście poza wymianą nerek (oryginalne srebrne posiadam) z zewnątrz nie robiłem nic. Auto jest na pięknych 20 calowych oryginalnych felgach oraz dzięki zmodyfikowanemu wydechowi pięknie brzmi..
Starałem się dbać o auto jak tylko mogłem, w ASO wymieniłem wszystkie świece (8 sztuk). Wtedy też wymieniałem choćby olej na oryginalny BMW (przy 116 tyś. km.) czy filtry powietrza. Powtórnie olej wymieniłem w tym roku przy 120 tyś. km.
Poza tym wymieniałem:
- Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów
- Zmodyfikowany układ wydechowy w firmie Kaliński pod Poznaniem.
- Nowy akumulator Varta Silver AGM 95AH 850A G14
- Nowe opony Kumho Ecsta PS91 295/30 oraz 255/35
- Wymiana oleju oraz czyszczenie w dyferencjale
- Wymiana płynu hamulcowego
- Odgrzybianie i nabijanie klimatyzacji
- Wymiana bendiksu oraz cewki rozrusznika
- Wymiana płynu chłodniczego itd...
Ponadto przeprowadzałem przy 119 tyś. km dodatkową diagnostykę na hamowni drogowej oraz specjalistycznym komputerze aby sprawdzić kwestie temperatur, wtrysków itp. Wszystko było jak najbardziej w normie.
Co istotne zawsze lałem paliwo 98 lub też kilka pełnych baków 100 V-Power Racing. Przez tych kilka tysięcy kilometrów, które zrobiłem aplikowałem również regeneratory wtrysków od Liqui Moly.
Samochód nie jest w bardzo bogatej wersji wyposażenie, ponieważ nie posada wyświetlanego licznika na szybie czy też aktywnego tempomatu, ale tak czy inaczej jest tu sporo dobra. Skrętne Xenony, Keyless, Większa Navi, Piękny szyber dach, podświetlanie klamek, podświetlane listwy w progach, line assist, kamery 360, podgrzewane fotele oraz tylna kanapa wraz z 4-strefową klimatyzacją, składane lusterka, tempomat, Shadow Line, M-Pakiet, pokazywane znaków drogowych i pewnie wiele innych rzeczy, których człowiek nie spamięta.
Ja o ten samochód bardzo dbałem, mam całą historię z ASO, która dowodzi tego, że poprzedni właściciel również dbał. Na ten moment nawet paliwa nie trzeba lać bo sporo w baku a ubezpieczenie oraz przegląd robiłem w tym miesiącu (Maj 2024), więc zero dodatkowych wydatków. Jak ktoś jest poważnie zainteresowany to proszę dzwonić, będę odpowiadał na wszystkie pytania na które znam odpowiedź.
Oczywiście mam wydruki oraz faktury czy części na potwierdzenie.
Wystawiam na sprzedaż swoją BMW F10, którą posiadam już 2 lata oraz jestem pierwszym właścicielem w Polsce jak i drugim w historii samochodu. Samochód wizualnie jest naprawdę bardzo, ale to bardzo zadbany, lakier jak na 13 lat ma wręcz idealny. Osobiście poza wymianą nerek (oryginalne srebrne posiadam) z zewnątrz nie robiłem nic. Auto jest na pięknych 20 calowych oryginalnych felgach oraz dzięki zmodyfikowanemu wydechowi pięknie brzmi..
Starałem się dbać o auto jak tylko mogłem, w ASO wymieniłem wszystkie świece (8 sztuk). Wtedy też wymieniałem choćby olej na oryginalny BMW (przy 116 tyś. km.) czy filtry powietrza. Powtórnie olej wymieniłem w tym roku przy 120 tyś. km.
Poza tym wymieniałem:
- Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów
- Zmodyfikowany układ wydechowy w firmie Kaliński pod Poznaniem.
- Nowy akumulator Varta Silver AGM 95AH 850A G14
- Nowe opony Kumho Ecsta PS91 295/30 oraz 255/35
- Wymiana oleju oraz czyszczenie w dyferencjale
- Wymiana płynu hamulcowego
- Odgrzybianie i nabijanie klimatyzacji
- Wymiana bendiksu oraz cewki rozrusznika
- Wymiana płynu chłodniczego itd...
Ponadto przeprowadzałem przy 119 tyś. km dodatkową diagnostykę na hamowni drogowej oraz specjalistycznym komputerze aby sprawdzić kwestie temperatur, wtrysków itp. Wszystko było jak najbardziej w normie.
Co istotne zawsze lałem paliwo 98 lub też kilka pełnych baków 100 V-Power Racing. Przez tych kilka tysięcy kilometrów, które zrobiłem aplikowałem również regeneratory wtrysków od Liqui Moly.
Samochód nie jest w bardzo bogatej wersji wyposażenie, ponieważ nie posada wyświetlanego licznika na szybie czy też aktywnego tempomatu, ale tak czy inaczej jest tu sporo dobra. Skrętne Xenony, Keyless, Większa Navi, Piękny szyber dach, podświetlanie klamek, podświetlane listwy w progach, line assist, kamery 360, podgrzewane fotele oraz tylna kanapa wraz z 4-strefową klimatyzacją, składane lusterka, tempomat, Shadow Line, M-Pakiet, pokazywane znaków drogowych i pewnie wiele innych rzeczy, których człowiek nie spamięta.
Ja o ten samochód bardzo dbałem, mam całą historię z ASO, która dowodzi tego, że poprzedni właściciel również dbał. Na ten moment nawet paliwa nie trzeba lać bo sporo w baku a ubezpieczenie oraz przegląd robiłem w tym miesiącu (Maj 2024), więc zero dodatkowych wydatków. Jak ktoś jest poważnie zainteresowany to proszę dzwonić, będę odpowiadał na wszystkie pytania na które znam odpowiedź.
Oczywiście mam wydruki oraz faktury czy części na potwierdzenie.
ID: 920212253
xxx xxx xxx
Dodane 07 czerwca 2024
BMW F10 550i 4.4 V8 | Bardzo zadbana
77 900 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja