Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: WBANB31020B081049

Model: Seria 5

Rok produkcji: 2004

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Sedan

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 4 398 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Moc silnika: 333 KM

Przebieg: 302 373 km

Napęd: Na tylne koła

Kierownica: po lewej

Opis

Dzień dobry!

Oferuję na sprzedaż swoje prywatne auto użytkowane na co dzień:
Najważniejsze informacje:
BMW E60 545i
Kolor: silber-grau metallic
Automatyczna skrzynia biegów
Silnik: N62B44 4.4l 333km - bez LPG
Rok produkcji: 03.12.2004
Nr VIN: WBANB31020B081049
Badanie techniczne: 23.10.2026
OC: 11.03.2026

Przebieg 302tys km, autentyczny, sprawdzony, duża historia - (np. 2018 rok - 254233 km)

Auto użytkuję prawie 2 lata, ze względu że samochód jest użytkowany codziennie a dodatkowo jeździ ze mną mój syn pod kątem mechanicznym zadbałem o najważniejsze rzeczy.

Wszystkie rzeczy od momentu zakupu samochodu (a i sam zakup był dobrze przemyślany i sprawdzony) robiłem sam (pomijając wklejanie szyby). Prowadzę warsztat specjalizujący się w naprawie BMW (naprawy mechaniczne, programowanie, kodowanie, retrofity) na miejscu dla kupującego mogę udostępnić miernik lakieru, komputer diagnostyczny z głowicą ICOM (+ ISTA), podnośnik. Nie zamierzam nikogo oszukać, niczego ukrywać. Odpowiem na każde pytanie, postaram się opisać w ogłoszeniu zwięźle i na temat, nie jestem handlarzem, to jest auto prywatne. Auto wystawiam ponieważ rozpoczynam nowy projekt i powoli zaczyna brakować miejsca w garażu. Jeżeli nadal jesteś osobą zainteresowaną zakupem, zapraszam do lektury.

1- Silnik- zadbany przez poprzedniego właściciela, bez oszczędzania, przed sprzedażą miał duży serwis jak sprawdzenie układu VVT, cewki, świece, nastawniki, wycieki płynu chłodzącego, uszczelki z najczęściej wyciekających miejsc. W silniku też były robione uszczelniacze.
Już ja jako właściciel dbałem przede wszystkim o regularną wymianę oleju - filtry Mahle, olej PMO Extreme 5W40- wymiany co 7tys. Wkładka piankowa filtra K&N. Zmieniłem także termostat seryjny na temperaturę otwarcia 85 stopni, robiąc także płukanie układu chłodzącego oraz została usunięta pompa powietrza wtórnego. Po rozgrzaniu silnik pracuje wzorowo, ma pełną moc, kontrola trakcji nawet na suchej nawierzchni ma co robić.

2- Skrzynia- automatyczna ZF 6HP- wymieniłem olej z miskofiltrem, komplet uszczelek mechatroniki, przelotkę. Wszystko od ZF, skrzynia działa płynnie, konwerter przenosi moc, zmiana biegów bez szarpnięć. Seryjny sterownik.

3- Układ wydechowy - wszystkie sondy oraz katalizatory na miejscu, drożne, jedyne wymieniony został wydech końcowy ze względu że stary delikatnie skorodował i była nieszczelność. Założony jest robiony na zamówienie, dedykowany wydech od Procustom bez klap. Podkreśla idealnie charakterystykę pracy silnika V8, w środku jest cichy ponieważ ma dodatkową komorę rezonacyjną za to za samochodem daje o sobie znać.

4- Wnętrze- czarne, czyste, klasyczne, fotele sportowe, posiadają ślady użytkowania, nie są przedarte czy uszkodzone, pianki w bardzo dobrym stanie, podgrzewane, czarny sufit, mała jednostka CCC z dołożonym modułem BT, polskie menu. Licznik został zmodyfikowany aby zamiast ekonomizera była temperatura oleju + nowe tarcze. Boczki od polifta (tak już kupiłem, nie przeszkadzało to). Dodatkowo aktywowana opcja FDC (inaczej zwany przyciskiem "SPORT", zaprogramowane tak aby po jego uruchomieniu całkowicie przestało działać wspomaganie, inna charakterystyka pracy skrzyni, kontrola trakcji odpuszcza, lepsza reakcja przepustnicy)

5- Zawieszenie - w ostatnim czasie założyłem cały komplet amortyzatorów SACHS- wersja mtechnik + wszystkie elementy potrzebne do montażu SACHS w zestawie z żółtymi sprężynami APEX (-30/-25)- świetna charakterystyka pracy. Zregenerowałem maglownicę - nowa listwa zębata, wszystkie uszczelniacze- valvetronic, wypłukany układ, nowe drążki, osłony, zbieżność zrobiona w każdym parametrze na zielono. Nowe wahacze przód, gumy drążki- zero luzów. Auto prowadzi się pewnie, jest przewidywalne a jednocześnie nadal mamy wysoki komfort jazdy. Ze względu że powoli kończyły się klocki przód testowo założyłem 4-ro tłoczkowe zaciski od G20 z nawiercanymi i nacinanymi tarczami (przed sprzedażą wrócę do seryjnego zestawu z nowymi klockami) oraz założyłem na przodzie nowe miękkie przewody brembo - nowy płyn ATE SL6.

6- Z zewnątrz - Cały mpakiet- kupiony w kolor, nie jest idealny lakierniczo, nosi ślady użytkowania codziennego ale poza tym prezentuje się dobrze, nic nie odstaje, nie wisi, śrubki na miejscu, nie ma trytytek. Czarne dodatki. Adaptacyjne światła ksenonowe - skręty działają bez problemu, delikatnie klasycznie gdzieś parują podczas wilgotnych dni (po nowym roku lampy mają trafić na serwis + montaż led oraz ringów, nowe klosze z brewkami). Nowa szyba przód- w jednym miejscu miałem odprysk- na przeglądzie Pan zasugerował wymianę i tak też zrobiłem, mam zdjęcia z samej wymiany. Na prawym nadkolu tył była kiedyś obcierka parkingowa (2 lakier do przetłoczenia), było to naprawiane przez poprzedniego właściciela ale daleko aby mówić że było to zrobione dobrze, delikatnie pęka lakier. Poza tym jak pamiętam auto w oryginalnym lakierze - potwierdzę to w ciągu kilka dnia dla pewności jak zrobię serwis miernika.

7 - Koła - Breyon Vision 19" 9/10 cali, proste, świeże opony zimowe, obtarcia na rantach od krawężników.

Auto nie jest klejone na sztukę, szykowane do sprzedaży, picowane, spaczone popcornami, głośnymi wydechami, dokładkami z aliexpress. Czyste, zadbane, bez lpg, użytkowane na co dzień V8 o co już dzisiaj jest trudniej, nie palę kapcia, nie upalam itd itp

Zapraszam do kontaktu:
Tel: 79*****44
Auto można obejrzeć w okolicy łodzi ale też jestem często w łodzi więc możemy się gdzieś spotkać.

Gdy ktoś wolał bardziej luźną i pisaną formę kontaktu można mnie znaleźć na FB i Instagram:
Inspired_by_alpina.

Życzę miłego dnia.
ID: 1045645339

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Damian

Na OLX od kwiecień 2012

Ostatnio online w dniu 21 grudnia 2025

xxx xxx xxx

Dodane 21 grudnia 2025

BMW E60 545i V8 333km / prywatny właściciel / mpakiet / długi opis

42 000 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon