Prywatne
Model: Seria 3
Rok produkcji: 2000
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 309 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 192 KM
Napęd: Na tylne koła
Opis
Sprzedam świeżo poskładane "kombi".
Auto jeszcze nie było używane zgodnie z przeznaczeniem.
Oryginalne M52, włożony m54b25.
Buda ładna z bardzo małymi śladami korozji. Wszystkie punkty podnoszenia perfekt,, jedna dziurka za fotelem kierowcy.
Auto zarejestrowane i opłacane. Sprzedaż na fakturę VAT/marzą (niska)
Silnik M54B25
Zrobiony sterownik
Nowe świece
Nowy filtr stożek
Nowy silniczek krokowy
Nowy przepływomierz
Świeży olej z filtrem
Nowy filtr paliwa
Nowa duża pompa paliwa (do 500hp) wsadzona w Ori koszyk do seryjnego zbiornika.
Sportowe kolektory wydechowe (barany), reszta wydechu seria.
Adapter pod chłodnice oleju + chłodnica oleju 30 rzedow (wszystko nowe)
Chłodnica silnika od m5 E34 (nowa) i wentylator z mercedesa w203 (nie ma szans tego zagotować)
Elektryczna pompa wspomagania
Poduszki poliuretanowe pod silnikiem
Nowe sprzęgło seryjne (240mm)
Skrzynia mała seria
Zostawiona klimatyzacja (powinna zadziałać po nabiciu)
Nowe hamulce przód tył (seria) + korektor siły hamowania na tylną oś
Nowy ręczny na osobnym zacisku
Zawieszenie gwintowane (niestety pokusiłem się na jakąś używkę i chyba warto by to było wymienić, to jest chyba aktualnie jedyny minus tego auta)
Regulowane wahacze dolne tył od Poweride
Wspawane wzmocnienia wózka
Cały tył na poliuretanie
Wahacze tylne z 3.0
Półosie z E39 3.0d na adapterze od Poweride (miałem takie rozwiazanie w 800km 2JZ i nie ubiłem żadnej)
Nowe łożyska tył
Rollbar
Bashbary przód / tył pod zderzakami
Nowe pasy szelkowe kierowca/pasazer i kierownica
Skręt al'a wisefab v1 z górnymi relokatorami od Poweride.
Short shifter
Ksenony
Oryginalne elektrycznie regulowane kubełki
Elektrycznie regulowane i składane lusterka
Nowe opony na przodzie 18
Nowe opony na tyle Uniroyal Rains port 5 (to tylko do szybkiej jazdy na wprost)
Dyfer spaw z 330i , 3.73 (trochę głośny ale działa)
Auto jeszcze nie było używane zgodnie z przeznaczeniem.
Oryginalne M52, włożony m54b25.
Buda ładna z bardzo małymi śladami korozji. Wszystkie punkty podnoszenia perfekt,, jedna dziurka za fotelem kierowcy.
Auto zarejestrowane i opłacane. Sprzedaż na fakturę VAT/marzą (niska)
Silnik M54B25
Zrobiony sterownik
Nowe świece
Nowy filtr stożek
Nowy silniczek krokowy
Nowy przepływomierz
Świeży olej z filtrem
Nowy filtr paliwa
Nowa duża pompa paliwa (do 500hp) wsadzona w Ori koszyk do seryjnego zbiornika.
Sportowe kolektory wydechowe (barany), reszta wydechu seria.
Adapter pod chłodnice oleju + chłodnica oleju 30 rzedow (wszystko nowe)
Chłodnica silnika od m5 E34 (nowa) i wentylator z mercedesa w203 (nie ma szans tego zagotować)
Elektryczna pompa wspomagania
Poduszki poliuretanowe pod silnikiem
Nowe sprzęgło seryjne (240mm)
Skrzynia mała seria
Zostawiona klimatyzacja (powinna zadziałać po nabiciu)
Nowe hamulce przód tył (seria) + korektor siły hamowania na tylną oś
Nowy ręczny na osobnym zacisku
Zawieszenie gwintowane (niestety pokusiłem się na jakąś używkę i chyba warto by to było wymienić, to jest chyba aktualnie jedyny minus tego auta)
Regulowane wahacze dolne tył od Poweride
Wspawane wzmocnienia wózka
Cały tył na poliuretanie
Wahacze tylne z 3.0
Półosie z E39 3.0d na adapterze od Poweride (miałem takie rozwiazanie w 800km 2JZ i nie ubiłem żadnej)
Nowe łożyska tył
Rollbar
Bashbary przód / tył pod zderzakami
Nowe pasy szelkowe kierowca/pasazer i kierownica
Skręt al'a wisefab v1 z górnymi relokatorami od Poweride.
Short shifter
Ksenony
Oryginalne elektrycznie regulowane kubełki
Elektrycznie regulowane i składane lusterka
Nowe opony na przodzie 18
Nowe opony na tyle Uniroyal Rains port 5 (to tylko do szybkiej jazdy na wprost)
Dyfer spaw z 330i , 3.73 (trochę głośny ale działa)
ID: 988500278
xxx xxx xxx
Dodane 13 lipca 2025
BMW E46 Touring 2.5 Drift Drifting TrackDay
14 300 zł
do negocjacji
Lokalizacja