Prywatne
Numer VIN: WBABP71010JZ06032
Model: Seria 3
Poj. silnika: 1 995 cm³
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 142 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 215 000 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Napęd: Na tylne koła
Opis
BMW E46 kabriolet z 2003 roku!
Do zakupu od poprzedniego właściciela zachęciła mnie zweryfikowana historia pojazdu (bezkolizyjna jak wyszło w raportach) oraz zamówiony raport u motocontrolera - niestety mimo ostrożności, po jakimś czasie od zakupu okazało się, że auto jednak miało kolizję, dlatego chciałbym wprost o tym poinformować (uszkodzony musiał być przód od strony pasażera, raczej nie w stopniu znacznym, ale jednak należy mieć to na uwadze - błotnik, lampy i przedni zderzak wyglądają na wymienione, pewnie do dokładniejszej oceny musielibyśmy skonsultować temat z jakimś blacharzem).
Samochód nie posiadał książeczki serwisowej, dopiero powstała u mnie i będzie dołączona do pojazdu. Został uszczelniony silnik, sprawdzony rozrząd (poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał jednak nie miał papierów na to, dlatego poddałem to weryfikacji w warsztacie i było ok), wymienione elektrozawory od vanosa, zmieniony silniczek vanosa, wymienione czujniki na wałkach, czujnik przepływu powietrza, pokrywa zaworów, odma, założone nowe opony od nokiana, wymienione tarcze i klocki na brembo, z prac, które sam wykonałem, to: wymieniłem niektóre czujniki, odnowiłem listwy wewnątrz pojazdu (tak, te drewniane ozdobne listwy ktoś pomalował sprayem), zadbałem o skóry, wymieniłem klosze lamp przednich, lampy tyle w klapie bagażnika i pewnie jest jeszcze sporo rzeczy, o których teraz nie pamiętam.
Z wad dotyczących mechaniki, należałoby jeszcze wymienić uszczelniacze zaworów (koszt około 1500zł jak się orientowałem), ponieważ bierze olej i to chyba na tyle z takich bieżących tematów. Myślałem, że to uszczelka pod głowicą, natomiast wykonałem test i wychodzi na to, że jest cała, tak więc najpopularniejsza opcja w tym modelu silnika czyli uszczelniacze zaworowe.
Jeśli chodzi o wygląd, to auto prezentuje się naprawdę nieźle jak na 21 lat na drogach. Porobione drobne zaprawki tam, gdzie to było konieczne, samochód był też na wyciągnięciu kilka drobnych wgniotek - najprawdopodobniej jakieś ślady parkingowe po tylu latach.
Na zdjęciach zaklejone halogeny od świateł przeciwmgielnych przednich - one nie działały od zakupu, ale doszukałem się już przyczyny w bezpieczniku i będę go jeszcze wymieniać.
Silnik to N42B20A
Raporty z AutoDNA oraz od motocontrolera będą również załącznikiem do dokumentacji pojazdu dla Państwa.
Przegląd oczywiście przechodzi pozytywnie, OC do czerwca 2025..
Dlaczego sprzedaję? Przeprowadziłem się i nie mam garażu, a jest to mój drugi samochód, którym nie jeżdżę na co dzień. Myślę, że auto potrzebuje kogoś, kto będzie miał czas i miejsce na kontynuowanie pracy nad nim.
Wydaje mi się, że jest to baza warta uwagi. Zapraszam do oględzin.
Do zakupu od poprzedniego właściciela zachęciła mnie zweryfikowana historia pojazdu (bezkolizyjna jak wyszło w raportach) oraz zamówiony raport u motocontrolera - niestety mimo ostrożności, po jakimś czasie od zakupu okazało się, że auto jednak miało kolizję, dlatego chciałbym wprost o tym poinformować (uszkodzony musiał być przód od strony pasażera, raczej nie w stopniu znacznym, ale jednak należy mieć to na uwadze - błotnik, lampy i przedni zderzak wyglądają na wymienione, pewnie do dokładniejszej oceny musielibyśmy skonsultować temat z jakimś blacharzem).
Samochód nie posiadał książeczki serwisowej, dopiero powstała u mnie i będzie dołączona do pojazdu. Został uszczelniony silnik, sprawdzony rozrząd (poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał jednak nie miał papierów na to, dlatego poddałem to weryfikacji w warsztacie i było ok), wymienione elektrozawory od vanosa, zmieniony silniczek vanosa, wymienione czujniki na wałkach, czujnik przepływu powietrza, pokrywa zaworów, odma, założone nowe opony od nokiana, wymienione tarcze i klocki na brembo, z prac, które sam wykonałem, to: wymieniłem niektóre czujniki, odnowiłem listwy wewnątrz pojazdu (tak, te drewniane ozdobne listwy ktoś pomalował sprayem), zadbałem o skóry, wymieniłem klosze lamp przednich, lampy tyle w klapie bagażnika i pewnie jest jeszcze sporo rzeczy, o których teraz nie pamiętam.
Z wad dotyczących mechaniki, należałoby jeszcze wymienić uszczelniacze zaworów (koszt około 1500zł jak się orientowałem), ponieważ bierze olej i to chyba na tyle z takich bieżących tematów. Myślałem, że to uszczelka pod głowicą, natomiast wykonałem test i wychodzi na to, że jest cała, tak więc najpopularniejsza opcja w tym modelu silnika czyli uszczelniacze zaworowe.
Jeśli chodzi o wygląd, to auto prezentuje się naprawdę nieźle jak na 21 lat na drogach. Porobione drobne zaprawki tam, gdzie to było konieczne, samochód był też na wyciągnięciu kilka drobnych wgniotek - najprawdopodobniej jakieś ślady parkingowe po tylu latach.
Na zdjęciach zaklejone halogeny od świateł przeciwmgielnych przednich - one nie działały od zakupu, ale doszukałem się już przyczyny w bezpieczniku i będę go jeszcze wymieniać.
Silnik to N42B20A
Raporty z AutoDNA oraz od motocontrolera będą również załącznikiem do dokumentacji pojazdu dla Państwa.
Przegląd oczywiście przechodzi pozytywnie, OC do czerwca 2025..
Dlaczego sprzedaję? Przeprowadziłem się i nie mam garażu, a jest to mój drugi samochód, którym nie jeżdżę na co dzień. Myślę, że auto potrzebuje kogoś, kto będzie miał czas i miejsce na kontynuowanie pracy nad nim.
Wydaje mi się, że jest to baza warta uwagi. Zapraszam do oględzin.
ID: 916808287
xxx xxx xxx
Dodane 06 czerwca 2024
BMW e46 kabriolet 318Ci
26 500 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja