Prywatne
Numer VIN: WBAAL110X0JN18866
Model: Seria 3
Poj. silnika: 2 996 cm³
Rok produkcji: 1999
Moc silnika: 231 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 188 838 km
Kolor: Brązowy – Beżowy
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
# W skrócie:
Niestety z braku czasu jestem zmuszony porzucić projekt - stąd okazyjna cena motywowana chęcią odzyskania części środków. Okazuje się, że czas na rajdy przyjdzie chyba najwcześniej na emeryturze ;). Auto na torze było dwa razy przez ostatnie 2 lata, w tym sezonie niestety też nie zapowiada się, aby tego czasu było więcej.
## Historia i setup auta:
Kupione od mechanika zajmującego się przygotowaniem aut do rajdów (Winczewski), było szykowane pod projekt do rajdów. Kupiłem jako bazę BMW E46 316 już z przełożonym silnikiem z 330. Ze względu na logistykę zdecydowałem się kontynuować projekt w FanAuto w Warszawie, ukończony został w 2022. Chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i pewnie sami lepiej opowiedzą o projekcie niż ja.
Przygotowane pod jazdę na torze wg. specyfikacji RallyDrive
Klatka od Ireco Motorsport wstawiona przez FanAuto (posiadam safety cage certificate), szpera i cała masa modyfikacji. Dodatkowy komplet opon. Zainteresowanym dośle listy zmian (skriny z faktur, faktury i komplet dokumentacji).
Ubezpieczony do 27.09.2024 i z ważnym przeglądem, można od razu jechać na tor. W ramach dopieszczenia można byłoby pomyśleć jedynie o lakierowaniu lub oklejeniu folią - to nie był nigdy priorytet.
FINANSE:
Włożone w projekt: zakup auta, zakup szpery (7500zł), modyfikacje w FanAuto (39.000zł), ubezpieczenie, drugi komplet opon dały do tej pory na przestrzeni ponad 3 lat kwotę w granicy 65 tys. zł.
Proponowana cena: 42.000 tys. zł do lekkiej negocjacji.
Niestety z braku czasu jestem zmuszony porzucić projekt - stąd okazyjna cena motywowana chęcią odzyskania części środków. Okazuje się, że czas na rajdy przyjdzie chyba najwcześniej na emeryturze ;). Auto na torze było dwa razy przez ostatnie 2 lata, w tym sezonie niestety też nie zapowiada się, aby tego czasu było więcej.
## Historia i setup auta:
Kupione od mechanika zajmującego się przygotowaniem aut do rajdów (Winczewski), było szykowane pod projekt do rajdów. Kupiłem jako bazę BMW E46 316 już z przełożonym silnikiem z 330. Ze względu na logistykę zdecydowałem się kontynuować projekt w FanAuto w Warszawie, ukończony został w 2022. Chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i pewnie sami lepiej opowiedzą o projekcie niż ja.
Przygotowane pod jazdę na torze wg. specyfikacji RallyDrive
Klatka od Ireco Motorsport wstawiona przez FanAuto (posiadam safety cage certificate), szpera i cała masa modyfikacji. Dodatkowy komplet opon. Zainteresowanym dośle listy zmian (skriny z faktur, faktury i komplet dokumentacji).
Ubezpieczony do 27.09.2024 i z ważnym przeglądem, można od razu jechać na tor. W ramach dopieszczenia można byłoby pomyśleć jedynie o lakierowaniu lub oklejeniu folią - to nie był nigdy priorytet.
FINANSE:
Włożone w projekt: zakup auta, zakup szpery (7500zł), modyfikacje w FanAuto (39.000zł), ubezpieczenie, drugi komplet opon dały do tej pory na przestrzeni ponad 3 lat kwotę w granicy 65 tys. zł.
Proponowana cena: 42.000 tys. zł do lekkiej negocjacji.
ID: 917420760
Dodane 31 maja 2024
BMW E46 330i przygotowane do rajdów przez FanAuto
42 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja